eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Dostawy pieczywa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Nisko: Dostawy pieczywa
Numer ogłoszenia: 99235 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Nisku , Pl. Wolności 15, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8433400, faks 015 8433401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, transportem dostawcy i na jego koszt dla Aresztu Śledczego w Nisku i oddzielnie dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie. Niżej wymienione ilości wyliczone zostały na pełny stan osadzonych i w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu 1. Chleb mieszany, pszenno-żytni: krojony, o wadze 1,00 kg - 49 093 kg, w tym dziennie: - dla Aresztu Śledczego w Nisku - około 38 kg. - dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie - około 100 kg. 2. Chleb pszenny: krojony, o wadze 0.40 kg - 2 930 kg, w tym dziennie: - dla Aresztu Śledczego w Nisku - około 2 kg. - dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie - około 6 kg. 3. Bułka tarta, w opakowaniu 1 kg - 480 kg, w tym miesięcznie: - dla Aresztu Śledczego w Nisku - około 10 kg. - dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie - około 30 kg. Realizacja zamówień przez dostawcę i na jego koszt od poniedziałku do soboty od godz. 5:30 do godz. 7:00 każdego tygodnia w roku z wyjątkiem świąt, dla każdej jednostki oddzielnie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00 - Chleb 15.81.10.00 - Pieczywo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceną spełnienia powyższych warunków będzie określenie oferenta w sposób jednoznaczny jako: spełnia / nie spełnia, poprzez analizę złożonych zaświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest: a) złożenie wraz z ofertą pisemnego oświadczenia, zgodnego z artykułem 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych,. b) złożenie wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten winien być przedstawiony w formie oryginału (lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela oferenta)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Nisku, 37-400 Nisko, ul. Plac Wolności 15, tel. 015 843 34 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Areszt Śledczy w Nisku, 37-400 Nisko, ul. Plac Wolności 15, (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.