To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-21
Ogłoszenie nr 99218 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.
Olszewo-Borki: Zakup używanego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z podstawowym wyposażeniem dla jednostki OSP Rżaniec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509883
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki, krajowy numer identyfikacyjny
54830100000, ul.
ul. Władysława Broniewskiego
13,
07-415
Olszewo-Borki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
029 761-31-07, faks
29 6432074, e-mail
sekretariat@olszewo-borki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.olszewo-borki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup używanego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z podstawowym wyposażeniem dla jednostki OSP Rżaniec
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa na cele ochrony przeciwpożarowej używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z podstawowym wyposażeniem dla jednostki OSP Rżaniec spełniającego następujące wymagania: 1) Samochód pożarniczy specjalny z działkiem przenośnym, w kolorze czerwonym lub czerwono-białym, kolor podwozia czarny, 2) Rok produkcji nie starszy niż 1994r., w przypadku zabudowy karosowanej fabrycznie - nie starsza niż z 2006r., 3) Przebieg samochodu nie większy niż 60 000 km, 4) Silnik diesel o mocy nie mniejszej niż 220 KM, 5) Rodzaj napędu 4x4, koła z blokadami mechanizmu różnicowego, 6) Skrzynia biegów manualna, 7) Zbiornik paliwa min. 100 l, 8) Kabina jednomodułowa, 4 drzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika po podniesieniu, liczba miejsc min. 1+1+6 z ogrzewaniem niezależnym, fotele z zagłówkami, siedzenia załogi zmywalne, 9) Podesty umożliwiające dostęp do sprzętu, chowane elektrycznie, mocowania na min. 2 aparaty oddechowe, dodatkowe światło dla dowódcy sekcji, oświetlenie skrytek, 10) Skrytki zamykane żaluzjami min. 2 po każdej stronie, skrytki na 4 węże W52 i 4 W75, 11) Oświetlenie skrytek, oświetlenie pola pracy wokół samochodu, reflektor pogorzeliskowy, 12) Sygnalizacja pojazdu uprzywilejowanego, świetlny i akustyczny sygnał cofania, 13) Maszt oświetleniowy z dwoma lampami, wysuwany w środkowej części dachu, 3 ładowarki do przenośnych lamp, 14) Zużycie opon nie więcej niż 20%, 15) Dach zabudowany w postaci pomostu roboczego z blachy ryflowanej z oświetleniem i zamocowaniami drabin, 16) Zbiornik wody o pojemności 3000 l, 17) Zbiornik środka pianotwórczego oraz urządzenie do podawania piany równoczesnego z podawaniem wody, 18) Zapas środka pianotwórczego - 1000 l, 19) Rodzaj środka pianotwórczego - Arctic Foam 203AAff, 20) Autopompa dwuzakresowa o wydajności min. 1500 l/min. zamontowana z tyłu pojazdu ze wskaźnikiem ciśnienia i podciśnienia przy ssaniu, 21) Linia szybkiego natarcia 60 m, zwijana elektrycznie, zakończona prądownicą turbojet, 22) Wyciągarka elektryczna z przodu pojazdu o uciągu min. 6000 kg z pilotem i prowadnicą liny, 23) Maksymalna wysokość pojazdu - 320 cm, 3.2. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć samochód w nowe wyposażenie wyszczególnione poniżej: 1) Drabina, 2) Pompa Niagara Max MP4/2, 3) Wciągarka, 4) Akumulatory, 5) Stojak hydrantowy, 6) Sito kominowe, 7) Prostownik wraz z rozruchem 24V, 8) Prądownica Turbo Jet, 9) Przecinarka Stihl 420, 10) Kurtyna wodna regulowana, 11) Halligan, 12) Torba OSP R0, 13) Agregat prądotwórczy, 14) Deska ortopedyczna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34144210-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT182926.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 225000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.