eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Nierytmiczna dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Legnica: Nierytmiczna dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy
Numer ogłoszenia: 99184 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88556 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy, ul. Witelona 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8523661 do 64, faks 076 8663554.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nierytmiczna dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych: 1) Benzyny bezołowiowej wg Polskiej Normy PN - EN 228 : 2006, CPV: 09132100-4 2) Oleju napędowego wg Polskiej Normy PN - EN 590 : 2006, CPV: 09134100-8 o wymaganiach jakościowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) w okresie trzech lat od dnia zawarcia umowy, realizowanych przez Zamawiającego w sieci stacji paliwowych Wykonawcy w następujących ilościach szacunkowych: dla komórek organizacyjnych KM PSP zlokalizowanych w Legnicy - Część I a) benzyny bezołowiowej Pb 95 - 4 000 litrów (rocznie), b) oleju napędowego ON - 25 000 litrów (rocznie). dla komórek organizacyjnych KM PSP w Legnicy zlokalizowanych w Chojnowie - Część II a) benzyny bezołowiowej Pb 95 - 1 500 litrów (rocznie), b) oleju napędowego ON - 10 000 litrów (rocznie). 2. Dostawa ma polegać na tankowaniu pojazdów i sprzętu silnikowego na stacji paliw Wykonawcy całodobowo oraz w niedziele i święta. W przypadku braku możliwości spełnienia kryterium całodobowych dostaw Zamawiający dopuszcza umożliwienie tankowania w czasie nie dłuższym niż pół godziny od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Płatność będzie dokonywana w systemie bezgotówkowym z wykorzystaniem kart paliwowych magnetycznych, lub w formie bezgotówkowej (dotyczy Części II). Faktura wystawiona będzie dwa razy w miesiącu. Każdorazowo do faktury będzie dołączany dokument wydawany według wzoru obowiązującego u Dostawcy. Ostatnia faktura w roku kalendarzowym winna być wystawiona i doręczona do siedziby Zamawiającego na dwa dni robocze przed końcem roku. 4. W przypadku tankowania poza terenem powiatu na obszarze kraju wymagane tankowanie i rozliczanie bezgotówkowe (karty paliwowe). 5. Dojazd do stacji paliw Wykonawcy od siedzib Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych Zamawiającego musi odbywać się tam i z powrotem drogą publiczną zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - w szczególności dla samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 12 t. Stacja paliw Wykonawcy musi posiadać warunki do bezpiecznego tankowania oraz wjazdu i wyjazdu zespołów ciągnik samochodowy z naczepą o długości co najmniej 12m oraz samochodów o dopuszczalnej masie nacisku na oś do 11,5t, średnicy zawracania 24m i wysokości pojazdów do 4m. 6. Pozostałe warunki przedstawione są w istotnych postanowieniach umowy. 7. Stacje paliw muszą znajdować się w promieniu do 3 km od siedziby danej Jednostki...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Madzbi Maria Konarska, Zbigniew Konarski, Gołaczów 31, 59-225 Chojnów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162085,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158439,02

  • Oferta z najniższą ceną: 158439,02 / Oferta z najwyższą ceną: 158439,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.