eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wymiana części instalacji kanalizacji sanitarnej przy budynki nr 11 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Gdynia: Wymiana części instalacji kanalizacji sanitarnej przy budynki nr 11 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1
Numer ogłoszenia: 99183 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części instalacji kanalizacji sanitarnej przy budynki nr 11 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej przebudowy odcinka kanalizacji sanitarnej na odcinku pomiędzy oznaczonymi na planie sytuacyjnym studniami S1 i S4. Wykonania przyłączy do budynków nr 8; nr 11 i nr 15. Orientacyjna długość przebudowanego odcinka to: kanalizacja sanitarna o 250 ca 76,0 m kanalizacja sanitarna o 160 ca 22,0 m W zakres prac wchodzi: a)wykonanie robót ziemnych obejmujących rozebranie nawierzchni dróg, parkingów, chodników wraz z istniejącymi urządzeniami małej architektury, zabezpieczeniem komunikacji na terenie Szpitala i istniejącej roślinności; b)wykonanie prac instalacyjno montażowych przebudowy przedmiotowego odcinka kanalizacji sanitarnej zgodnie z opracowanym projektem; c)przeprowadzenie wymaganych prób i sprawdzeń; d)zasypania wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu do parametru Id>0,8;osiągnięcie w/w parametru winno być potwierdzone stosownymi badaniami, uporządkowanie terenu, wykonania prac naprawczych, nawierzchni dróg , placów, chodników i uprzednio zdemontowanego wyposażenia infrastruktury i małej architektury. Szczegółowy zakres prac obejmuje opracowany wielobranżowy projekt przebudowy odcinka kanalizacji sanitarnej. W/w zakres prac po modernizacji winien zapewnić pełne, nieograniczone i niezależne funkcjonowanie Szpitala.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 PLN - na etapie składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp 5.zrealizowali w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 PLN. 6.dysponują pracownikiem, przynależnym do Okręgowej Izby Inżynierów posiadającym uprawnienia instalacyjno-sanitarne bez ograniczeń w zakresie instalacji wod-kan, który zostanie wyznaczony do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjnych. 7.przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 PLN Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem wraz z załączonym do niego: 1.oświadczeniem o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do wniosku ), 2.aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3.wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia jako kierownicy budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień budowlanych i kopią dokumentów informujących o zarejestrowaniu w regionalnej izbie samorządu zawodowego ( załącznik nr 2 do wniosku ), 4.wykazem robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( minimum 1 robotę ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( wartość brutto co najmniej 50 000,00 PLN każdej z robót ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3 do wniosku ), 5.polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000,00 PLN. Do wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się unormowania z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 i Rozporządzenia zmieniającego z dnia 16 października 2008 r (Dz. U nr 188 poz 1155). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów załączonych do wniosku według formuły spełnia/nie spełnia (FORMULARZ WNIOSKU I WYMAGANE WYKAZY DO POBRANIA NA STRONIE INTERNETOWEJ www.szpital-morski.pl Brak spełnienia któregokolwiek z tych warunków skutkować będzie brakiem zaproszenia do składania ofert. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 spełniających wymagane warunki udziału w postępowaniu wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających wymagane warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający oceni stopień spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków na podstawie informacji zawartych w punkcie 4 (wykaz wykonanych robót budowlanych). Zamawiający uzna za najlepiej spełniających warunki udziału w postępowaniu i wystosuje zaproszenie do składania ofert do wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (wartość brutto co najmniej 50000,00 PLN każdej z robót) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o największej sumarycznej wartości wszystkich robót. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do wniosku ), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia jako kierownicy budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień budowlanych i kopią dokumentów informujących o zarejestrowaniu w regionalnej izbie samorządu zawodowego ( załącznik nr 2 do wniosku ), 4.wykaz robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( minimum 1 robotę ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( wartość brutto co najmniej 50 000,00 PLN każdej z robót ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3 do wniosku ), 5.polisa, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000,00 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego Dział Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój nr 29 lub Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: koordynator ds. Inwestycji i remontów mgr inż. Michał Staszewski Tel 058 69-98-127,fax 058 69-98-338, email:zp@szpital-morski.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.