eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jodłowa › Remont drogi gminnej Kaczka - Kic nr ewid. gruntu 211/3, 6085 w m. Jodłowa, w km 0+000-0+425

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Jodłowa: Remont drogi gminnej Kaczka - Kic nr ewid. gruntu 211/3, 6085 w m. Jodłowa, w km 0+000-0+425
Numer ogłoszenia: 99092 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65418 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jodłowa, Jodłowa 1A, 39-225 Jodłowa, woj. podkarpackie, tel. 14 683 30 53;683 30 46;6302001, faks 14 630 20 02;683 30 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Kaczka - Kic nr ewid. gruntu 211/3, 6085 w m. Jodłowa, w km 0+000-0+425.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przewidziana do remontu droga gminna Kaczka - Kic w Jodłowej, długości 425,00 m usytuowana jest w km 0+000 ÷ 0+425, dz. nr ewid. 211/3, 6085. Droga posiada jezdnię o różnych rodzajach nawierzchni. W początkowym odcinku drogi usytuowanym w km 0+000 ÷ 0+220 występuje jezdnia o nawierzchni bitumicznej, następnie w km 0+220 ÷ 0+370 jezdnia z nawierzchnią żwirową, zaś odcinek końcowy w km 0+370 ÷ 0+425 stanowi drogę gruntową o nieutwardzonej nawierzchni. Remont drogi należy rozpocząć od obustronnego, mechanicznego ścięcia poboczy o szerokości 0,50 m i średniej grubości 10 cm występujących w km 0+220 ÷ 0+370, z odwiezieniem ścinki na odległość do 1 km. W celu przywrócenia właściwie działającego systemu odwodnienia korpusu drogowego, niezbędne jest oczyszczenie z namułu 195,00 m rowów przydrożnych, z uwzględnieniem wyprofilowania oraz obrobieniem na czysto ich skarp i dna. Z uwagi na niestabilne podłoże gruntowe występujące na długości 40 m w części z jezdnią o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej zachodzi konieczność wymiany gruntu. Po rozebraniu istniejącej połamanej nawierzchni bitumicznej wraz z warstwą podbudowy wymianie podlegać będzie warstwa gruntu do głębokości 50 cm. Powstałe koryto należy uzupełnić dokładnie zagęszczonym kruszywem łamanym. Konieczną poprawę stabilności odcinka korpusu drogowego w km 0+275 ÷ 0+325 na środkowym odcinku drogi z jezdnią o nawierzchni żwirowej przewidziano poprzez wykonanie 10 szt. poprzecznych sączków z kruszywa kamiennego o przekroju 40 x 40 cm. Na istniejącej słabej i zniszczonej nawierzchni żwirowej o długości 150 m oraz odcinku drogi gruntowej o długości 55 m zaprojektowane zostało mechaniczne wykonanie stabilizacji cementem w ilości 20 kg/m2 podłoża. Stabilizację należy wykonać do głębokości 12 cm po zagęszczeniu. Przed wykonaniem projektowanych warstw konstrukcyjnych podbudowy istniejącą nawierzchnię żwirową oraz nieutwardzoną jezdnię gruntową należy mechanicznie wyrównać, wyprofilować i zagęścić. Dolną warstwę podbudowy na odcinku drogi gruntowej należy wykonać z kruszywa naturalnego o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu. Następnie na środkowej i końcowej części drogi tj. w km 0+220 ÷ 0+425 przyjęto wbudowanie dwóch warstw konstrukcyjnych podbudowy, t.j. dolnej z kruszyw łamanych o grubości 15 cm po zagęszczeniu oraz górnej z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Na tak przygotowanym podłożu, odpowiednio zaklinowanym i zagęszczonym przyjęto ułożenie dwuwarstwowej nawierzchni z masy mineralno- asfaltowej, grysowo-żwirowej, Standard II; warstwa profilowa (wiążąca) o grubości 4 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej wykonanej w tożsamej technologii należy przyjąć na początkowym odcinku drogi w km 0+000 ÷ 0+220. Wcześniej zniszczona nawierzchnia jezdni wymaga dokładnego wyczyszczenia i skropienia asfaltem w ilości 0,5 kg/m2, jak również wyrównania mieszanką mineralno - bitumiczną miejscowych wyrw, nierówności i głębszych kolein. Projektowany remont na całej długości drogi zachowuje dotychczasową szerokość jezdni równą 2,50 m. Nową nawierzchnię jezdni należy wyprofilować z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku rowów odwadniających. Po wykonaniu nawierzchni bitumicznej konieczne jest wyprofilowanie i utwardzenie mieszanką tłuczniową obustronnych poboczy drogowych o szerokości 0,25 m i średniej grubości warstwy 8 cm po zagęszczeniu w km 0+000 ÷ 0+220 oraz 24 cm po zagęszczeniu w km 0+220 ÷ 0+425. Wszystkie roboty związane z remontem drogi projektowane są w obrębie istniejącego pasa drogowego, wydzielonego przez linie rozgraniczające drogę. Roboty związane z remontem dróg oraz wszystkich urządzeń odwadniających należy wykonać zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami BHP. W obrębie wykonywanych robót droga obustronnie musi być prawidłowo oznakowana i odpowiednio zabezpieczona. Organizacja i zabezpieczenie robót winno spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 października, 2000 r. w sprawie zarządzania ruchem na drogach. 2.3 Dokładny opis i zakres robót określony został w SIWZ i załącznikach: opisie technicznym, przekrojach, szczegółowej specyfikacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurovia Polska S.A., Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 823348,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109505,19

  • Oferta z najniższą ceną: 109505,19 / Oferta z najwyższą ceną: 127031,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.