Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-08
Słupsk: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektu Remont nabrzeży po wschodniej stronie Portu Ustka i dalby dewiacyjnej
Numer ogłoszenia: 99069 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektu Remont nabrzeży po wschodniej stronie Portu Ustka i dalby dewiacyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektu Remont nabrzeży po wschodniej stronie Portu Ustka i dalby dewiacyjnej. Wykonawca dostarczy materiały na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Morski w Słupsku, ul. Niemcewicza 15A, 76-200 Słupsk. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do wykonania i dostawy następujących materiałów promocyjnych, zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013:Kompas - 250 sztuk. Kompas: materiał metal, obudowa drewno. Opakowanie jednostkowe - karton. Rodzaj znakowania: zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze wizualizacji. Wymiary około: 90 x 90 x 25 mm. Grawer na obudowie drewnianej. Smycz reklamowa - 1 000 sztuk. Smycze reklamowe z nadrukiem sublimacyjnym, szerokość smyczy 15-20 mm. Zadruk pełen kolor, dwustronnie. Akcesoria: karabińczyk, zawieszka na telefon oraz klamra rozłączna. Rodzaj nadruku: zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze wizualizacji. Pendrive - 250 sztuk. Wykonanie: metal i plastik. Wymiar około: 32 x 16,5 x 4 mm (+/-20%). Pojemność 8 GB. Kompatybilne: Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7. Złącze: USB 2.0 kompatybilne z USB 1.1. Opakowanie jednostkowe oraz smycz. Opakowanie jednostkowe - rodzaj znakowania: zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze wizualizacji. Pendrive - grawer. Monochromatyczny nadruk na pudełku pendriva. Notatnik ekologiczny z długopisem - 250 sztuk. Notes ekologiczny - 70 kartek. Materiały biodegradowalne. Części papierowe długopisu pochodzą z recyklingu, części długopisu są biodegradowalne. Wymiar minimalny: 18 x 13 x 1 cm. Rodzaj znakowania zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze wizualizacji. Na notesie nadruk monochromatyczny. Zestaw do czyszczenia obuwia - 250 sztuk.Zestaw do czyszczenia obuwia w etui z Eko-skóry. W zestawie 5 elementów: czyścik, czarna pasta do butów, łyżka, szczotka do polerowania z pojemniczkiem oraz gąbka. Pakowany z białe kartonowe pudełko. Wymiar około 150 x 75 x 75 mm. Rodzaj znakowania: zgodnie z wytycznymi zawartymi w księdze wizualizacji. Etui z ekoskóry w kolorze czarnym. Grawer na etui z ekoskóry. Koszulki polo - 250 sztuk, w tym 150 sztuk koszulek męskich oraz 100 sztuk koszulek damskich. Koszulka polo z krótkim rękawem i kołnierzykiem, zapinane na dwa lub trzy guziki (guziki w kolorze koszulki). Ściągacze na rękawach. Po bokach na dole delikatne rozcięcie. Materiał: 100% bawełny pique. Gramatura 200-220 g/m2, faktura: splot pique. Znakowanie - haft pierś lub rękawki. Nie określa się wielkości haftu. Należy jednak zagwarantować czytelność znaków graficznych. Znaki graficzne wynikają z realizowanego projektu, zgodnie z księgą wizualizacji wraz z logotypem Urzędu Morskiego w Słupsku - trzy znaki graficzne. Kolorystyka zgodnie z księgą wizualizacji i logotypem Urzędu Morskiego w Słupsku. Koszulki damskie - kolor niebieski, koszulki męskie - kolor granatowy. Rozmiary męskie: L i XL. Rozmiary damskie: M i L. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pokój nr 22, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pokój nr 20 - sekretariat, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 Środek 3.3 Inwestycje w portach rybackich, miejscach wyładunku i przystaniach. Umowa o dofinansowanie projektu POROZUMIENIE Nr 00033-61722-OR1100023/10 Remont nabrzeży po wschodniej stronie Portu Ustka i dalby dewiacyjnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rewitalizację i adaptację zagrody nr 9 w Swołowie"
- Sukcesywne dostawy wędlin drobiowych, mięsa drobiowego oraz podrobów drobiowych do Aresztu Śledczego w Słupsku.
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i do Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2024/2025
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku - czerwiec 2024/grudzień 2025
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wolnobieżnej o DMC 3 500 kg z wymiennym osprzętem.
- Modernizacja systemów przeciwpożarowych w budynku Błękitnej Szkoły we Władysławowie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby udziału w cyklicznym wydarzeniu - Dni Otwarte Funduszy Europejskich w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027 (FEM 2021-2027)
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Organizacja eventów: "20 lat Polski w UE oraz Dni Otwarte Funduszy Europejskich"
- Świadczenie usług marketingowych, graficznych i programistycznych dotyczących kampanii internetowych Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
- Wykonanie tablic informacyjnych oraz sprzętu wystawienniczego na potrzeby realizacji projektu w ramach KPO
- "Organizacja konferencji SECURE 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.