eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 28 I 29 SKŁAD GRUDZIĄDZ- sprawa nr 58/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Grudziądz: WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 28 I 29 SKŁAD GRUDZIĄDZ- sprawa nr 58/2015
Numer ogłoszenia: 99041 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22 , strona internetowa www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 28 I 29 SKŁAD GRUDZIĄDZ- sprawa nr 58/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 i 29 skład Grudziądz zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym oraz na warunkach określonych w umowie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymianę 23 bram magazynowych, 10 okien drewnianych, 6 krat okiennych zewnętrznych oraz osadzenie krat w otworach wentylacyjnych; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające oraz środki niezbędne do ochrony robót;ogrodzi lub wyraźnie oznakuje teren wykonywania robót oraz wjazdy i wyjazdy z terenu robót przeznaczone dla pojazdów i maszyn pracujących przy realizacji zamówienia, w sposób uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV:45421132-8 - Instalowanie okien KOD CPV:45421148-3 - Instalowanie bram KOD CPV:45421147-6 - Instalowanie krat KOD CPV:45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV:45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV:90500000-2 - Utylizacja odpadów 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz ogólne warunki umowy; 4.Budynki oraz teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. 5.Przedmiotowe budynki w zakresie których będą wykonywane roboty wchodzą w skład kompleksu wojskowego położonego w zabytkowej Cytadeli, która jako całość wpisana jest do rejestru zabytków pod nazwą Twierdza Grudziądz. Obiekt jest pod ścisłą ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu. 6.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania wszelkich obowiązujących przepisów i wymagań związanych z ochroną zabytków oraz wymaganą dokumentacją Wykonawca winien zagwarantować spełnienie warunków, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 r., poz.1446). 7.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 120, poz. 1126 w zw. Z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2013 r., poz. 1409 j.t.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa. 8.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r., poz. 1409 j.t), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 9.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia oraz ujemnie wpływać na zabytkowy charakter nieruchomości. 10.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 11.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji. 12.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 13.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i lub Inspektora Nadzoru. 14.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym. 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej); 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu; 15.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 16.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.48-3, 45.42.11.47-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 90.50.00.00-2.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Negocjacje bez ogłoszenia

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następująco: 1)wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 I 29 Skład Grudziądz - sprawa numer: 3/2015 tryb postępowania: przetarg nieograniczony wartość szacunkowa: 189.895,87 zł, 44.946,83 euro ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29885-2015 (04.03.2015 r.) 2)wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 I 29 Skład Grudziądz - sprawa numer: 37/2015 tryb postępowania: przetarg nieograniczony wartość szacunkowa: 189.581,61 zł, 44.872,45 euro ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych: 55477-20158 z 20.04.2015 r.) Obecne postępowanie sprawa numer 58/2015 jest trzecim postępowaniem w tej samej sprawie. Postępowanie przetargowego o sygnaturze akt numer: 3/2015 zostało unieważnione w zakresie zadania nr 1 na wymianę bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 I 29 Skład Grudziądz, z uwagi na fakt, że cena oferty z najniższą ceną przewyższyła o 93 462,19 zł kwotę, którą Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną. W przedmiotowym postępowaniu ofertą z najniższą ceną była oferta nr 1 (jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadanie nr 1) złożona przez Wykonawcę: Master-Bud Sp. z o.o., ul. Bursaki 14, 20-150 Lublin z ceną stanowiącą kwotę: 327 034,11 zł (podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP). Postępowanie przetargowego o sygnaturze akt numer: 37/2015 zostało unieważnione na wymianę bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 I 29 Skład Grudziądz, z uwagi na fakt, nie złożono w ogóle żadnej oferty, w tym żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP). Mając na uwadze przesłankę określoną art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, należy podkreślić jej spełnienie dla wyboru trybu obecnie wszczynanego postępowania o sygnaturze 58/2015, gdyż w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie - przetarg nieograniczony (sprawa numer 37/2015) nie wpłynęła żadna oferta, w tym żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu na mocy art. 89 ustawy PZP. W żadnym z trzech postępowań 3/2015, 37/2015, 58/2015 opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji nie zostały zmienione. Obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest powtórzeniem uprzednio prowadzonych postępowań w trybie przetargu nieograniczonego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa: WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ W BUD. NR 28 I 29 SKŁAD GRUDZIĄDZ

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Master - Bud Sp. z o.o., ul. Bursaki 14, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.