To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-21
Ogłoszenie nr 99039 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.
Warszawa: Produkcja i dostawa -1365 kpl. mundurów ćwiczebnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 75297-2017 z dnia 27.04.2017 r
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji, krajowy numer identyfikacyjny
1213749700000, ul.
Puławska
148/150,
02-642
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 6012044, 601 59 75, faks
226 011 857, e-mail
zamowieniakgp@policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.policja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Produkcja i dostawa -1365 kpl. mundurów ćwiczebnych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):89/Ckt/17/MG
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowią: Produkcja i dostawa - 1365 kpl. mundurów ćwiczebnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Projekcie umowy oraz Dokumentacji Techniczno-Technologicznej mundur ćwiczebny w kolorze czarnym DTT-27/KGP/2005 (edycja grudzień 2013 r.) stanowiących załącznik do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia podlega ocenie zgodności na podstawie ustawy z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr 235, poz. 1700 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych dnia 18 marca 2013 r. w sprawie prowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby bezpieczeństwa państwa oraz wykazu tych wyrobów (Dz. U. z dnia 21 marca 2013 r. poz. 382, Dz. U. z 12 grudnia 2016 r. poz. 2092 ). Wyrób jest objęty nadzorem nad czynnościami związanymi z wyrobem wprowadzanym do użytku przez "organ upoważniony", tj. Dyrektora ITB "MORATEX" z siedzibą w Łodzi przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 3, fax. 42 636 - 92 - 26, zgodnie z § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 sierpnia 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu sprawowania nadzoru nad czynnościami związanymi z wyrobem wprowadzanym do użytku w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz. U. Nr 170, poz. 1201).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
35811200-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Stosownie do postanowień art. 93 ust. 3 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z późn. zm. - ustawa Pzp), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 - ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 27.04.2017 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Produkcja i dostawa - 1365 kpl. mundurów ćwiczebnych - sprawa nr 89/Ckt/17/MG, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej. Zgodnie z art. 40 ust. 2, zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej, ze względu na wartość zamówienia zostało poprzedzone zamieszczeniem ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Mając na względzie art. 41 pkt. 7 i 7a - ustawy Pzp ogłoszenie o zamówieniu, o którym mowa w art. 40 ust. 1, musi zawierać warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Występująca rozbieżność pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a treścią SIWZ, która dotyczy nie zamieszczenia w ogłoszeniu postawionego warunku sytuacji finansowej o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1 SIWZ, tzn.: posiadania przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 220 000,00 PLN powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W ocenie zamawiającego zatem wada, która zaistniała w niniejszym postępowaniu powoduje naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy, w związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaistniała wada jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do postanowień art. 93 ust. 3 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z późn. zm. - ustawa Pzp), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 - ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 27.04.2017 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Produkcja i dostawa - 1365 kpl. mundurów ćwiczebnych - sprawa nr 89/Ckt/17/MG, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej. Zgodnie z art. 40 ust. 2, zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej, ze względu na wartość zamówienia zostało poprzedzone zamieszczeniem ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Mając na względzie art. 41 pkt. 7 i 7a - ustawy Pzp ogłoszenie o zamówieniu, o którym mowa w art. 40 ust. 1, musi zawierać warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Występująca rozbieżność pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a treścią SIWZ, która dotyczy nie zamieszczenia w ogłoszeniu postawionego warunku sytuacji finansowej o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1 SIWZ, tzn.: posiadania przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 220 000,00 PLN powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W ocenie zamawiającego zatem wada, która zaistniała w niniejszym postępowaniu powoduje naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy, w związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaistniała wada jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do postanowień art. 93 ust. 3 pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z późn. zm. - ustawa Pzp), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 - ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 27.04.2017 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Produkcja i dostawa - 1365 kpl. mundurów ćwiczebnych - sprawa nr 89/Ckt/17/MG, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej. Zgodnie z art. 40 ust. 2, zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej, ze względu na wartość zamówienia zostało poprzedzone zamieszczeniem ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Mając na względzie art. 41 pkt. 7 i 7a - ustawy Pzp ogłoszenie o zamówieniu, o którym mowa w art. 40 ust. 1, musi zawierać warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Występująca rozbieżność pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu, a treścią SIWZ, która dotyczy nie zamieszczenia w ogłoszeniu postawionego warunku sytuacji finansowej o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 1 SIWZ, tzn.: posiadania przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 220 000,00 PLN powoduje, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W ocenie zamawiającego zatem wada, która zaistniała w niniejszym postępowaniu powoduje naruszenie art. 7 ust. 1 ustawy, w związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaistniała wada jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.