eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › REMONT MOSTU NAD KANAŁEM ULGI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 919 W KM 2+057 WAZ Z UJĘCIEM WÓD ODPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W SZCZELNE SYSTEMY KANALIZACYJNE I ODPROWADZENIE WÓD DO KANAŁU ULGA PO WCZEŚNIEJSZYM OCZYSZCZENIU Z MOSTÓW W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Katowice: REMONT MOSTU NAD KANAŁEM ULGI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 919 W KM 2+057 WAZ Z UJĘCIEM WÓD ODPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W SZCZELNE SYSTEMY KANALIZACYJNE I ODPROWADZENIE WÓD DO KANAŁU ULGA PO WCZEŚNIEJSZYM OCZYSZCZENIU Z MOSTÓW W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 919 W KM 2+057, W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 935 W KM 3+176 W MIEJSCOWOŚCI RACIBÓRZ.
Numer ogłoszenia: 9899 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach , ul. Lechicka 24, 40-609 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7819211, faks 032 781 92 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT MOSTU NAD KANAŁEM ULGI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 919 W KM 2+057 WAZ Z UJĘCIEM WÓD ODPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W SZCZELNE SYSTEMY KANALIZACYJNE I ODPROWADZENIE WÓD DO KANAŁU ULGA PO WCZEŚNIEJSZYM OCZYSZCZENIU Z MOSTÓW W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 919 W KM 2+057, W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 935 W KM 3+176 W MIEJSCOWOŚCI RACIBÓRZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT MOSTU NAD KANAŁEM ULGI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 919 W KM 2+057 WAZ Z UJĘCIEM WÓD ODPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W SZCZELNE SYSTEMY KANALIZACYJNE I ODPROWADZENIE WÓD DO KANAŁU ULGA PO WCZEŚNIEJSZYM OCZYSZCZENIU Z MOSTÓW W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 919 W KM 2+057, W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 935 W KM 3+176 W MIEJSCOWOŚCI RACIBÓRZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00 - 25.20.00.00 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 111 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 zł. Wykonawca ma wykazać osoby do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: a) Kierownik budowy - minimum 1 osoba b) Kierownik robót w branży mostowej - minimum 1 osoba c) Kierownik robót w branży drogowej - minimum 1 osoba d) Geodeta - minimum 1 osoba e) Laborant - minimum 1 osoba f) Brygadzista - minimum 2 osoby UWAGA! Dla każdego z wymienionych wyżej stanowisk należy przedstawić jedna osobę (nie dopuszcza się łączenia funkcji). Osoby wymienione w punktach b - c muszą wykazać się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności oraz przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa UWAGA! Osoba wymieniona w punkcie a) musi wykazać się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności mostowej, konstrukcyjno - budowlanej lub konstrukcyjno- inżynieryjnej) oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości 3 000 000 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana należycie. Przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się remont konstrukcji nośnej mostu, przebudowę lub budowę mostu minimum dwuprzęsłowego usytuowanego w ciągu drogi klasy minimum G. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu jw., skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy dołączyć do oferty kserokopię umowy spółki. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, p. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, p. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kserokopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie. Kserokopie zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował wykonawca, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6 ppkt. 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Oświadczenie Wykonawcy o zakresie robót do wykonania przez Podwykonawców. Kserokopia polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Nie złożenie jakiegokolwiek ww. dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lechicka 24, 40-609 Katowice, gotówką w kancelarii Zarządu lub za zaliczeniem pocztowym, pobranie ze strony internetowej bezpłatne..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Lechicka 24, 40-609 Katowice, kancelaria - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.