eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Konserwacja i utrzymanie w satnie sprawnosci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Kozienice: Konserwacja i utrzymanie w satnie sprawnosci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
Numer ogłoszenia: 98998 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51772 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie w satnie sprawnosci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kozienice obejmująca 3.752 szt. punktów świetlnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobową dyspozycyjność i ciągły dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia oraz prace związane z bezzwłocznym usuwaniem awarii i usterek, a w szczególności: -utrzymywanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego- zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach określonych w kalendarzu świeceń, -przegląd i konserwacja aparatury łączeniowej i sterowniczej, -czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych, -wymianę uszkodzonej aparatury sterowniczej tj. styczników, zegarów, przekaźników zmierzchowych, gniazd bezpiecznikowych, przewodów zasilających, -kontrolę i konserwację złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, -wymianę bezpieczników, -wymianę i naprawę uszkodzonych opraw oświetleniowych lub ich elementów oraz wysięgników, -czyszczenie opraw, kloszy i odbłyśników, -wymianę uszkodzonych źródeł światła parametry wymienianych źródeł świateł: a)skuteczność świetlna większa lub równa 90 lm/W [lumen/Vat], b)trwałość świecenia - średnia większa lub równa30 tyś.h -Zamawiający może sprawdzić zainstalowane źródła światła w ilości do 30 szt. na koszt Wykonawcy - w ustalonych z Zamawiającym terminach, -regulację położenia źródeł światła względem koszy i odbłyśników, -konserwację konstrukcji wsporczych, słupów oświetlenia wydzielonego, wysięgników, przewieszek, -regulację zwisów przewodów oświetlenia ulicznego, -prostowanie przekrzywionych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego - w przypadku braku możliwości naprawy wymianę słupów, -wymianę słupów w przypadku uszkodzenia mechanicznego oświetlenia wydzielonego -w przypadku otrzymania odszkodowania za uszkodzony mechanicznie słup - Gmina zwróci w całości Wykonawcy koszt wymiany, w przypadku gdy sprawca nie zostanie ustalony koszty wymiany słupa pokryje Wykonawca, -uzupełnianie i konserwacje zamknięć skrzynek, wnęk itp., -naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, -naprawa uszkodzonych słupów, kabli przewodów w sieci wydzielonej, -lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetlenia, -wyminę uszkodzonych zasileń punktów sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonym pod liniami napowietrznymi n.n., -pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli), -malowanie konstrukcji stalowych, szafek, wnęk, uzupełnianie opisów, -wycinkę gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe -wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia, -dokonywać kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zapewnienia zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym, -wymiana 10szt. skorodowanych słupów na słupy żelbetowe o wys. 8-10m oraz przestawienie 5 szt. słupow oświetleniowych ulicznych, -prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego, dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń oraz przedkładanie miesięcznych sprawozdań z wykonywanych prac ( z podaniem nazw ulic i dróg, osoby zgłaszającej i numeru telefonu), -instalacja programu CPA 2000+GSM na komputerze Zleceniobiorcy, -zdalna komunikacja z urządzeniem sterującym oświetleniem ulicznym (Sterownik CPA 2000 w stacjach Polesie 1 i Polesie 2), w zakresie: - zmiana parametrów sterownika (zmiana czasu świecenia lamp oraz załączenia redukcji). - zdalne powiadamianie o awarii (np. zaniku napięcia, zwiększonym lub zmniejszonym poborze mocy), - zdalny odczyt energii elektrycznej ( w razie potrzeby), - doładowanie kart SIM sterowników przez okres roku. Koszt doładowania kart SIM wliczony jest w wynagrodzenie Zleceniobiorcy. - pokrycie kosztów za roboty których zakres lub okoliczności będą wymagały przygotowania i dopuszczenia do pracy - dla Zakładu Energetycznego, - pokrycie kosztów nie dostarczonej energii w przypadku powstania nieuzasadnionej przerwy na sieci energetycznej, związanej z pracami na oświetleniu ulicznym,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacyjno Budowlane ENEL s.c. W.Wnuk, K. Wnuk, ul. Radomska 13, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 272775,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143472,00

  • Oferta z najniższą ceną: 143472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 224660,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.