eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa i remont budynku biurowego w Gnieźnie, Al. Reymonta 2, na potrzeby siedziby Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gnieźnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-21

Warszawa: Przebudowa i remont budynku biurowego w Gnieźnie, Al. Reymonta 2, na potrzeby siedziby Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 98990 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38632 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6297096, 6296762, faks 022 6299724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynku biurowego w Gnieźnie, Al. Reymonta 2, na potrzeby siedziby Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gnieźnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu budynku biurowego w Gnieźnie, Al. Reymonta 2, na potrzeby siedziby Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gnieźnie. Prace związane z przebudową i remontem budynku obejmować będą w szczególności: 1)likwidację starego wejścia głównego do budynku wraz z demontażem schodów; 2)demontaż istniejących instalacji i urządzeń obiektowych, drabiny zewnętrznej i krat okiennych; 3)skucie wewnętrznych tynków i posadzek, wyburzenie ścian i biegu schodowego wewnętrznego; 4)wykonanie dwóch nowych wejść do budynku, wraz z zadaszeniem, nowymi schodami i montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym, 5)wykonanie hydro i termo izolacji wskazanych ścian piwnic, docieplenie stropów piwnicy; 6)wykonanie nowych ścian działowych, biegu schodowego wewnątrz budynku, tynków, sufitów i posadzek; 7)wykonanie wentylacji mieszanej w budynku (grawitacyjna, mechaniczna i klimatyzacja w części pomieszczeń); 8)wykonanie nowych instalacji sanitarnej, c.o. wody zimnej i elektrycznej w całym budynku zgodnie z projektem; 9)wykonanie prac adaptacyjnych i wykończeniowych wewnątrz budynku i dostosowanie go do obowiązujących wymagań ppoż. i ewakuacji wraz z robotami malarskimi; 10)wymianę stolarki drzwiowej i części okien wraz z dostosowaniem jej do wymogów przepisów ppoż.; 11)wykonanie odcinka zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem jej do istniejącej studni; 12)zagospodarowanie działki, likwidacja starej i wykonanie nowej wiaty śmietnikowej i garażowej, remont i naprawa uszkodzonych elementów ogrodzenia, naprawa uszkodzonych elementów nawierzchni. Szczegółowy zakres przebudowy i remontu budynku określony został w projekcie budowlano-wykonawczym, ekspertyzie technicznej, przedmiarach i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zamontowane urządzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany GRINBUD Jarosław Sieszchuła, ul. Olsztyńska 15, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 957751,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 959450,64

  • Oferta z najniższą ceną: 959450,64 / Oferta z najwyższą ceną: 1462128,06

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.