eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nekla › Przebudowa dróg na terenie Gminy Nekla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Nekla: Przebudowa dróg na terenie Gminy Nekla
Numer ogłoszenia: 98981 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nekla , ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, woj. wielkopolskie, tel. 061 4386011, faks 061 4386490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Nekla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie Gminy Nekla. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a.Przebudowę drogi gminnej w m. Racławki - etap I od km 0+000 do km 0+100 wraz z przebudową nawierzchni nad przepustem oraz poszerzeniem łuków - wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej - kruszywa łamane 0/31,5 grubości 10 cm, - wykonanie jezdni o szerokości 4,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego jednowarstwowej (warstwa wiążąca) grubości 5 cm, - przebudowa nawierzchni nad przepustem - rozebranie i odtworzenie konstrukcji nawierzchni w układzie warstw jak na odcinku przebudowywanej drogi na długości 13,5 m i szerokości 4 m, demontaż istniejących barierek oraz montaż nowych barier energochłonnych, - poszerzenie łuków do R=12 m, dobudowanie nawierzchni jezdni o konstrukcji w układzie warstw jak na przebudowywanym odcinku drogi, powierzchnia 27,5 m2, - wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5 m z mieszanki niezwiązanej kruszywa łamanego stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 (granit) grubości 10 cm, - oznakowanie pionowe. b.Przebudowę drogi gminnej w m. Kokoszki - etap I od km 0+005 do km 0+105 - wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 grubości 10 cm, - wykonanie jezdni o szerokości 4,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego jednowarstwowej (warstwa wiążąca) grubości 4 cm, - wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1,0 m z mieszanki niezwiązanej kruszywa łamanego stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 (granit) grubości 10 cm. c.Przebudowę drogi gminnej - ul. Madera w m. Targowa Górka - etap I od km 0+000 do km 0+300 - wykonanie podbudowa z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 grubości 10 cm, - wykonanie jezdni o szerokości 4,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego jednowarstwowej (warstwa wiążąca) grubości 4 cm, - wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,5 m z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 grubości 10 cm d.Przebudowę drogi gminnej w m. Opatówko - etap I od km 0+000 do km 0+120 - wykonanie jezdni o szerokości 5,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego dwuwarstwowej (warstwo wiążąca grubości 4 cm, warstwa ścieralna - grubości 3 cm), - wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1,0 m z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 grubości 10 cm, - przebudowa studni - obniżenie i wymiana pokrywy na nową typu ciężkiego z włazem rewizyjnym typu ciężkiego D400, - przebudowa skrzyżowania na typu prostego wraz z wykonaniem podbudowy z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 grubości 15 cm oraz wykonaniem nawierzchni z betonu asfaltowego dwuwarstwowej (warstwa wiążąca grubości 4 cm, warstwa ścieralna - grubości 3 cm). e.Przebudowę drogi gminnej w m. Stroszki - etap I od km 0+000 do km 0+111 - wykonanie jezdni o szerokości 5,5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego dwuwarstwowej (warstwa wiążąca grubości 4 cm, warstwa ścieralna grubości 3 cm) w obustronnym krawężniku betonowym 15x30 na ławie betonowej z oporem, - wykonanie obustronnych poboczy gruntowych o szerokości 1,0 m i grubości 10 cm, - wyprofilowanie nawierzchni zjazdów destruktem wraz z dostosowaniem wysokości (ilość 3 szt.) - przełożenie nawierzchni zjazdu z płyt ażurowych wraz z dostosowaniem wysokości, - zjazdy wykonać w krawężnikach betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - rozebranie istniejącego progu spowalniającego z kostki betonowej, - wykonanie dwóch studzienek ściekowych wpustowych fi 500 mm z osadnikiem oraz studni rewizyjnej z kręgów betonowych fi 1000, - ułożenie ścieku przykrawężnikowego. f.Przebudowę skrzyżowań ul. Wiosny Ludów z ul. Łąkową w m. Nekla (wykonanie dwóch zjazdów o łącznej powierzchni 180 m2) - wykonanie warstwy odsączającej grubości 10 cm, - wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm, - wykonanie nawierzchni grysowo - żwirowo - asfaltowej jednowarstwowej (warstwa wiążąca) grubości 4 cm, - wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1,00 m z mieszanki niezwiązanej - kruszywo łamane 0/31,5 grubości 10 cm. g.Przebudowę drogi gminnej - ul. Parkowa w m. Nekla polegająca na poszerzeniu jezdni o szerokości 1 m na odcinku od ul. Słowackiego do ul. Beutlera o łącznej powierzchni 100 m2 - wykonanie koryta na poszerzeniu jezdni o głębokości 20 cm, - wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm, - wykonanie nawierzchni grysowo - żwirowo - asfaltowej jednowarstwowej (warstwa wiążąca grubości 5 cm). h.Przebudowę drogi gminnej w m. Starczanowo polegająca na poszerzeniu jezdni o łącznej powierzchni 35 m2 - rozebranie istniejącej podbudowy z kruszywa grubości 20 cm na poszerzanym odcinku jezdni, - wykonanie koryta na poszerzeniu jezdni o głębokości 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm z odzyskanego materiału, - wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej grubości 4 cm, - wykonanie nawierzchni grysowo - żwirowo - asfaltowej dwuwarstwowej (warstwa wiążąca grubości 4 cm, warstwa ścieralna grubości 4 cm), - wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 10 cm. i.Do wszystkich zadań objętych niniejszym przedmiotem zamówienia, wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjno - powykonawczą. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a.Dokumentacjami projektowymi opracowanym przez p. Marię Lewandowską (załącznik nr 1 do siwz), b.Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) (załącznik nr 2 do siwz), c.Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4.Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać prawidłowo zamówienia. UWAGA: a)Szczegółowy zakres zamówienia zawierają dokumentacje projektowe oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. b)Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. c)Ilekroć w opisie wykonania prac, szczegółowej specyfikacji technicznej lub w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji przetargowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3 do siwz, kosztorys ofertowy - załącznik nr 7 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zakazuje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Jednocześnie dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a. możliwości dokonania zmiany Podwykonawców, w zakresie prac wskazanych w ofercie, w związku z rażącym naruszeniem przez nich warunków umowy oraz w związku ze zdarzeniami losowymi, b. wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, c. zmiany w zakresie płatności - wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nekla.nowoczesnagmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nekli ul. Dworcowa 10 62-330 Nekla.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nekli - Sekretariat ul. Dworcowa 10 62-330 Nekla.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.