To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-21
Ogłoszenie nr 98979 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.
Szczytniki: Odbiór stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczytniki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520257-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytniki, krajowy numer identyfikacyjny
25085502100000, ul.
Szczytniki
139,
62865
Szczytniki, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 625 001, faks
627 625 274, e-mail
sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szczytniki.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Szczytniki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IOŚ.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje : Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Szczytniki oraz Odbiór stałych odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Szczytniki. Powierzchnia gminy - 111 km 2. Odbiorem zostaną objęte : a) odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny ( zmieszane odpady komunalne),b) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny u źródła z podziałem na frakcje:szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji, bioodpady, odpady zielone, c) odpady problematyczne (w tym m.in. wielkogabarytowe, zużyte opony, baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, chemikalia), e) odpady budowlane do 100 kg z posesji rocznie, d) popiół - popioły i żużle z palenisk domowych. Szczegółowy sposób i zakres świadczenia usług w zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych i ich zagospodarowania określa uchwała Rady Gminy Szczytniki Nr XXII/126/2016 z dnia 28 lipca 2016 r. (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2016 r. poz. 4980 ze zm.). Odpady komunalne z terenów niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Szczytniki należy odebrać dwa razy miesiącu i dostarczyć do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów. tj. Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "ORLI STAW" z siedzibą Orli Staw 2, 62-834 Ceków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, jeżeli osoby te wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace fizyczne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wykonane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 4. Wykonawca obwiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego przedstawić do wglądu kopie umów o pracę z osobami wykonującymi czynności wskazane w pkt. 2. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 5. Niewykonanie obowiązku wskazanego w pkt. 3 skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511300-5,
90512000-2,
90512000-9,
34928480-6,
90513100-7,
90918000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT553146.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 670808,88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZCZYTNIKI
więcej: przetargi SZCZYTNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.