eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › remont drogi gminnej Węglówka przez os. Węgierskie w km 0+000 - 4+200

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Wiśniowa: remont drogi gminnej Węglówka przez os. Węgierskie w km 0+000 - 4+200
Numer ogłoszenia: 98946 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wiśniowej , Wiśniowa 441, 32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie, tel. 012 2714552 w. 38, faks (012) 271 45 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-wisniowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi gminnej Węglówka przez os. Węgierskie w km 0+000 - 4+200.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Węglówka przez osiedle Węgierskie w km 0+000 - 4+200 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje: 1). ułożenie korytek ściekowych 50x50x27 cm w rowie wraz z przygotowaniem podbudowy - 555,0 mb 2). czyszczenie rowów przydrożnych koparką wyposażoną w łyżkę skarpówkę wraz z odwozem 50% urobku na odległość do 1 km - 271,9 m3, 3). wykonanie rowów przydrożnych koparką wyposażoną w łyżkę skarpówkę z wbudowaniem 50% urobku w nasyp - 271,9 m3, 4). wymiana - wykonanie uszkodzonych przepustów rurowych o średnicy 400, 500 i 600mm wraz z murkami czołowymi i odtworzeniem nawierzchni - łącznie 25,0 m, 5). oczyszczenie przepustu o średnicy 800mm z namułu - 12,0m, 6). oczyszczenie przepustu o średnicy 600mm z namułu - 2,5m, 7). ułożenie płyt ażurowych 90x60x10 cm na poboczu drogi - 49,0 m, 8). wykonanie barier ochronnych lewostronnych typu FTE) na długości 162 m (w 8 odcinkach), 9). wykonanie skrzydełek betonowych istn. 5 przepustów rurowych - 21,0 m3, 10). wykonanie opaski z koszy siatkowo-kamiennych 5,0x1,0x0,5 m na długości 2x15 m - 15 m3, 11). wykonanie narzutu kamiennego luzem z kamienia ciężkiego - 47,0 m3. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót, który Wykonawcy otrzymują w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 2. Spełnia warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w SIWZ. Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonywał będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowych robót oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Wykonawca winien złożyć podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, a także załączyć następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 5). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla spełnienia tego warunku winien wykazać, że wykonał nie mniej niż jedno zamówienie o tożsamym charakterze i porównywalnym zakresie odpowiadającemu przedmiotowemu postępowaniu (zał. 3 do SIWZ). 6). Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest by wykonawca dysponował kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności inżynieryjnej w zakresie budowy dróg (wymagana kserokopia uprawnień), który winien przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego (wymagana kserokopia zaświadczenia). Osoba zaproponowana w ofercie jako kierownik budowy winna być zatrudniona przez Wykonawcę i pełnić obowiązki przez cały okres realizacji umowy (zał. 4 do SIWZ), 7). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osobami, którymi będzie dysponował (zał. 5 do SIWZ), Wymagane jest by Wykonawca wskazał zakres robót, które zamierza zlecić podwykonawcy. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest załączenie następujących dokumentów: 8). informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien udokumentować posiadanie środków w wysokości nie mniejszej niż wartość własnej oferty brutto, 9). polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku nie złożenia wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów wyżej wymienionych, albo złożenia wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów zawierających błędy, albo złożenia wadliwych pełnomocnictw, Zamawiający wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wszystkie wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to wymagane dokumenty winny spełniać wymagania określone w § 2 i 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku, gdy Wykonawcę przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcy, należy wskazać w ofercie podwykonawcę oraz zakres prac przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-wisniowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 23 (III piętro) w godzinach pracy Urzędu Gminy: 8:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, na Dziennik Podwaczy - pokój nr 16 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.