eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zamość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Zamość: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zamość
Numer ogłoszenia: 98941 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.pl/zamosc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest ( azbestowo-cementowych falistych oraz płyt azbestowo-cementowych płaskich) z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Zamość, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji. Usunięcie z nieruchomości wyrobów zawierających azbest (pakowanie), załadunek oraz transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest ( w przypadkach określonych zarządzeniem Nr.141/2008 Wójta Gminy Zamość z dnia 16 kwietnia 2008 r w sprawie Regulaminu dotyczącego przyznawania pomocy osobom fizycznym - na usuwanie wyribów zawierających azbest pochodzących z budynków mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Zamość ) wraz z kosztami utylizacji w ilości ok. 81 nieruchomości, lub odebranie z posesji wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, przez uprawnioną firmę. Planowana ilość do usunięcia lub demontażu wyrobów zawierających azbest może ulec zmniejszeniu o ile właściciele budynków odstąpią od umowy z Zamawiającym. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. Wykonawca wyłoniony w przetargu skontaktuje się i umówi na dogodny termin z właścicielem posesji, na demontaż lub odbiór wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, przez uprawnioną firmę. Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót. Do obowiązków Wykonawcy należy, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót. Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidwncji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy) Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac. Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji ( karta przekazania odpadu na składowisko) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z oboowiązującymi przepisami: - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach ( tekst jednolity: Dz.U z 2007r Nr 39 poz 251) - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska (Dz.U z 2008r Nr 25 poz 150) - Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest ( tekst jednolity: Dz.U z 2004 r Nr 3, poz.20 z póź. zm.) - Ustawą z dnia 28 października 2002r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych ( Dz. U Nr 199, poz. 1671 z póź zm.). - Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824) - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. Nr 71, poz.649) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U Nr 30, poz 213).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 90.23.00.00 - Usługi usuwania azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B)Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 6 siwz, według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał Nr 3) - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi stanowić potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalnośći objętej zamówieniem.(Zał Nr 4) - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku braku zaświadczeń - oświadczenie Wykonawcy (Zał Nr 5) - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Zał Nr 6) - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności cywilnej (Zał nr 7) - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają przeszkolenie w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.( Zał nr 8) - Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane w oparciu o ustawę - odpady z dnia 27 kwietnia 2001r ( Dz. U. Nr 628 z późn zm)( Zał nr 9) - Decyzję wydaną przez Starostę Zamojskiego zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi - zawierającymi azbest.( Zał nr.10) - parafowany projekt umowy z Wykonawcą ( Zał Nr 11) Zgodnie z art.23 ust Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność soldarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92 22-400 Zamość pokój nr.29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie zamawiającego w pok. 4, do godz. 09:00, otwarcie ofert 03.06.2008r o godz. 10:00 w pokoju nr 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.