eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa sterylnych rękawiczek jednorazowych, rękawiczek diagnostycznych oraz rękawiczek foliowych do magazynu szpitala przez okres 12 m-cy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Otwock: Dostawa sterylnych rękawiczek jednorazowych, rękawiczek diagnostycznych oraz rękawiczek foliowych do magazynu szpitala przez okres 12 m-cy
Numer ogłoszenia: 98939 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sterylnych rękawiczek jednorazowych, rękawiczek diagnostycznych oraz rękawiczek foliowych do magazynu szpitala przez okres 12 m-cy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sterylnych rękawiczek jednorazowych, rękawiczek diagnostycznych oraz rękawiczek foliowych do magazynu szpitala przez okres 12 m-cy Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - formularzu asortymentowo cenowym. Zamówienie obejmuje 5 pakietów/części 1. Rękawiczki chirurgiczne sterylne 2. Rękawiczki chirurgiczne bezlateksowe 3. Rękawiczki chirurgiczne do zabiegów o podwyższonym ryzyku 4. Rękawiczki medyczne diagnostyczne 5. Rękawiczki foliowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ, z których winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Dla produktu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) (dot. Pak. 1, 2, 3, 4) Deklaracja zgodności - dla wszystkich klas wyrobu medycznego Certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną - dla wyrobów medycznych: klasy I sterylnej, klasy I z funkcją pomiarową, klasy IIa, klasy IIb, klasy III 2. Karty katalogowe - pakiet nr 1,2, 3, 4 3. Próbki zgodnie z zapisami w formularzu asortymentowo-cenowym -pakiety nr 1,2,3,4

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę cen tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana cen może nastąpić jedynie na podstawie podpisanego przez obydwie strony aneksu do niniejszej umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużania okresu obowiązywania umowy z zastosowaniem cen określonych w umowie w sytuacji niewykorzystania wartościowego lub ilościowego umowy i po dokonaniu rozeznania rynku stwierdzającego wzrost cen. W przypadku zakwestionowania jakości lub terminu przydatności do użytku towaru Wykonawca zobowiązany jest zmienić go niezwłocznie na towar dobrej jakości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tak, aby możliwe było jego użycie zgodnie z zapotrzebowaniem a brak towaru, który zgodnie z zamówieniem i umową winien być dostarczony, nie był przyczyną niemożności udzielania świadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować towar równoważny przedmiotowo, którego cena dostawy nie przekroczy wysokości ceny towaru zastępowanego, objętego umową dostawy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym i pisemnym wyrażeniu przez niego zgody. Zamawiający dokona zakupu u innego Wykonawcy, pomniejszając wielkość zamówienia u Wykonawcy, w przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązku określonego w § 5 ust. 1. Zamawiający obciąży Wykonawcę poniesionymi kosztami tj. różnicą między ceną Wykonawcy a ceną zapłaconą przez Zamawiającego, gdy cena płacona przez Zamawiającego jest wyższa od ceny określonej w niniejszej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych pok. nr 5 niski parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych pok. nr 5 niski parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1- RĘKAWICZKI CHIRURGICZNE STERYLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne z lateksu, lekko pudrowane skrobią kukurydzianą, jednorazowego użytku, jałowe (sterylizowane radiacyjnie), mikroteksturowane, szczelnie pakowane parami. Grubość rękawicy w części dłoniowej 0,24mm +/- 0,02mm, dł.: 285mm +/- 5mm. AOL mniejszy lub równy 1,0. Poziom protein mniejsze niż 80mikrogram/g. Mankiet wykończony równomiernie rolowanym rantem, rękawice o anatomicznym kształcie (zróżnicowane na prawą i lewą rękę). Opakowanie jednostkowe opisane w następujący sposób: rozmiar, data sterylizacji, data ważności. Rozmiary: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0. ilość 37900 par Rękawice chirurgiczne z lateksu, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą pokrytą poliuretanem, jednorazowego użytku, jałowe (sterylizowane radiacyjnie), mikroteksturowane, szczelnie pakowane parami. Grubość rękawicy w części dłoniowej 0,21mm +/- 0,02mm, dł.: 295mm +/- 5mm. AOL mniejsze/równe1,0. Poziom protein mniejsze niż 50mikrogram/g. Mankiet wykończony równomiernie rolowanym rantem, rękawice o anatomicznym kształcie (zróżnicowane na prawą i lewą rękę). Opakowanie jednostkowe opisane w następujący sposób: rozmiar, data sterylizacji, data ważności. Rozmiary: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0. ilość 48000 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. ocena techniczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - RĘKAWICZKI CHIRURGICZNE BEZLATEKSOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne bezlateksowe (z neoprenu), bezpudrowe, pokryte poliuretanem, jednorazowego użytku, jałowe (sterylizowane radiacyjnie), mikroteksturowane, szczelnie pakowane parami. Grubość rękawicy w części dłoniowej 0,21mm +/- 0,02mm, dł.: 300mm +/- 5mm. AOL mniejsze/równe 1,0. Mankiet wykończony równomiernie rolowanym rantem, rękawice o anatomicznym kształcie (zróżnicowane na prawą i lewą rękę). Opakowanie jednostkowe opisane w następujący sposób: rozmiar, data sterylizacji, data ważności. Rozmiary: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0. ilość 19000 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. ocena techniczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - RĘKAWICZKI CHIRURGICZNE DO ZABIEGÓW O PODWYŻSZONYM RYZYKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne do zabiegów o podwyższonym ryzyku, wykonane z lateksu, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą pokrytą poliuretanem, jednorazowego użytku, jałowe (sterylizowane radiacyjnie), mikroteksturowane, szczelnie pakowane w komplecie po 2 odpowiednio dopasowane pary, wewnętrzne rękawice o intensywnym kolorze. Grubość wewnętrznej rękawicy w części dłoniowej 0,18 +/- 0,01mm, dł.: 285mm +/-5mm. Grubość zewnętrznej rękawicy w części dłoniowej 0,26 +/- 0,02mm, dł.: 300mm +/-5mm. AOL mniejsze/równe 1,0. Poziom protein mniejsze niż 50mikrogram/g. Mankiet wykończony równomiernie rolowanym rantem, rękawice o anatomicznym kształcie (zróżnicowane na prawą i lewą rękę). Opakowanie jednostkowe opisane w następujący sposób: rozmiar, data sterylizacji, data ważności. Rozmiary: 6,0; 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0. ilość 300 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. ocena techniczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - RĘKAWICZKI MEDYCZNE DIAGNOSTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne z lateksu o obniżonej zawartości protein mniejsza niż 90 mikrogram/g, lekko pudrowane, jednorazowego użytku, niesterylne. AQL 1,5. Odporne na uszkodzenia mechaniczne. Pasujące na lewą i prawą rękę. Na opakowaniu powinno być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: S, M, L. ilość 1500 op. Rękawice diagnostyczne z lateksu o obniżonej zawartości protein mniejsza niż 50mikrogram/g, bezpudrowe, jednorazowego użytku, niesterylne. AQL 1,5. Wewnętrzna powierzchnia pokryta polimerem, zewnętrzna teksturowana. Odporne na uszkodzenia mechaniczne. Na opakowaniu powinno być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Pasujące na lewą i prawą rękę. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: S, M, L. ilość 1500 op. Rękawice diagnostyczne z winylu, bezpudrowe, jednorazowego użytku, niesterylne. Bezwonne, odporne na uszkodzenia mechaniczne. AQL mniejsze/równe 1,5. Grubość rękawicy w części dłoniowej 0,08mm+/-0.01mm, w strefie palców 0,11 +/- 0,01mm, mankiet 0,08mm +/- 0,01mm. Pasujące na prawą i lewą rękę. Na opakowaniu powinno być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: S, M, L. ilość 3000 op. Rękawice diagnostyczne z nitrylu, bezpudrowe, jednorazowego użytku, niesterylne. Końcówki palców teksturowane. Odporne na uszkodzenia mechaniczne. AQL mniejsze/równe 1,5. Grubość rękawicy w części dłoniowej 0,08mm+/-0.01mm, w strefie palców 0,12 +/- 0,01mm, mankiet 0,07mm +/- 0,01mm. Pasujące na prawą i lewą rękę. Na opakowaniu powinno być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE. Pakowane po 100 szt. Rozmiary: S, M, L. ilość 3000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. ocena techniczna - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - RĘKAWICZKI FOLIOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki z folii zgrzewane, teksturowane, damskie i męskie, pakowane po 100 szt., ilość. 1000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.