eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Sosnowiec: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły
Numer ogłoszenia: 98936 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51396 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5, ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 19 19, faks 0-32 263 19 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla 57 dzieci z klas III i 18 dzieci specjalnej troski uczęszczających do ZSO Nr 5 - Szkoły Podstawowej Nr 38 w Sosnowcu w ramach zielonej szkoły oraz 2 rodziców opiekunów płatnych i 11 opiekunów bezpłatnych. 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: 1. letniskowa miejscowość nadmorska w kraju, z uwagi na bezpieczeństwo dzieci niepełnosprawnych z wyłączeniem miejscowości położonych na wybrzeżu klifowym, miejscowość z terenami spacerowymi przystosowanymi dla wózków inwalidzkich, 2. ośrodek z basenem krytym, położony w odległości do 250 m od brzegu morskiego spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu MEN z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późn. zm., 3. dojście do plaży dostosowane dla wózków - bez schodów, łagodne zejście w bliskim sąsiedztwie ośrodka, 4. budynek mieszkalny całoroczny z wyłączeniem campingów, pokoje z łazienkami - ciepła i zimna woda bieżąca, c.o. w pokojach i łazienkach, zapewnione ogrzewanie budynku w przypadku niskich temperatur , 5. wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego, 6. jadalnia na parterze, w budynku, w którym jest zakwaterowana grupa dzieci niepełnosprawnych oraz ich opiekunów, 18 dzieci, 2 rodziców, 6 opiekunów, na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę, 7. teren ośrodka ogrodzony, z podjazdami dla wózków , dozorowany, 8. obiekt wyposażony w sale do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w salę TV, salę dyskotekową ze sprawnym sprzętem nagłaśniającym, salę do zajęć korekcyjnych, salę świetlicową mieszczącą sprzęt typu: stoły do tenisa stołowego, piłkarzyki itp. oraz dostępem do internetu, 9. obiekt wyposażony w boiska i sprzęt do gier zespołowych - piłka nożna, siatkówka, kometka, plac zabaw, zadaszone miejsce na ognisko. 2. Termin pobytu: 1. 14 dniowy pobyt w przedziale dni od 20.05. - 21.06.2013 z możliwością przesunięcia o 2 dni, 2. ilość dni pobytu - 14 dni tj. 13 noclegów , 3. warunkiem koniecznym jest wspólny pobyt w tym samym czasie w jednym ośrodku wczasowym obu grup dzieci. 3. Warunki zakwaterowania: a/ dla dzieci klas III 1. pokoje 2 - 4 osobowe z łazienkami z pełnym węzłem sanitarnym ,w łazienkach wymagane brodziki - dla 57 dzieci tj. 3 grupy, 2. pokoje bez łóżek piętrowych, polowych lub dostawek, 3. 5 pokoi 1 osobowych z łazienkami: dla 5 opiekunów, 4. zakwaterowanie każdej grupy dzieci i jej opiekuna w całości na jednej kondygnacji, 5. pokoje i łazienki sprzątane 3 razy w tygodniu. b/ dla dzieci specjalnej troski 1. pokoje 2 - 4 osobowe z łazienkami z pełnym węzłem sanitarnym, łazienki dostosowane dla dzieci niepełnosprawnych - dla 16 dzieci w tym 4 dzieci na wózkach, 2. pokoje bez łóżek piętrowych, polowych lub dostawek, dostosowane dla dzieci niepełnosprawnych, 3. pokoje dla dzieci na wózkach winny posiadać odpowiednią powierzchnię umożliwiającą dojazd wózkiem do łóżka oraz poruszanie się wózkiem po pokoju, 4. łazienki z możliwością wjazdu wózkiem inwalidzkim, szerokość drzwi 90-100cm, 5. 2 pokoje 2 osobowe z łazienkami: dla 2 rodziców i 2 dzieci niepełnosprawnych w tym 1 dziecko na wózku, 6. 3 pokoje 2 osobowe z łazienkami: dla 6 opiekunów dzieci niepełnosprawnych, 7. zakwaterowanie wszystkich dzieci specjalnej troski i ich opiekunów w całości na jednej kondygnacji, koniecznie na parterze, na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę, 8. jadalnia na parterze, w budynku, w którym grupa dzieci niepełnosprawnych jest zakwaterowana, 9. pokoje i łazienki sprzątane 3 razy w tygodniu. 4. Warunki żywienia: 1. pierwszym posiłkiem jest gorąca obiadokolacja, składająca się z dwóch dań w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu, 2. 3 posiłki oraz podwieczorek w ciągu dnia, śniadania i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, 3. nieograniczony dostęp do napojów w ciągu dnia i nocy ( herbata, woda z sokiem), 4. posiłki urozmaicone odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców, przygotowywane zgodnie z zasadami HACCP, 5. suchy prowiant i napoje w przypadku organizacji wycieczki całodniowej oraz obiadokolacja po powrocie, 6. suchy prowiant i napoje na drogę powrotną, 5. Dojazd i powrót: 1. transport w ciągu dnia autokarami klasy lux - wc, video, klimatyzacja, 2. dodatkowe miejsce w bagażniku lub autokarze dla 5 wózków inwalidzkich składanych, 3. pomoc przy bagażach w dniu przyjazdu do Ośrodka i wyjazdu , 4. dwóch kierowców podczas przejazdu, 5. ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie. 6. Opieka medyczna: 1. całodobowa opieka pielęgniarska stacjonarna na terenie Ośrodka, 2. lekarz dochodzący na każde wezwanie, 3. podstawowe lekarstwa przeciwbólowe i przeciwgorączkowe oraz materiały opatrunkowe w ramach kosztów, 4. izolatka blisko pokoju pielęgniarki. 7. Wykonawca zapewnia program rekreacyjno - kulturalny obejmujący: 1. trzy całodniowe wycieczki autokarowe z przewodnikiem i zapewnieniem kosztów wstępu do minimum 3 zwiedzanych obiektów, 2. trzy wycieczki fakultatywne po najbliższej okolicy, 3. dwa ogniska z pieczeniem kiełbasek, 4. organizacja imprezy pirackiej lub zaślubin z morzem z opieką animatora oraz zdjęcia pamiątkowe grupy na CD dla każdego uczestnika i dyplomy dla uczestników. 8. Wykonawca zapewnia bezpłatne korzystanie z: 1. sali dyskotekowej i sprzętu - 2 razy w tygodniu, 2. czynnej sali do zajęć korekcyjnych - co 2 dzień, 3. boisk i sprzętu sportowego - minimum 3 razy w tygodniu, 4. z basenu - 4 razy w tygodniu pod opieką ratownika, 5. artykułów papierniczych - bibuła, brystole, papier ksero, 6. stały dostęp do środków higienicznych - mydło, papier toaletowy. 9. Wykonawca zapewnia bezpłatny pobyt: 1. wszystkich opiekunów uczniów klas III = 5 opiekunów, 2. wszystkich opiekunów dzieci specjalnej troski = 6 opiekunów, 3. koszt pobytu rodzica = 2 osoby należy skalkulować na poziomie ceny pobytu dziecka. 10. Wykonawca pokrywa koszt pobytu 1-2 dni dla 2 osób kontrolujących obiekt przed podpisaniem umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Rehabilitacyjno - Wczasowy SŁOWINIEC, Poddąbie ul. Promenada Słońca 24, 76-260 Ustka, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98791,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87265,74

  • Oferta z najniższą ceną: 87265,74 / Oferta z najwyższą ceną: 87265,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.