eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnegoBudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z zespołem wbudowanych garaży w Legnicy, przy ul. K. Makuszyńskiego , dz. nr 27/1 obręb Legnicki Dwór

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21

Ogłoszenie nr 98930 - 2017 z dnia 2017-06-21 r.

Kamienna Góra: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z zespołem wbudowanych garaży w Legnicy, przy ul. K. Makuszyńskiego , dz. nr 27/1 obręb Legnicki Dwór
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 71286-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 71688-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 23028994000000, ul. ul. Sienkiewicza 7, 58400 Kamienna Góra, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 757 442 614, faks 757 447 811, e-mail tbs@tbskg.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.tbskg.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Towarzystwa Budownictwa Społecznego - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z zespołem wbudowanych garaży w Legnicy, przy ul. K. Makuszyńskiego , dz. nr 27/1 obręb Legnicki Dwór

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Kod CPV: 45211340-4 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45443000-4 Roboty elewacyjne 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z zespołem wbudowanych garaży w Legnicy przy ul. K. Makuszyńskiego, dz. nr 27/1 obręb Legnicki Dwór". Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 567/2016 z dnia 14.09.2016 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Legnicy i projektami wykonawczymi opracowanymi przez konsorcjum firm: "Przedsiębiorstwo Budowlane Mirosław Wierzyk", 58-100 Świdnica, ul. Serbska 29 oraz "Autorska Pracownia Architektury mgr inż. arch. Andrzej Grzybowski", 58-100 Świdnica, ul. K. Miarki 7, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ, obowiązującymi warunkami wykonania i odbiorów robót budowlanych, normami państwowymi i branżowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, wymogami Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi do niego, przepisami bhp i p.poż., innymi przepisami obowiązującymi w Polsce oraz zaleceniami nadzoru autorskiego, inwestorskiego oraz budowlanego. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać wielorodzinny budynek mieszkalny z 44 lokalami mieszkalnymi, garażem wielostanowiskowym w podpiwniczeniu na 28 miejsc postojowych, pomieszczeniami przynależnymi, technicznymi, wspólnymi, komunikacją ogólną i klatkami schodowymi wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego. Budynek zaprojektowano jako 2-klatkowy, 5-kondygnacyjny (w tym 1 podziemna i 4 naziemne), zadaszony dwuspadowo, posadowiony na dz. nr 27/1 obręb Legnicki Dwór. Zagospodarowanie terenu stanowić będą 42 miejsca postojowe, ciągi pieszo-jezdne, zieleń towarzysząca oraz oświetlenie zewnętrzne. Zjazd na działkę 27/1 bezpośrednio z drogi - ul. Kornela Makuszyńskiego. Charakterystyka techniczna inwestycji: o liczba mieszkań 44 o powierzchnia użytkowa mieszkań 2.264,07 m2 o liczba miejsc postojowych w garażu podziemnym 28 o powierzchnia użytkowa garażu podziemnego 707,79 m2 w tym: pow. 28 miejsc postojowych 335,50 m2 o powierzchnia zabudowy 852,42 m2 o kubatura 11.852,71 m3 Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty budowlane związane z budynkiem oraz zagospodarowaniem terenu: 1.2.1. Wytyczne ogólne dla budynku a) Roboty budowlane związane z wykonaniem niżej wymienionych pomieszczeń: o Poziom piwnic - garaż wielostanowiskowy (28 miejsc postojowych), komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne i gospodarcze, klatki schodowe; o Poziom przyziemia - lokale mieszkalne, komórki lokatorskie, wózkownie, klatki schodowe; o Poziom 1 i 2 piętra - lokale mieszkalne, klatki schodowe; o Poziom poddasza - lokale mieszkalne, klatki schodowe; o Przestrzeń techniczna nad ostatnią kondygnacją - pomieszczenia techniczne, suszarnie, komórki lokatorskie oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. b) Wykonanie innych robót budowlanych mających na celu oddanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w stanie nadającym się do użytkowania, a w tym: o wykonanie elewacji łącznie ze stolarką drzwiową i okienną (kolor elewacji uzgodnić z Zamawiającym); o wykonanie kompleksowo klatek schodowych i komunikacji; o kompletne opomiarowanie licznikami mieszkań, garażu oraz części administracyjnej budynku; o wykonanie wszystkich pomieszczeń przynależnych (komórek lokatorskich, wózkowni, suszarni), o wykonanie wszystkich pomieszczeń technicznych i gospodarczych wraz z montażem urządzeń i armaturą sanitarną zgodnie z projektem; o wykonanie pomieszczenia do przechowywania gąsienicowego transportera schodowego wraz z oświetleniem i gniazdem wtykowym do ładowania tego urządzenia oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 1.2.2. Wytyczne dla lokali mieszkalnych - mieszkania wykończone kompleksowo w standardzie "pod klucz", tj.: a) Wykonanie i rodzaj posadzek: o każda kuchnia, łazienka i toaleta - płytki ceramiczne (kolor uzgodnić z Zamawiającym); o każdy pokój i przedpokój - panele podłogowe (klasę i kolor uzgodnić z Zamawiającym); b) Wykonanie i rodzaj pokrycia ścian: o każda łazienka i toaleta - płytki ścienne ceramiczne ułożone do wysokości górnej krawędzi ościeżnicy; o każda kuchnia, pokój i przedpokój - ściany malowane farbą na biało. c) We wszystkich pomieszczeniach stosować tynki gładkie cementowo-wapienne kategorii IV; d) Do każdej kuchni należy zakupić, dostarczyć, zamontować i uruchomić 1 kuchenkę elektryczną 4-palnikową z piekarnikiem; e) Do każdej łazienki i toalety należy zakupić, dostarczyć i zamontować armaturę "białego montażu" (wanna, kompakt wc, umywalka, zawory czerpalne - zgodnie z dokumentacją) oraz oprawy oświetleniowe sufitowe; f) W pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji zamontować regulatory temperatury; g) We wszystkich pomieszczeniach należy zamontować osprzęt elektryczny (włączniki, gniazda); oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. Elementy wyposażenia pomieszczeń kuchni, pokoi, przedpokoi, łazienek, WC, pomieszczeń technicznych i gospodarczych muszą być oddane w stanie kompletnym i pozwalającym na użytkowanie ich zgodnie z przeznaczeniem. 1.2.3. Wytyczne dla garażu wielostanowiskowego podziemnego: a) Posadzka betonowa - zgodnie z projektem wykonawczym; b) Tynki gładkie cementowo-wapienne kategorii III; c) Ściany i sufity malowane na biało; d) Linie wyznaczające miejsca postojowe malowane na posadzce żółtą farbą; e) Miejsca postojowe w garażu podziemnym ponumerować za pomocą tabliczek przymocowanych do ściany przy każdym miejscu postojowym oraz numerów malowanych w każdym miejscu postojowym na posadzce; f) Przy każdej klatce schodowej należy wykonać przedsionek łączący komunikację w garażu z klatkami schodowymi; oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 1.2.4. Ponadto: a) Ponumerowanie mieszkań w sposób trwały zgodnie z ruchem wskazówek zegara, b) Ponumerowanie komórek lokatorskich (przynależność do mieszkań uzgodnić z Zamawiającym); c) Opisanie pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem (np. wózkownia, suszarnia, pomieszczenie techniczne itp.) np. poprzez zamocowanie tabliczki informacyjnej; d) Zakup i montaż euroskrzynek na przesyłki pocztowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) Zakup, dostawa i montaż tablic ogłoszeniowych zamykanych na klucz we wszystkich klatkach schodowych; f) W wiatrołapach osadzić w płytkach posadzkowych wycieraczki do obuwia o wymiarach minimum 100 cm x 60 cm; g) Zakup, dostawa i montaż 1 gąsienicowego transportera schodowego; h) Trwała numeracja liczników (nr mieszkania = nr licznika); i) Zaplombowanie liczników zimnej wody; j) Kompletne opomiarowanie mediów mieszkań (lokalizacja w części klatek schodowych) licznikami tożsamymi z rodzajem mediów, wraz z ich oplombowaniem; k) Trwałe oznaczenie budynku nazwą ulicy oraz numerem administracyjnym malowane farbą na elewacji w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym; l) Zakup i montaż nad każdymi drzwiami wejściowymi do klatek schodowych podświetlanych numerów oznaczeń tych klatek (uzgodnić z Zamawiającym); m) Zabezpieczenie wlotów kominowych przed możliwością zakładania gniazd przez ptactwo lub podobne, we wnętrzu kominów, a także kolców na gzymsach, pilastrach i elementach wystających elewacji; n) Zakup i montaż na dachu drabinek zapobiegających osuwaniu się śniegu; o) Posadzki pomieszczeń, w których Wykonawca zamontuje pompę ciepła, bufory i urządzenia obsługujące wentylację mechaniczną wyłożyć płytami ceramicznymi, a ściany wyłożyć płytkami do wysokości 250 cm; p) Budynek należy wyposażyć w podstawowe media techniczne tj. gniazda telefoniczne, TV, RTV; q) Zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi wejściowych (domofonu), wózkowni i suszarni w ilości mieszkań + 3 dodatkowe sztuki; r) Zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi mieszkań i komórek lokatorskich po 3 sztuki dla każdego mieszkania i każdej komórki lokatorskiej; s) Zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi łączących garaż podziemny z klatkami schodowymi (drzwi do przedsionków) w ilości miejsc postojowych garażu podziemnego + 3 dodatkowe sztuki dla każdych drzwi; t) Zakup i przekazanie Zamawiającemu pilotów do bramy garażowej w ilości miejsc postojowych + 3 dodatkowe sztuki; u) Zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do pomieszczeń technicznych i gospodarczych, a także szafek z licznikami po 3 sztuki dla każdego pomieszczenia. 1.2.5. Wytyczne dla zagospodarowania terenu: a) Wykonanie 42 miejsc postojowych na terenie działki nr 27/1 - zgodnie z projektem wykonawczym; b) Miejsca postojowe ponumerować za pomocą tabliczek usytuowanych w gruncie przy każdym miejscu postojowym; c) Wykonanie ciągów pieszo-jezdnych oraz terenów zielonych; d) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego zgodnie z projektem wykonawczym. Zamawiający informuje, że jest w trakcie zmiany decyzji pozwolenia na budowę w zakresie oświetlenia zewnętrznego. e) Wykonanie ogrodzenia z siatki panelowej oraz zadaszenia blachą trapezową miejsca gromadzenia odpadów (placyk gospodarczy). Zamawiający informuje, że jest w trakcie zmiany decyzji pozwolenia na budowę w zakresie miejsca gromadzenia odpadów. f) Podłączenie obiektu do sieci infrastruktury technicznej zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia (załącznik nr 7 do SIWZ); oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 1.2.6. Roboty związane z wyposażeniem obiektu w urządzenia wykorzystujące Odnawialne Źródła Energii (OZE): a) Wykonanie odwiertów głębinowych w obrębie zagospodarowania terenu - dolnego źródła ciepła dla pomp ciepła; b) Zakup, dostawa i montaż pełnej instalacji i wszystkich urządzeń pomp ciepła w kotłowni budynku; W zakresie wykonania dolnego źródła pompy ciepła do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: o Wykonanie projektu dolnego źródła, obejmujący w szczególności: umiejscowienie otworów, podłączeń poziomych, wykorzystane materiały (kolektory, studzienki z rotametrami, glikol, cement termiczny), opory do zaplanowania pompy obiegowej dolnego źródła. o Prognoza eksploatacji dolnego źródła (przebieg zmian temperatury płynu w układzie otworowych wymienników ciepła w ciągu 50 lat eksploatacji jak również poszczególnych miesiącach 50 roku eksploatacji podziemnego magazynu ciepła) z wykorzystaniem programu analitycznego typu Energy Earth Designer lub modelowanie numeryczne. o Pełna obsługa formalna wykonania robót geologicznych, obejmująca w szczególności Projekt robót geologicznych, Plan ruchu zakładu, Dokumentację geologiczną oraz Operat geodezyjny. o Minimalne parametry dolnego źródła, jakie ma zostać wykonane: 18 otworów o głębokości 180mb, uzbrojonych w wymiennik ciepła, wykonany z pętli 2U- kształtnej, wykonanej z rur polietylenowych PEHD każda rura o średnicy fi40 x 3,7 mm - SDR 11, przestrzeń pierścieniowa szczelnie wypełniona mieszaniną - cementem termoaktywnym o właściwościach: współczynnik przewodzenia lambda 2,0W/mK, gęstość gotowej zawiesiny 1,65 kg/m3, zawartość wilgoci <1,0%, solanka na bazie biodegradowalnego glikolu propylenowego z pakietem inhibitorów korozji oraz środków przeciwpieniących, zapewniająca temperaturę krzepnięcia na poziomie (-)15 st. C. W razie ew. wątpliwości stosować należy Wytyczne projektowania, wykonania i odbioru instalacji z pompami ciepła, Cześć 1, Dolne źródła do pomp ciepła, Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła. o Wykorzystane materiały oraz wykonanie dolnego źródła musi być skorelowane (nie gorsze) niż stosowane do wykonania otworu próbnego. Tylko wtedy będzie można zapewnić zgodność analizy geoenergetycznej (prognoza eksploatacji dolnego źródła) z wykonanym testem reakcji termicznej. o Dolne źródła ma zapewniać temperaturę solanki na powrocie w całym okresie użytkowania jako nie mniejszą niż 0 stopni Celsjusza. Do wykonania powyższego Zamawiający przekazuje m.in.: o Projekt robót geologicznych na wykonanie otworu próbnego o Dokumentację geologiczną z wykonanych prac, o Test reakcji termicznej, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu w stanie nadającym się do użytkowania, wykończony kompleksowo. 1.3. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót jak niżej: o projekt architektoniczno-budowlany - architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, zagospodarowanie terenu zatwierdzone decyzją Prezydenta Miasta Legnicy nr 567/2016 z dnia 14.09.2016 r. o projekt wykonawczy - architektura o projekt wykonawczy - konstrukcja o projekt wykonawczy - instalacje sanitarne o projekt wykonawczy - instalacje wentylacji mechanicznej o projekt wykonawczy - instalacje elektryczne o projekt wykonawczy zagospodarowania terenu - drogi, dojścia i parkingi o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - roboty ogólnobudowlane o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja sanitarna o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja elektryczna o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - roboty drogowe opracowanych przez konsorcjum firm: "Przedsiębiorstwo Budowlane Mirosław Wierzyk", 58-100 Świdnica, ul. Serbska 29 oraz "Autorska Pracownia Architektury mgr inż. arch. Andrzej Grzybowski", 58-100 Świdnica, ul. K. Miarki 7, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do dokonania zmian względem zapisów zawartych w dokumentacji projektowej, jeśli nie będą one w sposób istotny naruszały ich treść. Zamawiający zachęca Wykonawców do zapoznania się w terenie z obszarem, który jest przedmiotem zamówienia. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: a) dokumentacja projektowa określona w pkt. 3 - załącznik nr 6 b) decyzja nr 567/2016 z dnia 14.09.2016 r. Prezydenta Miasta Legnicy zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na budowę dla zadania - załącznik nr 9 c) przedmiary - załącznik nr 10 Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty - mogą one tylko stanowić pomoc dla wykonawcy w przygotowaniu oferty. Wykonawca cenę oferty musi obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej uwzględniając zakres zamówienia określony w projekcie, SIWZ i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Jeżeli w przedmiarach nie ujęto jakiejkolwiek roboty, czynności lub materiału, które można logicznie wywnioskować z dokumentacji, to te roboty, czynności i materiały powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. d) Projekt robót geologicznych na wykonanie otworu próbnego, dokumentacja geologiczna z wykonanych prac, test reakcji termicznej - załącznik nr 8. 1.4. Zamawiający wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił osoby wykonujące te roboty budowlane, tj.: a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe; b) roboty murowe i betoniarskie; c) roboty izolacyjne; d) roboty tynkarskie; e) roboty malarskie; f) roboty posadzkowe i okładzinowe; g) roboty montażowe instalacji i urządzeń sanitarnych i grzewczych; h) roboty montażowe instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych; i) roboty kamieniarsko-brukarskie; j) roboty stolarskie i ciesielskie; k) roboty wiertnicze; l) roboty spawalnicze; m) roboty dekarskie i blacharskie; n) roboty związane z docieplaniem budynków. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wskazanych przez Wykonawcę osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. a) do n) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku z mieszkaniami na wynajem, w oparciu o program społecznego budownictwa czynszowego, realizowany na gruncie Ustawy z dnia 26 października 1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego. Realizacja zadania nastąpi w przypadku uzyskania przez Zamawiającego finansowania zwrotnego z rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego na przedsięwzięcie będące przedmiotem zamówienia. W przypadku nieuzyskania ww. finansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń związanych z tym odstąpieniem od umowy (art. 395 § 1 k.c. oraz art. 145 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211340-4
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45311200-2, 45330000-9, 45333000-0, 45331000-6, 45261000-4, 45421000-4, 45443000-4, 45430000-0, 45111291-4, 45223300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7541278.05
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane Mirosław Wierzyk, mirek.wierzyk@wp.pl, ul. Serbska 29, 58-100, Świdnica, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8335000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8335000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12971603.37
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.