eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zator › Odbieranie i transport do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 czerwca 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku. Nr procedury DI.271.1.2016.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-21

Zator: Odbieranie i transport do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 czerwca 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku. Nr procedury DI.271.1.2016.
Numer ogłoszenia: 98914 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67718 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i transport do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 czerwca 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku. Nr procedury DI.271.1.2016..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Odbieranie i transport do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 czerwca 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku. 1.1. Rodzaj zamówienia - usługi. 1.2. Kod CPV : 90500000-2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje w szczególności: a/ odbieranie odpadów komunalnych (w tym segregowanych) od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, - liczba mieszkańców w Gminie Zator, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych - wg stanu na dzień 31.12.2015r. - 8.370, w tym w budownictwie wielorodzinnym - 525 osób. - liczba nieruchomości z zabudową jednorodzinną - 2300 - liczba nieruchomości wielorodzinnych (bloków) - 7 - powierzchnia gminy Zator - 51 km2, - łączna prognozowana ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia - 4.883,00 Mg. b/ odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, liczba nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne - 180, c/ transport i przekazanie do zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - zorganizowanie odbioru odpadów z remontu, odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych, odpadów niebezpiecznych oraz opon w zastępstwie prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, - obowiązkowe prowadzenie dokumentacji w tym sprawozdawczości w zakresie i na warunkach określonych w punkcie 3.4 niniejszego rozdziału SIWZ, - dostawę worków do odbierania odpadów komunalnych w asortymencie i ilości określonej w SIWZ, na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonywanie wspólnie z Zamawiającym kontroli w terenie pojazdem Wykonawcy, d/ świadczenia w okresie trwania umowy usług w zakresie informacji dla mieszkańców związanej z tematyką zgodną z przedmiotem zamówienia, e/ zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Zatorze przy ul. Piastowskiej 24 f/ oraz wykonanie innych prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, Ilość odpadów komunalnych odebrana z terenu Gminy Zator w okresie 2015 r. oraz prognoza odpadów na okres objęty przetargiem Rodzaj odpadów: Niesegregowane (zmieszanie) odpady komunalne, Kod odpadów: 20 03 01 2015 r [Mg]: 2 378, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]:4100 Rodzaj odpadów: Odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal), Kod odpadów: 20 01 01 , 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 15 01 04, 2015 r [Mg]: 290, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 500 Rodzaj odpadów: Odpady ulegające biodegradacji, Kod odpadów: 20 02 01, 20 02 02, 2015 r [Mg]: 55, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 100, Rodzaj odpadów: Odpady betonu i cegły, gruz betonowy i ceglany z remontów, Kod odpadów: 17 01 01, 2015 r [Mg]: -, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 60, Rodzaj odpadów: Odpady wielkogabarytowe, Kod odpadów: 20 03 07, 2015 r [Mg]: 33, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 45, Rodzaj odpadów: Opony, Kod odpadów: 16 01 03, 2015 r [Mg]: 18, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 20, Rodzaj odpadów: Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach, Kod odpadów: 20 03 99, 2015 r [Mg]: 17, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 17 Rodzaj odpadów: Odpady inne niż niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, Kod odpadów: 16 06 04, 16 01 03, 16 06 05, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 80, 20 01 11, 20 01 25, 20 01 28, 20 01 32, 20 01 34, 2015 r [Mg]: -, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 21 Rodzaj odpadów: Odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, Kod odpadów: 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 31*, 20 01 33*, 20 01 37*, 2015 r [Mg]: 3, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 5 Rodzaj odpadów: Odpady zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, Kod odpadów: 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 2015 r [Mg]: 8, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: 15 Rodzaj odpadów: Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK), Kod odpadów: Wszystkie bez zmieszanych, 2015 r [Mg]: -, Prognoza 01.06.2016 - 31.12.2017 r. [Mg]: - Użyte w niniejszej specyfikacji nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: lub równoważne. Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego usługi, w tym użyte materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. Zamawiający informuje, iż w przeprowadzonym wcześniej postępowaniu przetargowym na zagospodarowanie odpadów pochodzących z przedmiotowego zamówienia, dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej i podpisania umowy na zagospodarowanie odpadów z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36. Wszędzie tam, gdzie w siwz Zamawiający podaje nazwę Regionalna Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub RIPOK należy przez to rozumieć wyłącznie instalację wskazaną przez Zamawiającego, tj. Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36, 32-600 Oświęcim. 3. Wymagania określone przepisami art. 6d ust. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: 1) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych: a/ ilość dostarczonych przez Wykonawcę odpadów będzie każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach Wykonawcy przez osoby wyznaczone w tym zakresie przez Regionalną Instalację do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, b/ Ilości odpadów do odbierania wskazane w formularzu cenowym (załącznik do niniejszej specyfikacji) są wartościami prognozowanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, c/ Wykonawca ma obowiązek dostarczania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych tylko i wyłącznie odpady komunalne. W przypadku dostarczania odpadów innych niż komunalne Zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tego tytułu. 2) Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości: grupa odpadów odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 rodzaje odpadów odpady wielkogabarytowe grupa odpadów Odpady ulegające biodegradacji tzw. odpady zielone kod 20 02 01rodzaje odpadów odpady komunalne ulegające biodegradacji kod 20 02 02 rodzaje odpadów gleba i ziemia w tym kamienie grupa odpadów Odpady komunalne segregowane kod 20 01 01 rodzaje odpadów papier i tektura kod 20 01 02 rodzaje odpadów szkło kod 20 01 39 rodzaje odpadów tworzywa sztuczne kod 20 01 40 rodzaje odpadów metal kod 15 01 01 rodzaje odpadów opakowania z papieru i tektury kod 15 01 07 rodzaje odpadów opakowania ze szkła kod 15 01 02 rodzaje odpadów opakowania z tworzyw sztucznych kod 15 01 04 rodzaje odpadów opakowania z metalu grupa odpadów Odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych kod 20 01 13* rodzaje odpadów rozpuszczalniki kod 20 01 14* rodzaje odpadów kwasy kod 20 01 15* rodzaje odpadów alkalia kod 20 01 17* rodzaje odpadów odczynniki fotograficzne kod 20 01 19* rodzaje odpadów środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) kod 20 01 26* rodzaje odpadów oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25 kod 20 01 27* rodzaje odpadów farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne kod 20 01 29* rodzaje odpadów detergenty zawierające substancje niebezpieczne kod 20 01 31* rodzaje odpadów leki cytotoksyczne i cytostatyczne kod 20 01 33* rodzaje odpadów baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie kod 20 01 37 rodzaje odpadów drewno zawierające substancje niebezpieczne grupa odpadów Odpady inne niż niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych kod 16 06 04 rodzaje odpadów baterie alkaliczne z wyłączeniem 16 06 03 kod 16 01 03 rodzaje odpadów zużyte opony kod 16 06 05 rodzaje odpadów inne baterie i akumulatory kod 17 01 01 rodzaje odpadów odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów kod 17 01 02 rodzaje odpadów gruz ceglany kod 17 01 03 rodzaje odpadów odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia kod 17 01 80 rodzaje odpadów usunięte tynki, tapety, okleiny itp. kod 20 01 11 rodzaje odpadów tekstylia kod 20 01 25 rodzaje odpadów oleje i tłuszcze jadalne kod 20 01 28 rodzaje odpadów Farby, tusze, farby drukarskie, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 kod 20 01 32 rodzaje odpadów leki i inne niż wymienione w 20 01 31 kod 20 01 34 rodzaje odpadów baterie i akumulatory grupa odpadów Odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) kod 20 03 01 rodzaje odpadów niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne kod 20 03 99 rodzaje odpadów odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach grupa odpadów Elektroodpady - 3) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: Przy realizacji przedmiotu zamówienia celem zapewnienia należytych standardów sanitarnych oraz ochrony środowiska Wykonawca jest zobowiązany do: a/ w zakresie wymagań technicznych: - dysponować nowoczesną bazą wyposażoną w zaplecze techniczne i miejsca postojowe dla pojazdów i maszyn. Miejsca, w których będą magazynowane odpady komunalne winny być oznakowane, - dysponować flotą pojazdów oraz specjalistycznym wyposażeniem, szerokim asortymentem kontenerów, pojemników do zbierania odpadów gwarantując profesjonalne i na wysokim poziomie wykonanie każdej usługi, - organizować i przeprowadzać odkażanie pojazdów, narzędzi i innych urządzeń, w tym pojemników używanych do zbierania, magazynowania, transportu oraz załadunku i wyładunku odpadów, z użyciem produktów biobójczych, w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych. Do mycia i dezynfekcji należy wykorzystywać środki biodegradowalne i dezynfekujące posiadające atest PZH dopuszczający do obrotu na terenie Polski, - zapewnić, aby pojazdy do odbierania odpadów były sprawne technicznie, oznakowane oraz w odpowiednim stanie sanitarnym, - przeprowadzania prac remontowo - naprawczych pojazdów, narzędzi i innych urządzeń poprzedzonych czynnością odkażania, - przeprowadzania naprawy pojazdów, urządzeń i instalacji niezwłocznie po zidentyfikowaniu wystąpienia awarii w celu ograniczenia negatywnego oddziaływania na środowisko, - organizacji i wykonywania prac związanych z załadunkiem odpadów komunalnych tak, aby nie powodować zagrożenia dla ruchu drogowego, - realizacji usługi związanej z odbieraniem odpadów, którą należy wykonywać w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 600 do 22°°-, - transportu zebranych odpadów komunalnych zmieszanych przy użyciu specjalistycznych, bezpylnych samochodów ciężarowych, których konstrukcja zabezpiecza ładunek przed rozwiewaniem, wysypywaniem oraz minimalizuje oddziaływanie transportowanych odpadów na środowisko. Pojazdy te muszą spełniać wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, - dopuszcza się możliwość transportu odpadów komunalnych zmieszanych w kontenerach, pod warunkiem, że kontenery te będą w należytym stanie technicznym i estetycznym oraz będą posiadały sprawne klapy zamykające, a w przypadku kontenerów odkrytych będą zabezpieczone siatką, Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo-transportową usytuowaną: - w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy; - na terenie, do którego posiada tytuł prawny. b/ w zakresie wyposażenia bazy magazynowo-transportowej należy zapewnić, aby: - teren bazy magazynowo - transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; - miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; - miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; - teren bazy magazynowo - transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21); - baza magazynowo - transportowa była wyposażona w: 1/ miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, 2/ pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, 3/ miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, 4/ legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, - na terenie bazy magazynowo-transportowej powinny znajdować się także: 1/ punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów, 2/ miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. c/ w zakresie wymagań dla worków przeznaczonych do zbierania odpadów: - wykonawca wyposaży nieruchomości w worki według zasad określonych w uchwale Nr XXXIV/251/12 Rady Miejskiej w Zatorze z dnia 27.11.2012r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, - Zamawiający zastrzega aby dostarczone worki były sprawne technicznie i estetyczne. - wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach i workach spełniających wymagania Polskich Norm oraz norm DIN, o pojemnościach określonych w w/w uchwale. d/ w zakresie obsługi: - dysponować profesjonalną kadrą z doświadczeniem, - pracownicy mający bezpośredni kontakt z odpadami komunalnymi powinni korzystać z oddzielnych pomieszczeń i urządzeń higieniczno-sanitarnych, takich jak szatnie przepustowe, umywalnie, pomieszczenia z natryskami, toalety i jadalnie, - pracownicy przystępujący do wykonywania prac przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi powinni być wyposażeni w odpowiednie środki ochrony indywidualnej, - wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną odpowiednio oznakowaną elementami odblaskowymi i spełniającą wymagania przepisów o systemie oceny zgodności z widocznym logo firmy. Odzież winna być utrzymana w należytej czystości, - pracownicy odpowiedzialni za odbieranie odpadów muszą być przeszkoleni w zakresie właściwego postępowania z odpadami, - pracownicy odpowiedzialni za odbieranie odpadów winni odznaczać się kultura osobistą, umiejętnością komunikowania się w zakresie swych obowiązków oraz dbać o właściwe relacje pomiędzy Wykonawcą a wytwórcami odpadów, - przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi określającymi zasady utrzymania czystości i porządku w gminach oraz zasadami postępowania z odpadami ( ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach, ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, ustawa o bateriach i akumulatorach, rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowym) oraz obowiązującymi uchwałami Rady Miejskiej w Zatorze w tym zakresie, - doprowadzić do porządku i czystości miejsca odbioru odpadów (altany, punkty odbioru), zebrać zalegające wewnątrz i wokół odpady na szerokość 50 cm poza ich obrysem, - zamieść miejsca odbioru odpadów (altany, punkty odbioru). - wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem prac, wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonania prac związanych z odbieraniem odpadów, 4) Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: a) wykonawca obowiązany jest do sporządzania sprawozdań i przekazania ich do Burmistrza zgodnie z zapisami ustawy ucpg. b) sprawozdanie zawiera: - informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz o sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, - informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych do składowania na składowisku odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania - wykaz właścicieli nieruchomości oraz ilości odebranych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych, - wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zator. - wykonawca zobowiązany jest również do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania - w terminie jak dla sprawozdań, o których mowa punkcie 3.4 lit. a niniejszego rozdziału. 5) szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości: - wymagania zgodnie z treścią uchwał Rady Miejskiej w Zatorze udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce: Gospodarka odpadami, - wymagania w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013 poz.122),..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. Barska 12, 30-307 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 597472,20

  • Oferta z najniższą ceną: 597472,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1117800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.