eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup wyposażenia dla Prosektury w budynku B w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - 2grupy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Kraków: Zakup wyposażenia dla Prosektury w budynku B w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - 2grupy
Numer ogłoszenia: 98900 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82172 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, faks 012 6581081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia dla Prosektury w budynku B w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - 2grupy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla Prosektury w budynku B w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie- 2 grupy 3.2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39.10.00.00-3 meble, 33.19.20.00-2 meble medyczne, 33.10.00.00-1urządzenia medyczne 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają FORMULARZ CENOWY załącznik nr 3/1; 3/2 SIWZ oraz specyfikacje techniczne załączone do SIWZ 3.4. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 60 dni. 3.5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , zgodny z opisem, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3.6. Wymagana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. 3.7. W przypadku konieczności wykonania prac adaptacyjnych w wyniku zaoferowania urządzeń i sprzętu o innych gabarytach lub zasilaniach niż przewidziane projektem technicznym Wykonawca wykona je na własny koszt. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. GRUPA 1 - WYPOSAŻENIE GRUPA 2 - STACJA PRZEGLĄDOWA.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 33.19.20.00-2, 33.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: GRUPA 1-WYPOSAŻENIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze REZON inż. Andrzej Durski, ul. Grunwaldzka 32, 85-236 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 367339,50

  • Oferta z najniższą ceną: 367339,50 / Oferta z najwyższą ceną: 367339,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: GRUPA 2 - STACJA PRZEGLĄDOWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ULTRA-VIOL sp. j. Pietras, Purgał, Wójcik, ul. Stępowizna 34, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25925,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.