eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup i montaż dźwigu osobowo-towarowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Gliwice: Zakup i montaż dźwigu osobowo-towarowego
Numer ogłoszenia: 98887 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51409 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż dźwigu osobowo-towarowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konserwacja-serwis wraz z usuwaniem awarii w okresie udzielonej gwarancji, fabrycznie nowego dźwigu osobowo-towarowego o napędzie elektrycznym w budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach przy ulicy Zwycięstwa 21 w istniejącym szybie dźwigowym (od strony skweru Doncaster). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również zrealizowanie w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności związanych z uzyskaniem decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację zamontowanego dźwigu. Przedmiot zamówienia obejmuje również demontaż istniejącego dźwigu osobowo-towarowego Translift nr fabryczny 55345. I. Termin wykonania zamówienia 1. Łączny termin wykonania zamówienia nie przekroczy 203 dni od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 2. 2. W ramach terminu, o którym mowa w pkt. 1 Zamawiający wymaga, aby okres wyłączenia z bieżącej eksploatacji dźwigu, tj. okres realizacji robót związanych z demontażem istniejącego oraz montażem nowego dźwigu wraz z uzyskaniem decyzji UDT zezwalającej na jego eksploatację, nie przekroczył 77 dni od daty przekazania Wykonawcy terenu prowadzenia prac. Zamawiający przekaże wykonawcy teren prowadzenia prac na pisemny wniosek wykonawcy potwierdzający gotowość wykonawcy do realizacji prac demontażowych istniejącego dźwigu i montażowych nowego dźwigu. 3. Wykonawca będzie realizował czynności konserwacji i serwisu w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, tj. przez 2 lat od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Elementem dokumentacji odbiorowej przekazanej Zamawiającemu przez Wykonawcę w trakcie czynności odbioru końcowego będzie decyzja Urzędu Dozoru Technicznego zezwalająca na eksploatację urządzenia. II. Stan istniejący 1) dźwig osobowo-towarowy Translift typ OGA nr fabryczny 55345 rok budowy1995 numer ewidencyjny N3107000482 2) udźwig 1000 kg, napęd elektryczny - linowy 3) liczba przystanków - 5 4) liczba drzwi przystankowych - 5 5) głębokość podszybia 1750 mm 6) wysokość nadszybia 3600 mm 7) szyb 2000*2600 mm, maszynownia dolna boczna murowana 8) sterowanie mikroprocesorowe - regulator ARC 9) kabina nie przelotowa ze stali nierdzewnej 10) drzwi szybowe automatyczne ze stali nierdzewnej 900 mm 11) drzwi kabinowe automatyczne ze stali nierdzewnej 900 mm 14) układ przewojowy 2 : 1, koła przewojowe w nadszybiu, szybie i pod kabiną 15) wymiary maszynowni; głębokość 2840 mm, szerokość 3400 mm 16) wymiary kabiny; głębokość 2100 mm, szerokość 1100 mm 17) ograniczniki prędkości - zespół w szybie 18) szyb betonowy-murowany 19) wysokość podnoszenia 15680 mm 20) prędkość dźwigu 0,63 m/s 21) dźwig posiada wyłącznik na parterze. 22) klasyfikacja budynku: obiekt średniowysoki (SW) zaliczony do kategorii zagrożenia ludzi ZL III, klasa B odporności pożarowej. III. Zakres prac będzie obejmować: 1. Roboty demontażowe - demontaż dźwigu osobowo-towarowego Translift wraz z wyposażeniem. Przekazanie zdemontowanych elementów do utylizacji na koszt wykonawcy i dostarczenie zamawiającemu dokumentu z ich utylizacji. 2. Dostawę i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w istniejącym szybie windowym spełniającego następujące wymagania: 1) UDŹWIG - 1000 kg, 2) LICZBA PRZYSTANKÓW - 5 3) LICZBA DRZWI PRZYSTANKOWYCH - 5 rozmieszczone jednostronnie 4) PRĘDKOŚĆ DŹWIGU - od 0,8 do 1,0 m/s regulowana w całym zakresie 5) NAPĘD - a) elektryczny, linowy, reduktorowy, regulowany falownikowo b) należy zachować układ przełożenia 2:1 z kołami przewojowymi i dolną istniejącą maszynownią obok szybu, 6) SZYB ISTNIEJĄCY - a) głębokość podszybia -1750 mm, b) wysokość nadszybia - 3600 mm c) wymiary przekroju szybu - 2000 x2600 mm, d) ograniczniki prędkości - w szybie, zdalne wyzwolenie ogranicznika z maszynowni 7) WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA - 15680 mm, 8) MASZYNOWNIA - dolna boczna, o wymiarach: głębokość 2840 mm, szerokość 3400 mm (istniejąca), 9) STEROWANIE - a) sterowanie mikroprocesorowe z menu w języku polskim, b) zbiorczość dwukierunkowa, c) sterownik dźwigu umożliwiający programowanie różnych funkcji eksploatacyjnych w tym zapis usterek w pamięci mikroprocesora, funkcje specjalne - zjazd pożarowy, zjazd specjalny, zjazd awaryjny po zaniku napięcia d) dostęp do sterownika (bez przenośnych programatorów i innych), 10) WYPOSAŻENIE DODATKOWE - a) wentylator załączany automatycznie przy ruchu kabiny b) zjazd awaryjny na najbliższy przystanek wraz z otwarciem drzwi po zaniku napięcia, c) zjazd pożarowy na przystanek ewakuacyjny (parter) i otwarcie drzwi, d) zjazd specjalny w panelu dyspozycji i kasetach wezwań za pomocą breloka, e) system zapowiedzi stanu dźwigu z możliwością programowania, f) system łączności ze służbami serwisowymi i obsługą (konserwator, ochrona, serwis, itp. zamontowany w panelu kabiny oraz maszynowni), 11) DRZWI SZYBOWE I KABINOWE - a) automatyczne, (zamawiający wymaga posadowienia drzwi w istniejących otworach drzwiowych, po ich ewentualnym uprzednim dostosowaniu). b) napęd otwierania drzwi automatyczny regulowany falownikowo, synchroniczny silnik z magnesami trwałymi, c) drzwi kabinowe ze stali nierdzewnej fakturowanej do uzgodnienia wg. wzornika przedstawionego przez wykonawcę d) drzwi szybowe i wykończenie otworów drzwiowych tzw. portale wykonane ze stali nierdzewnej fakturowanej do uzgodnienia wg. wzornika przedstawionego przez wykonawcę e) nad drzwiami szybowymi wyświetlacz LCD w widocznym kolorze niebieskim o 2 linijkach informacyjnych po 20 znaków każda, o treści jak następuje: - linijka górna; NAJBLIŻSZA WINDA - linijka dolna; KIERUNEK PRAWO LEWO - z możliwością wyboru kierunku na poziomie piętra I, II, III, IV, na parterze linijka dolna z napisem do wyboru (OD UL WYSZYŃSKIEGO) lub (OD UL ZWYCIĘSTWA) z możliwością wyboru treści napisu na każdej kondygnacji, zmiany w razie potrzeby treści napisu przez serwis, minimum z poziomu maszynowni. 12) KABINA DŹWIGU - a) nieprzelotowa b) powierzchnia użytkowa kabiny nie mniejsza jak 2,4 m2, c) kabina metalowa wyłożona laminatem niepalnym (do uzgodnienia wg wzornika przedstawionego przez wykonawcę), d) podłoga kabiny metalowa pokryta wykładziną PCV niepalną, trudno ścieralną, antypoślizgową (kolor do uzgodnienia wg przedstawionego wzornika przez wykonawcę), e) cokoły w kabinie wykonane ze stali nierdzewnej fakturowanej do uzgodnienia wg. wzornika przedstawionego przez wykonawcę f) dodatkowe cokoły -odbojniki o wys. 200 mm głębokości do 6 mm na wysokości od 350 mm od podłogi kabiny, wykonane ze stali nierdzewnej fakturowanej do uzgodnienia wg. wzornika przedstawionego przez wykonawcę (zabezpieczenie dla wózka transportowego), g) lustro w kabinie umocowane na tylnej ścianie kabiny powyżej poręczy ze stali nierdzewnej, o podwyższonej odporność na stłuczenie, szkło bezpieczne, h) system zabezpieczeń przed uderzeniem drzwi w pasażera - kurtyna świetlna na całej wysokości boku kabiny, łącznik przeciwuderzeniowy, 13) PANEL DYSPOZYCJI - a) wykonany na całej wysokość kabiny ze stali nierdzewnej fakturowanej do uzgodnienia wg. wzornika przedstawionego przez wykonawcę, b) elektroniczny cyfrowy pietrowskazywacz LCD w kolorze niebieskim z wyświetlaczem położenia dźwigu oraz kierunku jazdy kabiny, c) wyświetlacz usterek i komunikatów w języku polskim w pietrowskazywaczu, d) podświetlane przyciski (dyspozycji) w wykonaniu antywandal opisane cyframi arabskimi oraz grafiką Braillea, wykonane ze stali nierdzewnej fakturowanej do uzgodnienia wg. wzornika przedstawionego przez wykonawcę (potwierdzające zapaleniem się przyjęcie dyspozycji), e) świetlną i dźwiękową sygnalizację przeciążenia kabiny, f) system informacji głosowej. 14) KASETY WEZWAŃ - a) piętrowskazywacz LCD w kolorze niebieskim na każdym przystanku w kasecie wezwań z wyświetlaczem położenia dźwigu oraz kierunku jazdy kabiny b) wyświetlanie usterek i komunikatów w języku polskim w piętrowskazywaczu c) wykonane ze stali nierdzewnej fakturowanej do uzgodnienia wg. wzornika przedstawionego przez wykonawcę, antywandal d) podświetlane przyciski (dyspozycji) w wykonaniu antywandal opisane cyframi arabskimi oraz grafiką Braillea, wykonane ze stali nierdzewnej fakturowanej do uzgodnienia wg. wzornika przedstawionego przez wykonawcę (potwierdzające zapaleniem się przyjęcie dyspozycji) 15) OŚWIETLENIE - a) nad drzwiami przystankowymi oświetlenie z modułem awaryjnym min. 50 lx na poziomie przystanku, b) oświetlenie kabiny LED szerokokątne (ciepłe) natężenie światła min. 50 lx,(oprawa oświetleniowa do wyboru przez zamawiającego wg. wzornika przedstawionego przez wykonawcę), z podtrzymaniem oświetlenia awaryjnego na wypadek zaniku napięcia przez okres minimum 60 minut, c) oświetlenie szybu min. 50 lx, maszynowni min. 200 lx, 16) INNE - a) do dalszej eksploatacji pozostają: prowadnice kabinowe, prowadnice przeciwwagi, klocki przeciwwagi (w prowadnicach należy wykonać prostowanie, szlifowanie, przesunięcie i wyciszenie tzn. założenie w ramie kabinowej i przeciwwadze rolek gumowych, oraz zagęszczenie wsporników prowadnic), b) zachowanie funkcji wyłącznika ręcznego dźwigu na parterze oraz dostosowanie instalacji elektrycznej do wymagań nowego dźwigu wraz z przeprowadzeniem wszelkich wymaganych pomiarów instalacji, c) przy odbiorze dźwigu wykonawca przekaże zamawiającemu 6 szt. breloków, d) dostarczony i zamontowany fabrycznie nowy dźwig towarowo-osobowy musi spełniać warunki obowiązujących norm: - PN-EN 81-1+A3:2010 (Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów. Część 1: Dźwigi elektryczne). - PN-EN 81-28:2004 (Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów. Dźwigi osobowe i towarowe. Część 28: Zdalne alarmowanie w dźwigach osobowych i towarowych). - PN-IEC 60364 (Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych). 17) Roboty towarzyszące a) naprawy tynku w szybie i maszynowni b) roboty malarskie w szybie i maszynowni c) obróbki budowlane na kondygnacjach , doprowadzenie do stanu pierwotnego (wraz z malowaniem), d) wymiana i zabezpieczenie (oszklenie) wyłącznika głównego dźwigu, e) wykonanie wentylacji grawitacyjnej wywiewnej w maszynowni i szybie, kratki wentylacyjne z żaluzją o wym. min. 1% powierzchni szybu, f) odtworzenie stanu istniejącego wykończenia zabezpieczeń otworów drzwiowych na wszystkich kondygnacjach, g) zabezpieczenie miejsc prac wg potrzeb, h) zapewnienie codziennego, w trakcie i po wykonanych pracach utrzymania czystości. IV. Wizja lokalna a) wykonawca przed sporządzeniem oferty cenowej może dokonać wizji lokalnej, gdzie mają być prowadzone prace i sporządzić pomiary z natury, b) zamawiający umożliwi wszystkim wykonawcom, w wyznaczonym przez siebie terminie przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu Urzędu Miejskiego oraz wgląd w dokumentację techniczną istniejącego dźwigu osobowo-towarowego przeznaczonego do demontażu. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca, c) osobą wyznaczoną do kontaktu z zamawiającym w przedmiotowej sprawie jest Pan Janusz Pawełek pok. 344, tel. 32 238-54-99, d) termin wizji lokalnej ustala się w dniach 14.03.2014 r. o godzinie 10.00. oraz 19.03.2014 r. o godzinie 10.00. V. Wymagania w zakresie konserwacji - serwisu oraz usuwania awarii dźwigu w okresie gwarancji. a) zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi będzie liczony od daty dokonania przez Zamawiającego odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. b) w okresie gwarancji wykonawca będzie realizował na własny koszt czynności serwisowe, konserwacyjne, ewentualne naprawy i usuwanie powstałych awarii. W okresie gwarancji wykonawca będzie również na własny koszt wykonywał przeglądy i pomiary dźwigu (w tym pomiary elektryczne) w terminach i zakresach określonych przez producenta, wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego i obowiązujące przepisy prawa, c) w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy wykonawca przekaże zamawiającemu harmonogram konserwacji - serwisu dźwigu w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, d) w zakresie usuwania awarii zamawiający wymaga: - rozpoczęcia usuwania awarii w ciągu 30 minut od jej zgłoszenia (zgłoszenia awarii zamawiający dokonuje telefonicznie a następnie potwierdza mailem lub faksem), - usunięcia awarii wymagających wymiany części zamiennych - do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, VI. Pozostałe wymagania: a) zamawiający wymaga, aby prowadzone prace w zakresie demontażu istniejącego i montażu nowego dźwigu wraz z robotami towarzyszącymi nie zakłócały bieżącego funkcjonowania Urzędu Miejskiego. Z tego powodu zamawiający wymaga, aby prace te były realizowane poza godzinami urzędowania, tj. w poniedziałki, wtorki i środy od godziny 16:30, w czwartki od godziny 17:30, w piątki od godziny 15.30 (bez ograniczeń w weekendy). b) zamawiający wymaga, aby wykonawca na własny koszt dopełnił wszelkich formalności w celu uzyskania decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej zamawiającemu na eksploatację zamontowanego dźwigu, w tym sporządził niezbędną dokumentację techniczną, wykonał wszelkie wymagane przepisami pomiary, uzyskał niezbędne certyfikaty i uzgodnienia. Wykonawca ponosi również koszty opłat związanych z badaniem UDT przed dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji. c) zamawiający wymaga również, aby wykonawca w dniu odbioru końcowego robót przekazał zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej zatwierdzonej przez Urząd Dozoru Technicznego. d) zamawiający wymaga, aby wykonawca przeprowadzał szkolenia z obsługi zamontowanego dźwigu dla pracowników zamawiającego, przeprowadzanego w razie potrzeby w czasie miesięcznego serwisu i konserwacji. VII. Przepisy prawne Demontaż istniejącego oraz dostawa nowego dźwigu wraz z montażem powinna zostać wykonana zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r., w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego a zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003 r. Nr 193, poz. 1890). - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz. U. z 2005 r. Nr 263, poz. 2198 ze zmianami) - instrukcjami producentów dźwigów, zapewniając niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 m-cy od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy Wymagany termin rękojmi: minimum 36 m-cy od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Urządzeń Dźwigowych sp. z o.o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166419,00

  • Oferta z najniższą ceną: 166419,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212298,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.