eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Placówki Straży Granicznej w m. Horyniec Zdrój oraz dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Przemyśl: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Placówki Straży Granicznej w m. Horyniec Zdrój oraz dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 98867 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Placówki Straży Granicznej w m. Horyniec Zdrój oraz dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego dla Placówki Straży Granicznej w m. Horyniec Zdrój oraz dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej. Część I zamówienia - Meble Część II zamówienia - Szafy BHP, na akta, regały Część III zamówienia - Meble do izby zatrzymań Część IV zamówienia - Meble medyczne Część V zamówienia - Dozowniki mydła, kosze na śmieci, lustra, tablice z korka Część VI zamówienia - Kuchnie elektryczne, lampki, wentylatory, suszarki Część VII zamówienia - Tabliczki przydrzwiowe Część VIII zamówienia -Gaśnice, znaki informacyjne, instrukcje Część IX zamówienia - Szafki na klucze.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-3, 39.14.13.00-5, 39.13.00.00-2, 39.83.17.00-3, 39.22.43.40-3, 38.62.20.00-1, 30.19.59.00-1, 31.68.20.00-0, 31.52.10.00-4, 39.71.71.00-2, 42.71.62.00-0, 30.19.38.00-6, 35.11.13.00-8, 31.52.32.00-0, 22.47.00.00-5, 44.42.17.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki kuchenne stojące, szafki kuchenne wiszące, szafy ubraniowe jednodrzwiowe, stoliki pod drukarkę, witryna oszklona, barierki oddzielająca interesantów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafy bhp, na akta, regały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy BHP, szafy ubraniowe BHP z czterema skrytkami, ławki szatniowe, szafy aktowe dwudrzwiowe,szafy stalowe na akta klasy A, wieszaki szeregowe stojące, szafki na 100 szt. kluczy, regały magazynowe, stół warsztatowy, apteczki metalowe, kasetka metalowa, popielniczka stojąca ze stali szlachetnej, skrzynki pocztowe sześciomodułowe, szafka depozytowa na telefony komórkowe na 15 skrytek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.11.36.00-3, 39.13.21.00-7, 39.13.60.00-4, 44.42.17.00-4, 39.14.11.00-3, 39.12.12.00-8, 44.31.64.00-2, 44.42.17.90-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble do izby zatrzymań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko wzmocnione, taboret kwadratowy wzmocniony, stół kwadratowy wzmocniony, pólka z dwoma wspornikami (składana).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko lekarskie, szafka lekarska, leżanka, krzesło na metalowej podstawie, parawan lekarski, stolik pomocniczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dozowniki mydła, kosze naśmieci, lustra, tablice z korka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki mydła, kosze na śmieci, lustra (ze stali nierdzewnej, uchylne, ścienne), zegar ścienny, godło państwowe, uchwyt na papier toaletowy, szczotka do WC okrągła, wieszak ścienny, maty podłogowe do natrysków, wycieraczki, pojemnik na odpady, drabina aluminiowa, tablice z korka, suszarki łazienkowe stojące, antyramy oszklone.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 38.62.20.00-1, 39.25.41.20-4, 39.25.41.00-8, 30.19.58.00-0, 39.22.43.10-4, 39.13.60.00-4, 39.22.40.00-8, 39.53.20.00-0, 44.42.32.00-3, 30.19.59.00-1, 39.15.11.00-6, 39.29.82.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kuchnie elektryczne, lampki, wentylatory biurkowe, suszarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuchnie elektryczne białe, okap podszafkowy biały, lampka nocna stojąca, lampa biurkowa stojąca, suszarka elektryczna do rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.20.00-0, 31.52.10.00-4, 31.52.12.00-6, 39.71.71.00-2, 42.71.62.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tabliczki przydrzwiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabliczki przydrzwiowe informacyjne aluminiowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.38.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Gaśnice, znaki informacyjne ppoż. i BHP, instrukcje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaśnice proszkowe GP 2X ABC, gaśnice proszkowe GP 4X ABC, gaśnice proszkowe GP 6X ABC, gaśnica GWG 2xAF, agregaty proszkowe, koc gaśniczy, znaki ochrony przeciwpożarowej, znaki ewakuacyjne, instrukcje przeciwpożarowe, znaki informacyjne, instrukcja do kotłowni olejowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.00-8, 31.52.32.00-0, 22.47.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szafki na klucze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki na 200 szt. kluczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.17.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.