eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Część 1 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 26 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat. Część 2 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 40 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w wieku 18-25 lat połączone z warsztatami aktywnego poruszania się po rynku pracy. Część 3 Warsztaty rozwoju osobistego i kreowania wizerunku dla 144 osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-28

Końskie: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Część 1 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 26 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat. Część 2 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 40 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w wieku 18-25 lat połączone z warsztatami aktywnego poruszania się po rynku pracy. Część 3 Warsztaty rozwoju osobistego i kreowania wizerunku dla 144 osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 98817 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Część 1 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 26 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat. Część 2 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 40 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w wieku 18-25 lat połączone z warsztatami aktywnego poruszania się po rynku pracy. Część 3 Warsztaty rozwoju osobistego i kreowania wizerunku dla 144 osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Część 1 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 26 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat. Cele szkolenia i tematyka zajęć: Przekazanie praktycznych umiejętności w zakresie etykiety w życiu zawodowym, kreowania swego profesjonalnego oraz nienagannego wizerunku, zasad zachowania się podczas oficjalnych spotkań. Preferowana tematyka zajęć: - jak ubierać się stosownie do sytuacji, - jak się zachować w obliczu codziennych oraz niecodziennych sytuacji w pracy, - jak zapraszać innych i przyjmować zaproszenia, - jak rozwijać swoją profesjonalną komunikację, - jak poczuć się swobodnie podczas oficjalnego przyjęcia, - jakie faux pas są najpowszechniejsze i jak ich uniknąć. Usługa szkoleniowa obejmuje: 2 grupy po 5 godzin zegarowych. Usługę dla każdej grupy należy przeprowadzić w ciągu 2 dni - w dni powszednie (1 dzień - 3h, 2 dzień - 2 h) od godziny 16.00. Forma prowadzenia szkolenia - warsztaty/ćwiczenia. Miejsce przeprowadzenia warsztatu - teren miasta Końskie. Termin przeprowadzenia warsztatu: do 31 maja 2011 r. Liczba uczestników - 26 Obowiązki Wykonawcy: 1. Usługa szkoleniowa powinna się odbywać w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych, 2. Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie miasta Końskie z niezbędnym wyposażeniem technicznym. Sala powinna mieścić minimalnie 15 osób, powinna być wyposażona w krzesła tapicerowane, optymalna temperatura w sali: 21-23 oC, 3. Zapewnienie gorącego posiłku - drugiego dania z deserem oraz kawą i herbatą podczas każdego dnia zajęć, 4. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu zajęć i przedłożenie go Zamawiającemu jako załącznik do oferty przetargowej, 5. Prowadzenie list obecności uczestników szkolenia oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematykę przeprowadzonych zajęć w ramach poszczególnych warsztatów. Listy obecności oraz dziennik zajęć powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego). 6. Wydanie uczestnikom szkolenia stosownych certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 7. Zapewnienie bezpłatnych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika warsztatów, 8. Przekazanie (dostarczonych przez Zamawiającego) ankiet ewaluacyjnych do wypełnienia przez uczestników warsztatów - przed, w trakcie i po zakończeniu zajęć, 9. Oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy warsztatów poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego), 10. Zakup dla każdego z Uczestników szkolenia zestawu minimum 2 książek dotyczących tematyki prowadzonych zajęć. Część 2 Warsztaty kreowania własnego wizerunku dla 40 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku 18-25 lat połączone z warsztatami aktywnego poruszania się po rynku pracy Tematyka zajęć: 1. Warsztaty kreowania własnego wizerunku: - jak ubierać się stosownie do sytuacji, - jak się zachować w obliczu codziennych oraz niecodziennych sytuacji w pracy, - jak zapraszać innych i przyjmować zaproszenia, - jak rozwijać swoją profesjonalną komunikację, - jak poczuć się swobodnie podczas oficjalnego przyjęcia, - jakie faux pas są najpowszechniejsze i jak ich uniknąć. 2. Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy: - nabycie umiejętności tworzenia dokumentów aplikacyjnych oraz zwiększenie umiejętności, autoprezentacji i zachowania się na rozmowie kwalifikacyjnej, - przedstawienie zasad przygotowywania pism urzędowych, - nabycie odpowiednich kompetencji społecznych i osobistych, umożliwiających znalezienie zatrudnienia. Usługa szkoleniowa obejmuje: 2 grupy po 5 godzin zegarowych. Usługę dla każdej grupy należy przeprowadzić w ciągu 2 dni - w dni powszednie (1 dzień - 3h, 2 dzień -2 h) od godziny 16.00. Forma prowadzenia szkolenia - warsztaty/ćwiczenia. Miejsce przeprowadzenia warsztatu - teren miasta Końskie. Termin przeprowadzenia warsztatu: do 31 maja 2011 r. Liczba uczestników - 40 Obowiązki Wykonawcy: 1. Usługa szkoleniowa powinna się odbywać w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych, 2. Dowóz i odwóz jednej osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim z miejscowości Końskie, ul. Piaskowa do miejsca docelowego szkolenia, 3. Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie miasta Końskie z niezbędnym wyposażeniem technicznym. Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób, powinna być wyposażona w krzesła tapicerowane, optymalna temperatura w sali: 21-23 oC, 4. Zapewnienie gorącego posiłku-drugiego dania z deserem oraz kawą i herbatą podczas każdego dnia zajęć, 5. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu zajęć i przedłożenie go Zamawiającemu jako załącznik do oferty przetargowej, 6. Prowadzenie list obecności uczestników szkolenia oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematykę przeprowadzonych zajęć w ramach poszczególnych warsztatów. Listy obecności oraz dziennik zajęć powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 7. Wydanie uczestnikom szkolenia stosownych certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 8. Zapewnienie bezpłatnych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika warsztatów, 9. Przekazanie (dostarczonych przez Zamawiającego) ankiet ewaluacyjnych do wypełnienia przez uczestników warsztatów - przed, w trakcie i po zakończeniu zajęć, 10. Oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy warsztatów poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego), 11. Zakup dla każdego z Uczestników szkolenia zestawu minimum 2 książek dotyczących tematyki prowadzonych zajęć. Część 3 Warsztaty rozwoju osobistego i kreowania wizerunku dla 144 osób niepełnosprawnych Tematyka zajęć: - jak ubierać się stosownie do sytuacji, - jak się zachować w obliczu codziennych oraz niecodziennych sytuacji w pracy, - jak zapraszać innych i przyjmować zaproszenia, - jak rozwijać swoją profesjonalną komunikację, - jak poczuć się swobodnie podczas oficjalnego przyjęcia, - jakie faux pas są najpowszechniejsze i jak ich uniknąć, - dopiąć swego czyli jak wyznaczać i osiągać swoje cele, - jak wywrzeć dobre wrażenie na innych. Usługa szkoleniowa obejmuje: 8 grup po 5 godzin zegarowych. Usługę dla każdej grupy należy przeprowadzić w ciągu 2 dni - w dni powszednie (1 dzień - 3h, 2 dzień - 2 h) od godziny 16.00. Grupa może liczyć maksymalnie 20 osób Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty/ćwiczenia. Miejsce przeprowadzenia warsztatu - teren miasta Końskie. Termin warsztatu: do 31 maja 2011 r. Liczba uczestników - 144 Obowiązki Wykonawcy: 1. Usługa szkoleniowa powinna się odbywać w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, pozbawionym barier architektonicznych, 2. zapewnienie sali szkoleniowej na terenie miasta Końskie z niezbędnym wyposażeniem technicznym. Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób, powinna być wyposażona w krzesła tapicerowane, optymalna temperatura w sali: 21-23 oC, 3. Zapewnienie gorącego posiłku-drugiego dania z deserem oraz kawą i herbatą podczas każdego dnia zajęć, 4. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu zajęć i przedłożenie go Zamawiającemu jako załącznik do oferty przetargowej, 5. Prowadzenie list obecności uczestników szkolenia oraz dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematykę przeprowadzonych zajęć w ramach poszczególnych warsztatów. Listy obecności oraz dziennik zajęć powinny być opatrzone logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 6. Wydanie uczestnikom szkolenia stosownych certyfikatów z logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR (zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego), 7. Zapewnienie bezpłatnych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika warsztatów, 8. Przekazanie dostarczonych przez Zamawiającego ankiet ewaluacyjnych do wypełnienia przez uczestników warsztatów - przed, w trakcie i po zakończeniu zajęć, 9. Oznaczenie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy warsztatów poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego), 10. Zakup dla każdego z Uczestników szkolenia zestawu minimum 2 książek dotyczących tematyki prowadzonych zajęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na przeprowadzeniu warsztatów w zakresie kreowania wizerunku, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 trenerami, z których każdy posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 3 warsztatów/ szkoleń z zakresu kreowania własnego wizerunku. Ponadto każdy z trenerów musi posiadać doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-terminów realizacji zamówienia, w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa), -osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w ofercie Wykonawcy), pod warunkami określonymi w § 4 ust. 2 pkt. 1 i 2 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, , ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, , ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie pok. Nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.