eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olszanach na potrzeby urządzenia toalet

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-08

Strzegom: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olszanach na potrzeby urządzenia toalet
Numer ogłoszenia: 98767 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62827 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olszanach na potrzeby urządzenia toalet.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Olszanach na potrzeby urządzenia toalet wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej. Rozbudowa polega na dobudowaniu do istniejącego budynku szkoły bryły budynku przeznaczonego na toalety. Budynek w technologii tradycyjnej- murowany. Fundamenty żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków betonowych lub żelbetowe. Ściany zewnętrzne budynku murowane z bloczków ceramicznych poryzowanych. Ściany działowe z bloczków ceramicznych oraz szkieletowe. Dach o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę. Parametry techniczne dobudowy: - kubatura budynku: 70,42 m3, - wysokość budynku: 4,59 m, - pow. Użytkowa: 13,44 m2, - wymiary główne budynku: 3,62m x 5,58m, - pow. Utwardzona: 15,90 m2, - pow. Zabudowy: 20,19 m2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujące roboty: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - roboty ziemne, - roboty fundamentowe, - roboty murowe, - roboty izolacyjne, - roboty dekarskie, - roboty tynkarskie, - roboty malarskie, - roboty w zakresie stolarki otworowej, - roboty posadzkarskie, - roboty wykończeniowe, - roboty instalacji sanitarnych, - roboty instalacji elektrycznych, - roboty elewacyjne, - roboty zewnętrzne (wykonanie chodnika). 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 4. Zamawiający posiada decyzję Nr 414/2013 z dn. 19.04.2013 r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego. 5. Zamawiający przed przystąpieniem do użytkowania zobowiązany jest uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. 6. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (m.in. Zakład Energetyczny, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ) o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z w/w sieciami. Po wykonaniu zakresu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przyłączeniowych. 8. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b) obsługę geodezyjną całości zadania, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, d) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych po zakończeniu robót, e) wykonanie i przekazanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, f) wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż i oznakowanie zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego, g) wykonanie i przekazanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, i) wykonanie prób, badań i pomiarów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 9. Użycie w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazw marek wyrobów budowlanych, urządzeń czy technologii konkretyzującej producenta należy traktować, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wymóg użycia konkretnego wyrobu. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1) Prawa budowlanego oraz zapisów ustawy o wyrobach budowlanych, a także pozwoli na zachowanie równoważnego standardu i poziomu jakości, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 10. Wykonawca powinien sprawdzić, czy dostarczone projekty są kompletne i czy nie zawierają wad lub błędów dających się wykryć przy zachowaniu poziomu należytej staranności. Ujawnione w projekcie ewentualne pomyłki i błędy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, należy bezwzględnie zgłaszać Zamawiającemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione błędy nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do nieprawidłowego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi i sztuką budowlaną. 11. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urządzeń przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowiącym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy składający oferty są zobowiązani do dokonania niezbędnych pomiarów z natury bezpośrednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urządzenia mają być zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu w celu wprowadzenia rozwiązania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 12. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 13. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony będzie według gwarancji producenta. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 14. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHiU Mik-Transbet Janusz Mikuła, ul. Zielona 12, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104364,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129557,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.