eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jadowniki › Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali gimnastycznej oraz wymiana pozostałych do wymiany okien i parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Jadownikach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Jadowniki: Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali gimnastycznej oraz wymiana pozostałych do wymiany okien i parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Jadownikach
Numer ogłoszenia: 98719 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im.Stanisława Staszica w Jadownikach , ul. Św. Prokopa 4, 32-851 Jadowniki, woj. małopolskie, tel. 014 68 67 990, faks 014 68 67 990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp1jadowniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali gimnastycznej oraz wymiana pozostałych do wymiany okien i parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Jadownikach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali gimnastycznej oraz wymiana pozostałych do wymiany okien i parapetów okiennych zewnętrznych i wewnętrznych w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Jadownikach 1.Rozebranie obróbek blacharskich, obróbki murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów- z blachy nie nadającej się do użytku ( 28 m2) 2.Demontaż instalacji odgromowej z dachu sali gimnastycznej. 3.Rozebranie pokryć z blachy- pokrycie dachowe nie nadające się do użytku (215 m2). 4.Łacenie dachu pod pokrycie blachą trapezową, wyrównanie powierzchni dachu (215 m2). 5.Paroizolacja z folii (215 m2). 6.Pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową na łatach (215 m2). 7.Montaż instalacji odgromowej na dachu sali gimnastycznej, sprawdzenie sprawności uziemienia. 8.Obróbki blacharskie z blachy powlekanej- o szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm (35 m2). 9.Orynnowanie od strony zachodniej. 10.Pozostawienie istniejącej instalacji odgromowej 11.Otynkowanie i malowanie komina przy sali gimnastycznej ( 10 m2). 12.Demontaż, montaż, obróbka- okna PCV, 5 komorowe, białe; wymiar okna: 1780 x 2020 sztuk 12. 13.Montaż i obróbka- parapet PCV wewnętrzny, biały; wymiar: 30x 180 sztuk 12. 14.Montaż i obróbka- parapet stalowy zewnętrzny, biały; wymiar: 20x180 sztuk 12. 15.Montaż nowej siatki ochronnej wewnętrznej na okna w sali gimnastycznej. 16.Demontaż, montaż, obróbka- okna PCV, 5 komorowe, białe; okna duże- sztuk 19, okna małe- sztuk 12. 17.Montaż i obróbka- parapet PCV wewnętrzny, biały; parapet stalowy zewnętrzny, biały ( do okien wymienionych w punkcie 13). 18.Dołączenie dokumentacji technicznej. Uwagi: 1.Profil okien powinien być dostosowany do profilu okien już zamontowanych. 2.Zamawiający wymaga użycia listew pod parapetowych. 3.Okna powinny posiadać możliwość mikrowentylacji w postaci funkcji rozszczelnienia okna w okuciu. 4.Zamawiajacy dopuszcza możliwość użycia wewnętrznego profilu usztywniającego zamkniętego w dwóch formach: spawanej i giętej. 5.Materiał z rozbiórki (poza gruzem) do dyspozycji Inwestora. 6.Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem ofert Oferenci dokonali sprawdzenia przedmiaru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a/ złożenie oferty, b/ złożenie wymaganych SIWZ oświadczeń, c/ złożenie kosztorysu ofertowego, d/ wykonanie dwóch podobnego rodzaju robót o wartości 60 000 złotych każda, e/ wykonanie robót do 21 sierpnia 2009 roku. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona (za zgodność) przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-14 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3). dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoby kierujące robotami posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami ( co najmniej ) w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, sieci i instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, sieci i instalacji gazowych i robót drogowych (uprawnienia budowlane - w myśl przepisów ustawy: Prawo Budowlane). 4). aktualne zaświadczenia, że osoby o których mowa w p.pkt. 3) są zarejestrowane w Okręgowej Izbie Inżynierów budownictwa. Dla potwierdzenia spełnienia przez dostawców lub wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 5 niniejszej SIWZ, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia nie niższym niż 60 000 złotych , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w p.pkt. 2) wykonawca wskazał takie osoby ( osoby innych podmiotów), W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych . 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności rzeczy i zaświadczeń, o których mowa w § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.). Ponadto: 1. Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 5 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 9 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp1jadowniki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Jadownikach ul. Św. Prokopa 4, 32- 851 Jadowniki pokój nr 1 telefon 014 68 67 990 w dn. pracy w godz. od 8 do 14 e-mail: psp1jadowniki@poczta.onet.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Jadownikach ul. Św. Prokopa 4, 32- 851 Jadowniki pokój nr 1 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.