eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › Dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Mława: Dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie
Numer ogłoszenia: 98695 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66909 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko- Orlik 2012 na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie. CPV 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) podbudowa przepuszczalna nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wariant I wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1.Typ włókna: monofil 2.Skład chemiczny włókna: polietylen 3.Ciężar włókna: min. 11000 Dtex, 4.Gęstość trawy: min. 97000 włókien na m2 obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Roboty budowlane dot. nawierzchni zostały zakończone na ułożeniu nawierzchni z trawy syntetycznej typ EAGLE TURF 60M XTREME ułożonej na podbudowie zgodnie z dokumentacją techniczną. Płyta boiska obudowana obrzeżami. W ramach wyposażenia zamontowane są tuleje do kompletu bramek - 4 szt. Bramki piłkarskie z siatkami - 2 szt (nie zamontowane, złożone na płycie boiska w tym jedna z uszkodzoną dolną poprzeczką podtrzymującą siatkę). Zamawiający posiada dokumenty - badanie modułu dynamicznego dla wykonanych podbudów na boisku pod trawę syntetyczną i boisko z poliuretanu. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Roboty ziemne Należy dokonać geodezyjnego sprawdzenia ułożonej ostatecznej warstwy z miału kamiennego gr. 5 cm pod względem właściwych spadków płyty boiska, w przypadku niezgodności z dokumentacja techniczną wykonać właściwe spadki i uzupełnić miejscowo stwierdzone ubytki miałem kamiennym 0-4 mm. W ramach robot ziemnych należy wykonać odwodnienie z pomocą studni chłonnych z rozsączkowaniem podłączonych do odwodnienia liniowego (zakres wspólny dla obu boisk). Nawierzchnia z trawy syntetycznej Wykonać właściwe klejenie poszczególnych pasów nawierzchni z trawy (stwierdzono liczne odklejenia i przerwy w klejeniu). Wymienić pasy zniszczonej nawierzchni (wyrwy w nawierzchni po odśnieżaniu) - pas szerok. ok. 4 m od strony północnej wzdłuż krótszego boku boiska. Wymienić wklejone wadliwie pasy linii boiska. Nie wykonano żadnych zasypek nawierzchni z trawy syntetycznej i należy dokonać ułożenia zarówno zasypki z piasku kwarcowego jak i granulatu szarego EPDM zgromadzonych na placu budowy. Należy przewidzieć w oparciu o dokonaną wizję w terenie ewentualne braki w zgromadzonym materiale. Zgromadzony materiał wg. protokółu z inwentaryzacji a) piasek kwarcowy - 37 szt worków zgodnie z informacją z jednego worka masa ok. 600 kg szt - w załączeniu kserokopia metryki (załącznik nr 1), 1 szt worka uszkodzone opakowanie i częściowo wysypana zawartość. b) zasypka EPDM - 20 szt worków zgodnie z informacją z jednego worka masa ok. 1000 kg szt - w załączeniu kserokopia metryki (załącznik nr 2) Wykonawca w ramach zamówienia samodzielnie oszacuje brakujące ilości zasypek a następnie dostarczy i wbuduje celem zakończenia całości elementu nawierzchni z trawy syntetycznej. Wyposażenie Wykonawca dokona sprawdzenia wyposażenia, ewentualnej wymiany urządzeń uszkodzonych bądź uzupełnienia w przypadku takiej konieczności i jego wbudowania. Zamawiający posiada atesty i certyfikaty na dostarczone wyposażenie. 2.2.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m na 28,1m) podbudowa: - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) I sposób: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 6 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 6 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 6 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 6 sztuki wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Roboty budowlane dot. nawierzchni zostały zakończone ułożeniem nawierzchni i zamontowaniem części wyposażenia. Dla ww. robót stwierdza się Nawierzchnia została wykonana jako poliuretan gładki dwuwarstwowy. Roboty wykonywano w grudniu 2011 r. w temp poniżej 0°C, w deszczu oraz w porze nocnej. W jakości wykonanych robót stwierdzono wady polegające na ujawnieniu się garbów, zadoleń wzdłuż boiska oraz widoczne łączenia pomiędzy układanymi pasami nawierzchni. Nawierzchnie poprawiono zgodnie z technologią zaproponowaną przez Wykonawcę metoda natrysku. Po naprawie w dalszym ciągu widoczne jest łącznie na jednym pasie nawierzchni od strony zachodniej boiska oraz miejscowy nadmiar poliuretanu przy ogrodzeniu północnym o śr ok. 20 cm. W ramach wyposażenia zamontowane są tuleje do wyposażenia - komplet. Wyposażenie: -kosze do piłki koszykowej -2 szt -zestaw do siatkówki - 1 szt (2 szt anten siatkowych plus siatka) -bramki do piłki ręcznej z siatkami - 2 szt Nie zamontowano i nie dostarczono koszy wraz z konstrukcją w osi podłużnej boiska - 2szt. oraz 2szt w osi poprzecznej. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Roboty ziemne Należy dokonać geodezyjnego sprawdzenia stanu płyty boiska pod względem zgodności z dokumentacją i założonych spadków. Wykonawca dokona oceny wykonanej nawierzchni pod względem ewentualnej naprawy zaistniałych wad bądź też wymiany całości nawierzchni na nową w przypadku niemożliwości naprawy. W takim przypadku istniejąca warstwę poliuretanu należy zdjąć i zutylizować. Istniejąca ostateczną warstwę podbudowy z miału kamiennego należy wyrównać zachowując rzędne i spadki zgodnie z dokumentacja techniczną. Technologia wykonania typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo zgodnie z ww. opisem. W ramach robot ziemnych należy wykonać odwodnienie z pomocą studni chłonnych z rozsączkowaniem podłączonych do odwodnienia liniowego (zakres wspólny dla obu boisk). Wyposażenie Zamawiający nie stwierdził uszkodzenia elementów wyposażenia lecz Wykonawca samoistnie dokona oceny i sprawdzenia wyposażenia. Należy uwzględnić konieczność ewentualnej wymiany urządzeń lub ich naprawy w przypadku stwierdzenia wad. Uwzględnić należy dostawę i montaż koszy wraz z konstrukcją w osi podłużnej boiska - 2szt oraz 2szt w osi poprzecznej. Zamawiający posiada atesty i certyfikaty na dostarczone wyposażenie. 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Boisko do piłki nożnej Ogrodzenie - wykonano w części tj. zdemontowane i złożone na placu 11 paneli o wymiarach 2.5x2,0 m, demontaż paneli na długości 30 m na ścianie północnej ogrodzenia dolny pas W zakresie ogrodzenia zamontowano jedną bramę i 2 furtki. Dla ww. robót stwierdza się: uszkodzone zamontowane 3 szt. paneli Piłkochwyty - zamontowane. Boisko wielofunkcyjne Ogrodzenie - wykonano w całości. Brak klucza do furtki i bramy. Teren z lokalizacją zaplecza socjalnego Brak ogrodzenia. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Wykonawca samoistnie dokona oceny i sprawdzenia zamontowanego ogrodzenia wraz z elementami złożonymi na placu. Należy uwzględnić konieczność uzupełnienia zdemontowanych paneli z elementów zgromadzonych na placu, ewentualnej wymiany elementów uszkodzonych w przypadku stwierdzenia wad oraz dostawę i montaż grodzenia z dwóch stron części socjalnej. 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Wykonano 9 szt. masztów oraz 16 szt. naświetlaczy. Brak na placu szafki i tablicy głównej. Zamawiający posiada pomiary elektryczne, atesty na zamontowany osprzęt, oświadczenie kierownika robót elektrycznych oraz zdeponowaną kompletną tablicę TO. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Należy wbudować tablicę TO, podłączyć budynki zaplecza socjalnego i wykonać ostateczne pomiary celem przygotowania obiektu do zgłoszenia zakończenia budowy. 2.5.Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Wykonano chodnik z kostki brukowej wraz z obustronnymi krawężnikami o wym. 15x30x100cm wymiarach długość 139,00 mb i szerokości 2,5mb. Stwierdzono zapadnięcie chodnika. Na całej długości koleiny oraz miejscowe zapadliska nawierzchni. Nie wykonano zagospodarowania terenu objętego opracowaniem i umową ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Przebudowa zapadniętej nawierzchni chodnika i przedłużenie chodnika zgodnie z PT. Dokończenie zagospodarowania terenu objętego opracowaniem z ułożeniem nawierzchni z kostki brukowej zgodnie z PT. Przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego tj. uzupełnienie czarnoziemu na zniszczonych nawierzchniach trawników i boisk treningowych z wykonaniem siewu trawą. 2.6.Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego oraz zaplecze socjalno-szatniowe, przyłącza infrastruktury technicznej. Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) ZAKRES WYKONANYCH ROBÓT - zgodnie z protokółem z inwentaryzacji załącznik nr 4 Nie wykonano fundamentów pod budynek zaplecza i nie dostarczono zaplecza socjalno-szatniowego. Przyłącza infrastruktury technicznej Przyłącza i instalacje wod - kan. Wykonano przyłącze wraz z uzbrojeniem terenowym. Nie wykonano zestawu wodomierzowego. Zamawiający posiada atesty na wbudowane materiały i nagranie z monitoringu wizyjnego przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z protokółami wymaganych prób i sprawdzeń. Nie wykonano instalacji w budynku szatniowo - sanitarnym. Przyłącze energetyczne Wykonano przyłącze. Brak układu kontrolno - pomiarowego. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA Wykonanie fundamentów pod budynek zaplecza, dostawa i wbudowanie kompletnego wyposażonego zaplecza socjalno-szatniowego konstrukcja drewniana lub stalowa wraz z podłączeniem mediów. Zamontować zestaw wodomierzowy z próbą ciśnieniową. Zamontować układ kontrolno-pomiarowy. Zamawiający posiada pomiary elektryczne, atesty na zamontowany osprzęt, oświadczenie kierownika robót elektrycznych oraz zdeponowaną kompletną tablicę TO. Wykonawca zobowiązany jest do wizji w terenie na placu budowy celem dokonania oceny własnej stanu wykonanych robót i wbudowanych materiałów, a tym samym oceny robót do wykonania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwm Budowlanym MONOBET Marcin Andrzejewski, ul. Dojazdowa 7, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 525000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 598000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 738000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.