eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonywanie robót remontowych dachu z wymianą pokrycia budynku mieszkalnego przy ulicy 3-go Maja 45a w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Sosnowiec: Wykonywanie robót remontowych dachu z wymianą pokrycia budynku mieszkalnego przy ulicy 3-go Maja 45a w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 98672 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2901848, faks 032 2901864.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót remontowych dachu z wymianą pokrycia budynku mieszkalnego przy ulicy 3-go Maja 45a w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachu z wymianą pokrycia budynku mieszkalnego przy ulicy 3-go Maja 45a w Sosnowcu. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje wykonanie zakresu prac: - rozebranie pokrycia z płyt azbestowo -cementowych - wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej - wymiana obróbek blacharskich kominów, pasów nad i podrynnowych, obróbek lukarn na obróbki z blachy powlekanej poliestrem - montaż przeszklonych wyłazów dachowych ze zintegrowanym kołnierzem o wym. 80x80 cm - krycie dachu blachą dachówkową powlekaną poliestrem (połysk) na istniejącym podkładzie z łat - wymiana ław kominiarskich na ławy z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo, z przetłoczeniami antypoślizgowymi i łącznikami - montaż barier śniegowych - przemurowanie kominów ponad dachem - wykonanie, uzupełnienie, częściowo przetarcie tynków kominów ponad dachem - wymiana końcówek rur wywiewnych - rozebranie i wykonanie nowych, betonowych czapek kominowych - wykonanie zastaw zabezpieczających na dachu - wykonanie daszków ochronnych nad wejściami - demontaż i montaż na nowym pokryciu instalacji odgromowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.14.00 - Pokrywanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 6000 złotych, które należy wnieść w terminie do 30.04.2009 roku do godziny 8.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia, dokumenty i żądane informacje, według formuły spełnia / nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania zawarte w SIWZ, tj. złożą oświadczenia, dokumenty wymienione poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ( warunki Zamawiającego ): 1. Wypełniony formularz oferty ( według załączonego wzoru ). 2. Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru sporządzony w formie kalkulacji szczegółowej. 3. Aktualne zezwolenie, pozwolenie, decyzję zatwierdzenia programu gospodarowania odpadami niebezpiecznymi albo złożenie organowi informacji o sposobie gospodarowania odpadami niebezpiecznymi. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300000 złotych (trzysta tysięcy złotych). 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub/i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja jakości - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec ul. Partyzantów 10a, pokój nr 40, w cenie 50 złotych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy Gminy Sosnowiec ulica Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.