eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynkach przy ul. Osiedle II bl. 1 i ul. Osiedle II bl. 2 w Suwałkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Suwałki: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynkach przy ul. Osiedle II bl. 1 i ul. Osiedle II bl. 2 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 98670 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51736 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynkach przy ul. Osiedle II bl. 1 i ul. Osiedle II bl. 2 w Suwałkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej w budynkach przy ul. Osiedle II bl. 1 i ul. Osiedle II bl. 2 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części ( zadania). 1. CZĘŚĆ I - ZADANIE I Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Osiedle II bl. 1, lokale Nr 13, 14, 15, 25, 26, 27, 37 w Suwałkach 1.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 1.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. CZĘŚĆ II - ZADANIE II Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Osiedle II bl. 2, lokale Nr 11, 15, 17, 24, 31, 32, 35 w Suwałkach. 2.1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy. 2.2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I - Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Osiedle II bl. 1, lokale Nr 13, 14, 15, 25, 26, 27, 37 w Suwałkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane DABOR Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24632,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16302,60

  • Oferta z najniższą ceną: 16302,60 / Oferta z najwyższą ceną: 22227,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II - Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Gminy Miejskiej w budynku przy ul. Osiedle II bl. 2, lokale Nr 11, 15, 17, 24, 31, 32, 35 w Suwałkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDOMEX PUZA Spółka komandytowa, ul. Ekonomiczna 15, 19-500 Gołdap, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19715,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19616,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.