eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parchowo › Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Parchowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98667 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Parchowo: Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Parchowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gmin Tuchomie, Czarna Dąbrówka, Studzienice oraz Parchowo" w ramach RPO na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75352-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76123-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Parchowo, krajowy numer identyfikacyjny 77097954200000, ul. ul. Krótka 2, 77124 Parchowo, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 214 466, faks 598 214 466, e-mail p.labuda@parchowo.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.parchowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Parchowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKPiI.VII.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Parchowo. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Zamówienie realizowane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 1) Część I: a) Przedmiotem części I zamówienia jest termomodernizacja budynków Zespołu Szkół w Parchowie wraz z termomodernizacją instalacji c.o. Budynki znajdują się na dz. nr 190/3 i 190/10 obręb Parchowo. b) Szczegółowy opis przedmiotu części I zamówienia zawierają dokumentacje projektowe (załącznik nr 8 do SIWZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2) Część II: a) Przedmiotem części II zamówienia jest termomodernizacja budynków Zespołu Szkół w Nakli wraz z termomodernizacją instalacji c.o. Budynki znajdują się na dz. nr 85 obręb Nakla. b) Szczegółowy opis przedmiotu części II zamówienia zawierają dokumentacje projektowe (załącznik nr 11 do SIWZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 13 do SIWZ). 3) Część III: a) Przedmiotem części III zamówienia jest termomodernizacja budynków remizy strażackiej w Parchowie wraz z termomodernizacją instalacji c.o. Budynki znajdują się na dz. nr 336/1 obręb Parchowo. b) Szczegółowy opis przedmiotu części III zamówienia zawierają dokumentacje projektowe (załącznik nr 14 do SIWZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 15 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 16 do SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacjach projektowych (załączniki nr 8-16 do SIWZ). Zgodnie z art. 30 ust. 4 p.z.p. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 p.z.p. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacjach. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 p.z.p., wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty do dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. Dokumentacja projektowa zawiera wymagania wynikające z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty dla każdej części zamówienia. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z pkt. 13 SIWZ "Opis i sposób oceny kryteriów wyboru oferty". 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie następujących czynności: - roboty dociepleniowe, - roboty instalacyjno- sanitarne wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy. 5. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 4. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności określone w pkt 4. wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualne oświadczenie w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Ww. zapisy stosuje się odpowiednio w umowach z Podwykonawcami. 6. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o przedmiary robót dla części zamówienia, na którą jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy i służyć będzie w celach rozliczeniowych np. w przypadkach konieczności rozliczenia robót w przypadku odstąpienia od umowy. Wykonawca do wyceny zamówienia zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. 8. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć, oznakować roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp i ppoż. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót. 5) Wykonawca poniesie koszty związane z organizacją ruchu na czas budowy jak i samą organizacją ruchu (zajęcie pasa drogowego oraz prowadzenie robót w pasie drogowym dróg powiatowych, krajowych, przekazanie placu budowy, itp.). 6) Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym jego środkami transportu lub podwykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia stanu poprzedniego nawierzchni dróg, używanych jako drogi dojazdowe na teren placu budowy, których stan nawierzchni uległ pogorszeniu w wyniku użytkowania przez Wykonawcę. 7) Wykonawca będzie ponosił koszty zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba. 8) Zaplecze techniczne powinno być odizolowane od gruntu i wód gruntowych, stanowiska dla sprzętu technologicznego powinny być zadaszone. 9) Przy wykonywaniu prac należy zwrócić szczególną uwagę na stan techniczny wykorzystywanych maszyn i urządzeń budowlanych, niedopuszczalne jest stosowanie maszyn mogących spowodować wyciek substancji ropopochodnych do gruntów lub wód powierzchniowych. Przenośne urządzenia sanitarne należy zabezpieczyć. Paliwa należy przechowywać w szczelnych pojemnikach, w magazynach spełniających wymagania przeciwpożarowe i ochrony środowiska. 10) Większość materiałów należy wytwarzać poza terenem inwestycji i dowozić na miejsce wbudowania. 11) Powstające podczas budowy odpady należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach. 12) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno - techniczne stosowane na placu budowy. 13) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich. 14) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na teren budowy- pracownikom organów nadzoru budowlanego, przedstawicielom zamawiającego i innym uprawnionym osobom, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą. 15) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania Zamawiającemu w terminie ustalonym na ostateczny odbiór robót. 16) Materiały Wykonawcy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania określonych w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 17) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego. 18) Wykonawca przed zgłoszeniem obiektu do odbioru końcowego robót zobowiązany jest na własny koszt dokonać odbiorów technicznych i niezbędnych badań oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia certyfikatów, atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45231100-6, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół w Parchowie wraz z termomodernzacją instalacji c.o.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT934972.47
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Ogółnobudowlane i Handel Justyna Miesikowska, jureczek830@wp.pl, Odry ul.Ks.Zawadzińskiego 14, 89-651, Gotelp, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1150016.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1150016.14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1224465.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół w Nakli wraz z termomodernizacją instalacji c.o.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT640000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
E&M Marcin Maliszewski, maliszewscy44@wp.pl, Nieczulice 17, 77-100, Bytów, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 787200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 787200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 793350.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku remizy strazackiej w Parchowie wraz z termomodernizacją instalacji c.o.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT240000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Budowlano Ciesielskie "DOMEX" Radosław Turzyński, radek.turzynski@gmail.com, Osieki 4a, 77-141, Borzytuchom, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29520.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389256.78
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.