Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-07-02
Szczecin: Termomodernizacja oraz wykonanie instalacji c.o., c.w.u. oraz zimnej wody w budynku przy ul. Ks. Bogusława X 52 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 98611 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Prawobrzeże" Sp. z o.o. , ul. Winogronowa 11F, 70-771 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4613692, faks 91 8863350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsp.szczecin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.tbsp.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: działający jako pełnomocnik zamawiającego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja oraz wykonanie instalacji c.o., c.w.u. oraz zimnej wody w budynku przy ul. Ks. Bogusława X 52 w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja oraz wykonanie instalacji c.o., c.w.u. oraz wody zimnej w budynku przy ul. Ks. Bogusława X 52 w Szczecinie oraz wykonanie wszelkich czynności i prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku, wykonaniem instalacji c.o. i c.w.u. oraz wody zimnej w budynku mieszkalno-usługowym, położonym przy ul. Ks. Bogusława X 52 w Szczecinie, obejmujących swym zakresem w szczególności: 1. Branża budowlana: a) wykonanie docieplenia ścian elewacji od strony podwórza wraz z robotami z nimi związanymi (tynki, malowanie, obróbki blacharskie) - z wyłączeniem pasa elewacji do którego będzie przylegał szyb windowy oraz elewacji poddasza b) wykonanie docieplenia stropu pod poddaszem z podestami komunikacyjnymi do wyłazów dachowych c) wymianę okien w elewacji frontowej na okna drewniane (z wyłączeniem witryn w lokalach usługowych i okien już wymienionych) wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i obróbką ościeży, d) wymianę okien w elewacji tylnej na okna PCV z wyłączeniem okien już wymienionych, z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i obróbką ościeży, e) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian piwnic na poziomie posadzki piwnic metodą iniekcji krystalicznej, f) wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej i termicznej ścian piwnic, wraz z cokołem z płytek klinkierowych, opaską żwirową oraz płytami chodnikowymi g) wymianę drzwi wejściowych z klatek schodowych do lokali ze zmianą gabarytów otworów drzwiowych oraz robotami budowlanymi z nimi związanymi (obróbka ościeży, malowanie) h) wymianę bramy stalowej zewnętrznej do budynku od strony podwórza na bramę drewnianą, i) wykonanie adaptacji pomieszczenia nr 03 w piwnicy dla potrzeby węzła ciepła, min: wykonanie prac rozbiórkowych, nowej posadzki, stolarki okiennej i drzwiowej, robót tynkarskich, malarskich, izolacji akustycznej stropu, krat w oknach. 2. Branża sanitarna: a) demontaże istniejącej instalacji gazu zasilającej kotły gazowe, demontaże elektrycznych podgrzewaczy wody, demontaże kotłów stałopalnych, demontaże instalacji c.o. wraz z grzejnikami, likwidacja pieców kaflowych zgodnie z rysunkami demontażu b) wykonanie prób szczelności w lokalach mieszkalnych po zakończeniu prac związanych z demontażami instalacji gazowych wewnętrznych oraz próby instalacji na klatkach schodowych i w piwnicach do zaworów głównych; po wykonaniu prób przedłożyć stosowne protokoły z badań szczelności instalacji gazowej. c) zamurowanie wlotów kanałów spalinowych po urządzeniach gazowych oraz piecach stałopalnych włączonych do przewodów kominowych, otynkowanie, szpachlowanie, gruntowanie oraz malowanie naprawianych miejsc; naprawę i uzupełnienie posadzek / podłóg pod piecami; wykonanie kontroli kominiarskich po zamurowaniach oraz przedstawienie opinii z kontroli d) wykonanie poziomów oraz pionów instalacji c.o. wraz z zaworami odcinającymi, regulacyjnymi termostatycznymi, grzejnikowymi, głowicami termostatycznymi, grzejnikami, odpowietrznikami poprzedzonymi zaworkami stopowymi i zaworami kulowymi. e) protokolarnego przekazania pomieszczenia węzła dla SEC ( po wykonaniu robót budowlanych ), wykonanie przyłączenia instalacji odbiorczej do węzła wraz z rozdzielaczami (dostawa i montaż rozdzielaczy w zakresie prac Wykonawcy) , oraz z uzyskaniem protokołu odbioru przez SEC, uzgodnienie z SEC Szczecin i zakup ciepłomierzy wyposażonych w moduły do radiowego odczytu danych. f) wykonanie pionów i poziomów ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji oraz zimnej wody wraz z zaworami odcinającymi oraz pozostałymi zaworami opisanymi w projekcie, g) uzyskanie odbioru instalacji odbiorczej i liczników ciepła przez SEC. h) uzgodnienie ze ZWIK Szczecin i zakup wodomierzy do wody zimnej i ciepłej ze zdalnym odczytem; odbiór instalacji wewnętrznej i wodomierzy przez ZWiK. i) wykonanie zestawów wodomierzowych mieszkaniowych w skład których wchodzą dodatkowo dwa zawory, przed wodomierzem typu Safe lock, za wodomierzem zawór skośno-zaporowy. j) wykonanie izolacji termicznej poziomów oraz pionów instalacji c.o. do ciepłomierza oraz od ciepłomierza poprzez przegrodę budowlaną do lokalu mieszkalnego, za ciepłomierzem rozprowadzenie instalacji po ścianach zgodnie z rzutem oraz rozwinięciem instalacji c.o., w lokalach mieszkalnych nie przewidziano zastosowania izolacji termicznej na instalacji c.o. k) zakup szafek pomiarowych do zabudowy zestawów pomiarowych c.w.u., z.w. oraz c.o.; szafki pomiarowe pod względem gabarytów i wymiarów dostosować do możliwości zabudowy zestawów pomiarowych, układy pomiarowe montować w szafkach o wymiarach 40x55x15cm, l) wykonanie adaptacji pomieszczenia nr 03 w piwnicy dla potrzeby węzła ciepła, min: wykonanie, studni schładzającej wraz z pompą zatapialną oraz kanalizacją, wentylacji, zlewu (umywalki) wraz z podłączeniem do instalacji wodno-kanalizacyjnej z wodomierzem, m) dostawy naklejek o programie KAWKA i oznaczenie nimi indywidualnych szafek pomiarowych oraz wejścia do węzła 3. Branża elektryczna: A. Instalacje wewnętrzne parteru wg PT PROBUD a) montaż rozdzielnicy TG-1 budynku ul. Bogusława 52 wg rys. E8, b) montaż przyłącza ze złącza kablowego ZK-3a do TG-1 kablem typu YKY 4x120 mm2, c) montaż instalacji oświetleniowej na parterze w pomieszczeniu korytarza 1.22, wg rys E2 B. Instalacje elektryczne dla grupowego węzła cieplnego a) uzbrojenie szafki pomiarowej TLW w TG-1 dla węzła cieplnego, b) montaż rozdzielnicy TW w pomieszczeniu węzła przy ul. Bogusława 52 , c) montaż przyłącza do TW w pomieszczeniu węzła cieplnego linią YDY ż.o. 3x4 mm2, d) montaż instalacji gniazd wtyczkowych w pomieszczeniu węzła cieplnego, e) montaż instalacji oświetleniowej w pomieszczeniu węzła cieplnego, f) wykonanie niezbędnych przekuć przez ściany i stropy dla prowadzonych instalacji zasilającej oraz szyny uziemiającej, g) wykonanie uziomu szpilkowego na zewnątrz budynku w odległości >1.5 m od ściany fundamentowej w celu uziemienia GSU węzła cieplnego oraz zacisku PE rozdzielnicy TG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólnego zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 40% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie obejmować roboty tego samego rodzaju co wykazane w zamówieniu podstawowym
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10000 zł. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) minimum dwie roboty polegające na dociepleniu budynku o wartości robót nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto łącznie; b) minimum dwie roboty polegające na wykonaniu robót instalacji centralnego ogrzewania w budynkach o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto łącznie. W przypadku, gdy wartość robot budowlanych wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty, z dnia wszczęcia postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniego dnia przed wszczęciem postępowania. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek powinien być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji: a) kierownika budowy odpowiedzialnego za kierowanie i nadzór nad robotami budowlanymi; wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kierownika budowy: wykształcenie wyższe, uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do izby inżynierów budownictwa oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień; b) kierownika robót instalacji sanitarnych; wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: wykształcenie wyższe; uprawnienia w specjalności instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne; przynależność do właściwego samorządu zawodowego oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień; c) kierownika robót instalacji elektrycznych; wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: wykształcenie wyższe; uprawnienia w specjalności instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne; przynależność do właściwego samorządu zawodowego oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek powinien być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub ma możliwość uzyskania kredytu w wysokości nie niższej niż 500.000,00 zł. (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100); w przypadku, gdy wykonawca wykaże dostęp do środków finansowych w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia wszczęcia postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniego dnia przed wszczęciem postępowania W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, wymagane warunki uważa się za spełnione jeżeli wykonawcy składający ofertę spełniają w/w warunki łącznie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegółowe informacje o dopuszczalności zmian umowy oraz określenie warunków takich zmian określa rozdział XVIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsp.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie TBS Prawobrzeże Sp. z o.o., w pokoju nr 1.11 lub pocztą (do ceny doliczone zostaną koszty przesyłki). Cena 125 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 13:30, miejsce: siedziba Towarzystwa Budownictwa Społecznego Prawobrzeże Sp. z o.o. - kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający - Wspólnota Mieszkaniowa Bogusława 52 z siedzibą w Szczecinie przy ulicy Winogronowej 11F, NIP: 851-26-57-227, REGON: 811980321.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja dachu budynków warsztatowo-dydaktycznych Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej przy ul. Hożej 6 w Szczecinie - etap I
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Wicie na odcinku wybrzeża km 260,690-261,190
- Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania.
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.