Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-27
Kraków: dostawa zestawów do chirurgicznej korekcji nietrzymania moczu u kobiet
Numer ogłoszenia: 98595 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawów do chirurgicznej korekcji nietrzymania moczu u kobiet.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do chirurgicznej korekcji nietrzymania moczu u kobiet. CPV: 33.14.16.21-9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji - arkusz kalkulacyjny. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 roku. Zamówienie podzielone jest na 4 części: Część 1: Zestaw do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet zakładany załonowo. Część 2: Zestaw do beznapięciowej metody leczenia nietrzymania moczu u kobiet zakładany przez otwory zasłonowe. Część 3: Siatki do systemu rekonstrukcji dna miednicy w technice przezpochwowego zakładania - do rekonstrukcji przedniej. Część 4: Siatki do systemu rekonstrukcji dna miednicy w technice przezpochwowego zakładania - do rekonstrukcji tylnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi: 1.811,00 zł, w tym dla poszczególnych części: Część 1: 625 zł. Część 2: 250 zł. Część 3: 780 zł. Część 4: 156 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Materiały firmowe - w szczególności foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki - potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz kalkulacyjny, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (10 zł), lub bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet zakładany załonowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 zestawów. Parametry graniczne: 1. uniwersalny kształt siatki fabrycznie przygotowany wykrój; 2. niewchłanialna, wykonana z syntetyku polipropylenowego, jednowłóknowego; 3. pasy o szerokości 2cm; 4. okrągłe, trójkątne lub kwadratowe końce ułatwiające prawidłowe osadzenie siatki; 5. kaniula z tworzywa sztucznego o niskim współczynniku tarcia z dogiętą fabrycznie końcówką ułatwiajacą chwytanie narzędziem wprowadzającym; 6. prowadnica anatomiczna umożliwiająca dostęp do ważnych punktów anatomicznych oraz wprowadzenie kaniuli; 7. kształt ułatwiający dostęp do więzadła krzyżowo-kolcowego oraz łuku ścięgnistego powięzi miedniczej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do beznapięciowej metody leczenia nietrzymania moczu u kobiet zakładany przez otwory zasłonowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 zestawów. Parametry graniczne: 1. system jednorazowy; 2. prowadnice profilowane do przejścia przez otwory zasłonowe; 3. jednorazowe narzędzie do przeprowadzenia prowadnic; 4. długość taśmy >=38cm; 5. szerokość taśmy >=7mm; 6. materiał monofilamentowy; 7. właściowości elastyczne taśmy (efekt beznapięciowy); 8. prowadzenie taśmy w osłonie; 9. zabezpieczenie przed uszkodzeniem okolicznych tkanek podczas przesuwania taśmy w trakcie pozycjonowania - zmniejsza prawdopodobieństwo erozji materiału niewchłanialnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Siatki do systemu rekonstrukcji dna miednicy w technice przezpochwowego zakładania - do rekonstrukcji przedniej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 25 zestawów. Parametry graniczne: 1. uniwersalny kształt siatki fabrycznie przygotowany wykrój; 2. niewchłanialna, wykonana z syntetyku polipropylenowego, jednowłóknowego; 3. pasy o szerokości 2cm; 4. okrągłe, trójkątne lub kwadratowe końce ułatwiające prawidłowe osadzenie siatki; 5. kaniula z tworzywa sztucznego o niskim współczynniku tarcia z dogiętą fabrycznie końcówką ułatwiajacą chwytanie narzędziem wprowadzającym; 6. prowadnica anatomiczna umożliwiająca dostęp do ważnych punktów anatomicznych oraz wprowadzenie kaniuli; 7. kształt ułatwiający dostęp do więzadła krzyżowo-kolcowego oraz łuku ścięgnistego powięzi miedniczej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siatki do systemu rekonstrukcji dna miednicy w technice przezpochwowego zakładania - do rekonstrukcji tylnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 zestawów. Parametry graniczne: 1. uniwersalny kształt siatki fabrycznie przygotowany wykrój; 2. niewchłanialna, wykonana z syntetyku polipropylenowego, jednowłóknowego; 3. pasy o szerokości 2cm; 4. okrągłe, trójkątne lub kwadratowe końce ułatwiające prawidłowe osadzenie siatki; 5. kaniula z tworzywa sztucznego o niskim współczynniku tarcia z dogiętą fabrycznie końcówką ułatwiajacą chwytanie narzędziem wprowadzającym; 6. prowadnica anatomiczna umożliwiająca dostęp do ważnych punktów anatomicznych oraz wprowadzenie kaniuli; 7. kształt ułatwiający dostęp do więzadła krzyżowo-kolcowego oraz łuku ścięgnistego powięzi miedniczej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
- Zakup i dostawa produktów farmaceutycznych (programy lekowe, substancje czynne w chemioterapii, pozostałe leki)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.