eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząśnia › Postępowanie o udzielenie zmówienia publicznego na organizację imprezy kulturalnej Dni Gminy Rząśnia 2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Rząśnia: Postępowanie o udzielenie zmówienia publicznego na organizację imprezy kulturalnej Dni Gminy Rząśnia 2010
Numer ogłoszenia: 98582 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37605 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rząśnia, ul. Kościuszki 16, 98-332 Rząśnia, woj. łódzkie, tel. 044 6317122, faks 044 6317129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zmówienia publicznego na organizację imprezy kulturalnej Dni Gminy Rząśnia 2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy kulturalnej Dni Gminy Rząśnia 2010 2)Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi : a) dostarczenie, zamontowanie i demontaż zadaszonej sceny, spełniającej wymagania wszystkich występujących artystów, o rozmiarze min. 10m. x 8m. (osłoniętą z trzech stron) z podwyższeniem pod perkusję (2,5m x 3m.) o wysokości min. 0,3 m, podłoga z tworzywa antypoślizgowego, dodatkowo profesjonalne schodki z poręczą do ustawienia w dowolnym miejscu, b) dostarczenie i zamontowanie oświetlenia sceny i nagłośnienia spełniającącego wymagania wszystkich występujących artystów, c) obsługę techniczno - realizatorską festynu (m.in. obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia), d) zapewnienie programu artystycznego w terminie 10 i 11 lipca 2010 r. w następujących godzinach - 1 dzień: od godz. 17:00 do ok. godz. 3:00 dnia następnego, dzień 2: od godz. 15:30 do ok. godz. 01:30 dnia następnego. Program artystyczny festynu będzie realizowany przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu według jego scenariusza z wyjątkiem dnia 11 lipca 2010 r. w godz. od 15:30 do ok. godz. 17:30, kiedy to wystąpią przedstawiciele szkół oraz samorządowych instytucji kultury. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w każdym dniu trwania imprezy, w godzinach od ok. 20:00 do ok. godz. 22:30, występ co najmniej jednej gwiazdy z nazwą, marką i repertuarem dobrze rozpoznawalnymi na polskim rynku muzycznym. Oprócz tego scenariusz imprezy obejmować powinien występ w każdym z dwóch dni jej trwania co najmniej trzech innych artystów, którzy dzięki swej nazwie, marce i repertuarowi będą atrakcyjni dla uczestników festynu, w godzinach pozwalających na sprawne i atrakcyjne dla odbiorcy przeprowadzenie imprezy. Na zakończenie imprezy należy zorganizować min. 8 minutowe widowisko pirotechniczne z oprawą muzyczną, e) opłacenie tantiem autorskich wynikających z umów zawartych z artystami oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami, f) dostarczenie i zamontowanie w pobliżu sceny dwóch namiotów - garderób dla artystów spełniające określone przez nich wymagania, g) dostarczenie, zamontowanie i demontaż namiotu dla gości zaproszonych o wymiarach min 6m x 10m, z twardym podłożem, h) zapewnienie obsługi występujących artystów (konsumpcja, opieka, noclegi i inne wymagania przez nich określone), j) zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz ochrona urządzeń i wyposażenia przez licencjonowany podmiot od momentu rozpoczęcia imprezy do momentu jej zakończenia, k) zapewnienie płotków ochronnych do zabezpieczenia sceny w liczbie zapewniającej przewidziane odpowiednimi przepisami bezpieczeństwo oraz realizacja wytycznych służb odpowiadających za bezpieczeństwo imprezy np. policji, straży pożarnej i ochrony w szczególności odnośnie wytyczenia placu imprezy i drog ewakuacyjnych. l) zapewnie, wraz z serwisem, odpowiedniej ilości toalet przenośnych typu TOI-TOI (nie mniej niż 4 szt.) oraz toalet dla artystów i gości zaproszonych w okolicach sceny, m) zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na składowanie odpadów trwałych, bieżące sprzątanie podczas festynu, serwis pojemników i kontenerów po pierwszym dniu imprezy, w tym sprzątanie placu i przyległej do niego okolicy do godz. 12:00 w drugim dniu imprezy oraz do godz. 11:00 w dniu 12 lipca 2010 r. , n) zapewnienie ubezpieczenia NW uczestników festynu, o) zorganizowanie wesołego miasteczka dla dzieci /wesołe miasteczko, kolorowe dmuchańce, itp./, p) zapewnienie obsługi gastronomicznej uczestników festynu, obsługi handlowców i straganów podczas jej trwania, r) zapewnienie obsługi koordynacyjnej imprezy i bezwzględną obecność przedstawiciela Wykonawcy, uprawnionego do podejmowania wszelkich decyzji, podczas festynu oraz w trakcie jego przygotowań, s) podjęcie działań promocyjnych, tj. w szczególności opracowanie i wykonanie plakatu w formacie B1 w nakładzie min. 250 szt. oraz dostarczenie ich w celu rozpowszechnienia do siedziby Zamawiającego, t) Zamawiający odda wybranemu w negocjacjach Wykonawcy plac handlowy i zapewni wyłączność na handel na terenie imprezy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia usług gastronomiczno - handlowych poza miejscami wskazanymi przez Zamawiającego, u) przyjmowanie wpłat od ewentualnych sponsorów imprezy oraz późniejsze ich rozliczenie z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Promocyjno-Koncertowa Impresja Katarzyna Loba-Olasek, Os. Słoneczne 2,lok. 27, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.