eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wykonanie wykazów mienia Skarbu Państwa i Gminy Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich aktualizacja w procesie integracji ewidencji gruntów z księgami wieczystymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Siemianowice Śląskie: Wykonanie wykazów mienia Skarbu Państwa i Gminy Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich aktualizacja w procesie integracji ewidencji gruntów z księgami wieczystymi.
Numer ogłoszenia: 98556 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wykazów mienia Skarbu Państwa i Gminy Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich aktualizacja w procesie integracji ewidencji gruntów z księgami wieczystymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wykazów mienia Skarbu Państwa i Gminy Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich aktualizacja w procesie integracji ewidencji gruntów z księgami wieczystymi w programie MIENIE, w celu: -prowadzenia przez Wydział Gospodarki Mieniem Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie gospodarki zasobem Skarbu Państwa i Gminy zgodnie z art. 23 oraz art. 25 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, -wykonania wykazów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie wzoru wykazu oraz wzorów zestawień zbiorczych nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych oraz nieruchomości zabudowanych niepozostających w posiadaniu ich właścicieli (Dz. U nr 23, poz. 143). Rozporządzenie powyższe jest aktem wykonawczym do ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. nr 191, poz. 1365). Program MIENIE stanowi moduł systemu STRATEG, wdrażanego w Mieście Siemianowice Śląskie. W Siemianowicach Śląskich, według danych w ewidencji gruntów i budynków: zasób Gminy stanowi 5375 działek zasób Skarbu Państwa stanowi 2680 działek. Łącznie ok. 8000 działek. Ewidencja gruntów i budynków prowadzona jest w systemie STRATEG, moduły EWOPIS+EWMAPA Księgi wieczyste prowadzone są w Sądzie Rejonowym w Siemianowicach Śląskich. Zasób Gminy znajduje się w ok. 1672 księgach i tomach (kartach). Zasób Skarbu Państwa znajduje się w 820 księgach i tomach (kartach). Zbiór ewidencyjny Ewidencja dzierżawców gruntów i budynków oraz użytkowania wieczystego jest prowadzony w systemie informatycznym STRATEG z wykorzystaniem oprogramowania GEOBID Sp. z o.o. z siedzibą w Chorzowie przy ul. Urbanowicza 37. Należy wygenerować wykaz według wzoru określonego w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie wzoru wykazu oraz wzorów zestawień zbiorczych nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych oraz nieruchomości zabudowanych niepozostających w posiadaniu ich właścicieli (Dz. U. nr 23, poz. 143). W celu wykonania wykazów należy zbadać zapisy w księgach wieczystych prowadzonych w Sądzie Rejonowym w Siemianowicach Śląskich. Udokumentowane wyniki badania należy wprowadzić do zakładki PRAWO w programie MIENIE. Zamawiający w celu wykonania zamówienia udostępni Wykonawcy w formie elektronicznej dane ze zbioru EWOPIS w zakresie właściwych rejestrów oraz z Ewidencji dzierżawców gruntów i budynków oraz użytkowania wieczystego. W oparciu o wprowadzone dane należy: I. do dnia 15 czerwca 2008 r. wygenerować pierwszą wersję wykazów zawierających wyniki badania wszystkich ksiąg wieczystych, II. do dnia 31 lipca 2008 r. wygenerować drugą wersję wykazów zawierających wyniki badania wszystkich ksiąg wieczystych oraz badanie historycznych dokumentów (tomów). Wyniki pracy należy w określonych terminach przekazać : I. Zamawiającemu w formie umożliwiającej ich przekazywanie do Wojewody oraz wprowadzenie danych do zbioru ewidencyjnego Urzędu w celu ich dalszego prowadzenia, II. Zamawiającemu w formie umożliwiającej korektę zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U nr 223, poz.1655 z późn. zm.) tj.: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną pracę polegającą na konwersji danych ewidencji gruntów lub danych ewidencji budynków, dla co najmniej jednego obrębu geodezyjnego. 2.2.Wykonawca musi dysponować: co najmniej dwiema osobami, z których każda posiada uprawnienia w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, określone ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r., nr 240, poz. 2027); 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: -Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. -Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. -Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj.: wykaz obejmujący co najmniej jedną pracę polegającą na konwersji danych ewidencji gruntów lub danych ewidencji budynków, dla co najmniej jednego obrębu geodezyjnego oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj.: wykaz obejmujący co najmniej dwie osoby, z których każda posiada uprawnienia w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, określone ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r., nr 240, poz. 2027); 6.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: uprawnienia zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, określone ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2005 r., nr 240, poz. 2027);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 6,00 zł można otrzymać także w UM przy ul. Michałkowickiej 105 w Wydziale Gospodarki Mieniem pok. 44 po wczesniejszym dokonaniu w/w opłaty w kasie UM lub pocztą za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Podawcza Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich przy ul. Michałkowickiej 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.