eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego dla potrzeb organizowania zawodów sportowych przez Zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Kraków: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego dla potrzeb organizowania zawodów sportowych przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 98533 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Związek Stowarzyszeń Kultury Fizycznej , ul. Śląska 5/1, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 423 46 68, faks 12 423 46 68 wew. 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzskf.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Stowarzyszeń.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego dla potrzeb organizowania zawodów sportowych przez Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla wszystkich siedmiu wydzielonych Zadań (części)tj: Zadanie nr 1 - sprzęt do gimnastyki sportowej, Zadanie nr 2 - sprzęt do akrobatyki sportowej, Zadanie nr 3 - sprzęt do gimnastyki artystycznej, Zadanie nr 4 - sprzęt do łucznictwa, Zadanie nr 5 - sprzęt do judo, Zadanie nr 6 - sprzęt do zapasów i Zadanie nr 7 - stojaki reklamowe, przedmiotem zamówienia jest dostawa do wskazanych w SIWZ i umowie miejsc, fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia sportowego dla potrzeb organizowanych przez Małopolski Związek Stowarzyszeń Kultury Fizycznej zawodów sportowych, spełniających wymogi i parametry techniczne według określonych parametrów technicznych i użytkowych oraz ilościowych określonych i opisanych szczegółowo w SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie do lokalizacji wskazanych w opisach poszczególnych części (Zadań). Zamówienie obejmuje również zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji (dotyczy to sprzętów i wyposażenia objętych gwarancjami w przypadku gdy producent wymaga takich przeglądów dla zachowania gwarancji)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.42.00.00-8, 37.42.10.00-5, 37.42.20.00-2, 37.42.21.00-3, 37.42.22.00-4, 37.42.40.00-6, 37.42.50.00-3, 37.46.21.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Certyfikaty lub atesty wydane przez właściwe organizacje potwierdzające że sprzęt sportowy spełnia wymogi regulaminów i jest dopuszczony do zawodów sportowych (w przypadkach gdy Zamawiający żąda takiego dokumentu)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wyczerpując deklarację zawartą w art. 144 ust PZP informuje o dopuszczeniu do zmiany treści umowy z wykonawcą w przypadku wystąpienia następujących przyczyn: a) zmiany terminu wykonania zamówienia (wydłużenia) lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej oraz zmiany harmonogramu spływu środków z instytucji finansującej zamówienie, b) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych działaniem osób lub instytucji trzecich, c) zmian, które powodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, d) zmian poprawiających użyteczność zamawianego urządzenia bez konieczności dokonania zwiększenia wynagrodzenia umownego, e) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; f) za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzskf.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Związek Stowarzyszeń Kultury Fizycznej, 30-003 Kraków, ul. Śląska 5 lok. 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Związek Stowarzyszeń Kultury Fizycznej, 30-003 Kraków, ul. Śląska 5 lok. 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu do gimnastyki sportowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego fabrycznie nowego sprzętu do gimnastyki sportowej do Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Sprzęt przewidziany do dostawy: Poręcze asymetryczne wyczynowe, Poprzeczki do poręczy asymetrycznych wyczynowych, Osłona na poprzeczki, Stół gimnastyczny z pianki, Rozbieg wyczynowy do skoku przez stół gimnastyczny, Zestaw materacy asekuracyjnych do stołu gimnastycznego, Pokrycie do wyczynowej ścieżki akrobatycznej, Równoważnia wyczynowa, Obicie ramy równoważni wyczynowej, Koń gimnastyczny wyczynowy Zestaw materacy asekuracyjnych do konia gimnastycznego, Stół gimnastyczny wyczynowy, Zestaw materacy asekuracyjnych do poręczy równoległych, Odskocznia gimnastyczna wyczynowa, Tablica wyników, Obciążniki do naciągów przyrządów gimnastycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8, 37.42.10.00-5, 37.42.20.00-2, 37.42.40.00-6, 37.42.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu do akrobatyki sportowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego fabrycznie nowego sprzętu do akrobatyki sportowej do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu. Sprzęt przewidziany do dostawy: dwa komplety składające się z trampoliny do skoków oraz pneumatycznych mat asekuracyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.50.00-3, 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu do gimnastyki artystycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego fabrycznie nowego sprzętu do gimnastyki artystycznej do Miasta Solnego Sp. z o.o. w Wieliczce. Sprzęt przewidziany do dostawy: mata do gimnastyki artystycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu łuczniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego fabrycznie nowego sprzętu do łucznictwa do Małopolskiego Związku Łuczniczego w Krakowie. Sprzęt przewidziany do dostawy: 34 komplety mat łuczniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.46.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu do judo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego fabrycznie nowego sprzętu do judo do Hali Widowiskowo-Sportowej w Bochni. Sprzęt przewidziany do dostawy: 1 kompletna mata >tatami<.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu do zapasów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa niżej wymienionego fabrycznie nowego sprzętu do zapasów do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorlicach. Sprzęt przewidziany do dostawy: 2 kompletne (z pokrowcami) maty zapaśnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa stojaków reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego stojaków reklamowych o parametrach szczegółowo opisanych w SIWZ do Hali Widowiskowo-Sportowej w Bochni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.