eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ODBIÓR, WYWÓZ I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH NA RZECZ SZPITALA CZERNIAKOWSKIEGO SP ZOZ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20

Ogłoszenie nr 98468 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.

Warszawa: ODBIÓR, WYWÓZ I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH NA RZECZ SZPITALA CZERNIAKOWSKIEGO SP ZOZ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77202-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 81391-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 1102681500000, ul. ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 318 60 00, faks 22 318 63 41, e-mail zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalczerniakowski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR, WYWÓZ I UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH NA RZECZ SZPITALA CZERNIAKOWSKIEGO SP ZOZ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

17/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy: 1)Przedmiotem zamówienia jest odbiór, wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych ze Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ, ul. Stępińska 19/25, 00-739 Warszawa; 2)W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru, załadunku, wywozu i utylizacji odpadów medycznych o kodach określonych w katalogu zamieszczonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923): a)18 01 02 - części ciała i organy, b)18 01 02 - pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania, c)18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, d)18 01 06 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne. e)15 01 10 - opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych. 3)Szczegółowe zestawienie ilości poszczególnych grup odpadów znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ. 4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnych grup odpadów przedmiotu zamówienia wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ w zakresie łącznej wartości przedmiotu zamówienia/całkowitej wartości umowy brutto - zmianę tę Zamawiający pozostawia wyłącznie do swojej decyzji, a Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. Zmiany te nie mogą powodować zwiększenia łącznej wartości umowy brutto, na jaką została zawarta. 5)Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przeszkolenia pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie: gromadzenia, transportu wewnętrznego i składowania odpadów. 6)Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego użyczenia nowych, jednorazowych, szczelnych pojemników (dotyczy tylko odpadów części ciała i organów). Przewidywane ilości raz na kwartał: ok. 20 szt. 30 litrowych i ok. 20 szt. 60 litrowych. 7)Odbiór odpadów - odczynników chemicznych odbywać się będzie każdego ostatniego dnia roboczego danego miesiąca. 8)Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w czystości pomieszczenia, w których gromadzone są odpady medyczne tj. mycie oraz dezynfekcja pomieszczeń. Wykonawca odpowiedzialny jest za bezpłatną dezynfekcję pomieszczeń przeznaczonych na gromadzenie odpadów na terenie Szpitala. Dezynfekcja powinna odbywać się po każdym odbiorze odpadów z pomieszczenia. 9)Każdy odbiór odpadów medycznych musi być potwierdzony "Kartą przekazania odpadu" zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzebę ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973). a)Karta przekazania odpadu musi być każdorazowo potwierdzona przez Przedstawicieli Stron. b)Wykonawca po potwierdzeniu na "Karcie przekazania odpadu" przyjęcia odpadów medycznych przez spalarnię, przekazuje Przedstawicielowi Zamawiającego oryginał dokumentu. W sytuacji, gdy Wykonawca jest właścicielem spalarni potwierdzenie przyjęcia odpadów jest potwierdzane w momencie odbioru odpadów od Zamawiającego. 10)Każdorazowy odbiór odpadów medycznych z obiektów Zamawiającego będzie dokonywany odpowiednio przystosowanym środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. 11)Wymagania dotyczące realizacji przedmiotowej usługi: aZasada bliskości: zgodnie art. 20 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późń. zm.) - zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone. Dopuszcza się unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. b)Metoda unieszkodliwiania odpadów: zgodnie z art. 95 ust. 2-3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późń. zm.) - zakaźne odpady medyczne unieszkodliwia się przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych. Zakazuje się ich unieszkodliwianie we współspalarniach odpadów. c)Potwierdzenie unieszkodliwienia odpadów: w oparciu o art. 95 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późń. zm.) - Zamawiający wymaga, aby posiadacz odpadów tj. Wykonawca wydał Zamawiającemu wraz z fakturą dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych przez termiczne przekształcenie w spalarniach odpadów niebezpiecznych za każdy miesiąc. 12)Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w "Projekcie umowy" stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 13)Świadczenie usługi ma odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa na terenie RP, tj.: a)Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późń. zm.); b)Ustawą z dnia 27 kwietnia Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 519 z późń. zm.); c)Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1834); d)Ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907) e)Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1973); f)Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923). 1.3.Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1)Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę min. 1 osobę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: do odbioru i wywozu odpadów medycznych od Zamawiającego, na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2)Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy itp.): a)Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). b)Oświadczenie własne Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 3)Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o których mowa w pkt 1) może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt 2), potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1). Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt 2) nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze. 4)Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1). 5)W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku o którym mowa w pkt 1), bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów o których mowa w pkt 2) lub przedłożone dokumenty nie potwierdzają postawionego warunku o którym mowa w pkt 1) Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona w "Projekcie umowy". 6)Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców. 7)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90524000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT337500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
konsorcjum firm: FHU EKO-TOP Sp. z o.o.Lider i SABA Sp. z o.o. Partner, , Hetmańska 120, 35-078, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 354626.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 354626.91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 408358.26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.