eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie prac remontowych w budynku na os. Bohaterów Września 80 w Krakowie w zakresieroboty remontowo - budowlane, posadzkowe i malarskie pomieszczeń biurowych i archiwum Działu Egzekucji Administracyjnej Urzędu Skarbowego Kraków - Nowa Huta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-12

Kraków: Wykonanie prac remontowych w budynku na os. Bohaterów Września 80 w Krakowie w zakresie: roboty remontowo - budowlane, posadzkowe i malarskie pomieszczeń biurowych i archiwum Działu Egzekucji Administracyjnej Urzędu Skarbowego Kraków - Nowa Huta
Numer ogłoszenia: 98450 - 2013; data zamieszczenia: 12.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Kraków-Nowa Huta , Os. Bohaterów Września 80, 31-621 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6817000, faks 012 6479222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usnowahuta.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w budynku na os. Bohaterów Września 80 w Krakowie w zakresie: roboty remontowo - budowlane, posadzkowe i malarskie pomieszczeń biurowych i archiwum Działu Egzekucji Administracyjnej Urzędu Skarbowego Kraków - Nowa Huta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana wykładzin podłogowych dywanowych w pokojach nr nr 014, 015, 016, 017, 018, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 2. Malowanie ścian i sufitów pokoju nr 014 oraz pomieszczeń ubikacji, na parterze budynku U.S. budynek A i B., 3. Adaptacja pomieszczenia w piwnicy budynku B na archiwum podręczne malowanie ścian, wykonanie wylewek, wyłożenie wykładzin PCV, zakup i montaż 10 szt. metalowych regałów półkowych typ RML o wymiarach 2000x900x300, 5 półek. wykaz pomieszczeń oraz powierzchni do malowania i wymiany wykładzin dywanowych oraz PCV stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres robót: 1. Zerwanie wykładzin posadzkowych dywanowych w pokojach biurowych klejonych do podłoża, oraz cokołów ze ścian. 2. Oczyszczenie, wyrównanie i gruntowanie podłoża, 3. Ułożenie wykładziny dywanowej, montaż listew progowych, 4. W pomieszczeniach piwnicy budynku B adaptacja pomieszczeń na podręczne archiwum, rodzaje robót adaptacyjnych: 4.1 miejscowe gipsowanie ścian, 4.2 dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, w kolorach uzgodnionych z inwestorem, 4.3 położenie warstwy wyrównującej na posadzkach pod wykładziny PCV, 4.4 położenie wykładzin PCV w pomieszczeniach archiwum, 4.5 dostawa i montaż regałów metalowych o wymiarach 2000 x 900 x 300, 5 półek, 5. Przygotowanie podłoża pod malowanie , szpachlowanie pęknięć ścian i sufitów, miejscowe wykonanie gładzi gipsowej. 6. Gruntownie powierzchni ścian i sufitów nie dotyczy sufitów podwieszanych z płyt termatex preparatem np. Uni Grunt lub Ceresit CT 17 pod malowanie. 7. Dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. 8. Dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną w kolorze białym. 9. Ostrożny demontaż celem pomalowania płytek TERMATEX kasetonu sufitu podwieszanego i ich ponowny montaż po pomalowaniu. 10. Jednokrotne malowania zdemontowanych płytek kasetonu sufitu podwieszanego farbą akrylową lub emylsyjną w kolorze białym, bez gruntowania. 11. Oczyszczenie i mycie rusztu metalowego sufitu podwieszanego, bez demontażu. 12. Wywiezienie i utylizacja gruzu, wykładzin dywanowych i dpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Dz. U. z 2013 r. poz. 21, i ustawą z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150, ze zm., 13. Przenoszenie sprzętu i wyposażenia znajdującego się na powierzchniach przeznaczonych do malowania i wymiany wykładziny ze względu na organizację frontu robót oraz utrzymanie czystości w czasie prowadzenia robót budowlanych - w tym sprzątanie, kurtyny i wycieraczki zabezpieczające przed kurzem, zabezpieczenie podłóg na ciągach komunikacyjnych przed zniszczeniem, itp., 14. Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do wykonania prac remontowych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 15. Roboty remontowo-budowlane prowadzone będą w czynnym i normalnie funkcjonującym obiekcie użyteczności publicznej. 16. Wymagania Zamawiającego w stosunku do farby użytej przez Wykonawcę do malowania ścian i sufitów: 16.1 farba emulsyjna lub akrylowa. 16.2 posiadająca atest higieniczny PZH. 16.3 gęstość max. 1,6 g cm3 . 16.4 limit zawartości LZO kat:A a : 30g L . 16.5 odporność na szorowanie - klasa 3. 16.6 pigment odporny na światło białe, pigmenty nieołowiowe. 16.7 rozpuszczalnik - woda..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług remontowych obiektów biurowych nie mniej niż trzech w normalnie funkcjonującym i czynnym budynku użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej co najmniej 1000m2, i wartości co najmniej 40000 zł każde, załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówien publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usnowahuta.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Kraków Nowa Huta. Adres: 31-621 Kraków os. Bohaterów Wrzesnia 80. Dział Organizacji i Logistyki pok. 049 budynek B parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Urzędu Skarbowego Kraków Nowa Huta oś. Bohaterów Września 80 , 31 - 621 Kraków . W Referacie Obsługi Bieżącej - budynek B ( niski ) I p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.