eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkól Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-20

Pisz: Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkól Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
Numer ogłoszenia: 98450 - 2016; data zamieszczenia: 20.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Gizewiusza 3, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232052, faks 087 4232052 , strona internetowa www.zsz.pisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkól Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, stosowna do potrzeb Zamawiającego, dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu, ul. Gizewiusza 3, 12- 200 Pisz, szczegółowo określonych w formularzu asortymentowo- cenowym.Dostarczane artykuły spożywcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2015 r. poz. 594 z późn.zm.) oraz aktach wykonawczych do ww. ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą. Dla zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki wymagane jest wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności wskazanych w art. 67 ust 1. w pkt. od 1 do 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki gdy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zespół Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu po przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawarł z wybranym Wykonawcą- Przedsiębiorstwem Produkcyjno- Handlowo- Usługowym MILAND Sp. z o.o., ul. Al. 1000- lecia Państwa Polskiego 4, 15- 111 Białystok, umowę na realizację jednej z pięciu części będących przedmiotem zamówienia, tj. na Część 3- dostawa różnych artykułów spożywczych. Umowa została zawarta 30 lipca 2015 r. na okres od 1 września 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r. 18 kwietnia 2016 r. nieoczekiwanie Wykonawca wystąpił z pisemnym wnioskiem o rozwiązanie zawartej umowy w związku z trudną sytuacją finansową firmy i rozpoczętym procesie upadłościowym firmy. 19 kwietnia 2016 r. strony rozwiązały zawartą 30 lipca 2015 r. umowę. Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację, należy ją uznać za wyjątkową, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć. Ponadto ze względu na uczniów zamieszkujących w internacie Zespołu Szkół, co do których istnieje obowiązek zapewnienia wyżywienia, konieczne jest utrzymanie ciągłości dostaw i natychmiastowe udzielenie zamówienia nowemu Wykonawcy na dostawę różnych artykułów spożywczych oraz jego wykonywanie z dnia na dzień. Wobec powyższego nie jest możliwe zachowanie terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • PAKROM Sp.j. D. i J. Romejko, 11- 500 Giżycko, ul. Suwalska 25, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.