eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn. Praca z klientem Urzędu Pracy realizowanego w ramach projektu Aktywna kadra-sprawny Urząd, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Chrzanów: Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn. Praca z klientem Urzędu Pracy realizowanego w ramach projektu Aktywna kadra-sprawny Urząd, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 98444 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia szkolenia pn. Praca z klientem Urzędu Pracy realizowanego w ramach projektu Aktywna kadra-sprawny Urząd, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie realizowanego w ramach projektu Aktywna kadra-sprawny Urząd, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Praca z klientem Urzędu Pracy. Dodatkowo dla każdego uczestnika szkolenia po dwie godziny doradztwa indywidualnego (indywidualne sesje coachingowe z trenerem w zakresie tematycznym zgodnym z programem szkolenia) na terenie Urzędu w okresie czterech dni roboczych ustalonych z Zamawiającym w terminie, nie później niż do 30 czerwca 2011 r. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację merytoryczną i logistyczną usługi szkoleniowej. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Liczba osób - 15. 2. Minimalna liczba zajęć edukacyjnych - 16 godzin dydaktycznych i po 2 godziny dydaktyczne, indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Metody prowadzenia zajęć: zajęcia teoretyczne (wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych - 40%) oraz zajęcia warsztatowe obejmujące różnorodne ćwiczenia indywidualne i grupowe umożliwiające nabycie praktycznych umiejętności z zakresu tematycznego objętego szkoleniem - 60%). 4. Okres trwania szkolenia: część wspólna - 2 dni (wyjazd na szkolenie: piątek godz. 12.30, zakończenie szkolenia: sobota godz.18.30). Planowany termin szkolenia: 27-28 maja 2011 r., cześć indywidualna - 4 dni robocze ustalone z Zamawiającym w terminie, nie później niż do 30 czerwca 2011 r. 5. Miejsce szkolenia: teren województwa małopolskiego lub śląskiego, obiekt o standardzie co najmniej dwugwiazdkowym lub równoważnym - miejscowość oddalona od Chrzanowa, nie więcej niż 100 km, ośrodek przystosowany do prowadzenia szkoleń (sala wykładowa dla co najmniej 15 osób, wyposażona w sprzęt i pomoce dydaktyczne na potrzeby realizacji zamówienia, spełniająca wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki), w trakcie szkolenia - przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka, woda gazowana i niegazowana). 6. Zajęcia szkoleniowe, nocleg i wyżywienie całodobowe (śniadanie, obiad, kolacja) w tym samym obiekcie, zakwaterowanie w pokojach 1 i 2 osobowych z węzłem sanitarnym. W wyżywieniu należy uwzględnić obiad w pierwszym dniu szkolenia. 7. Indywidualne sesje coachingowe będą odbywać się w siedzibie Zamawiającego zgodnie z harmonogramem przedłożonym do akceptacji Zamawiającego, nie później niż w dniu podpisania umowy. 8. Wykonawca zapewni: - co najmniej dwóch trenerów z kompetencjami do prowadzenia wykładów oraz do zajęć indywidualnych, które odbędą się na terenie Urzędu, - transport z Chrzanowa na miejsce szkolenia i z powrotem, - objęcie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, - opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia i przedstawi go do akceptacji Powiatowemu Urzędowi Pracy najpóźniej w dniu podpisania umowy, - komplet materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia (plus dodatkowy zestaw dla Zamawiającego): - podręczniki lub skrypty tematyczne w formie papierowej i elektronicznej, - notatnik (minimum 10 kartek formatu A4), - teczka na materiały, - długopis, które po zakończeniu kursu przejdą na własność absolwentów w/w szkolenia, - wystawienie dla uczestników szkolenia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego informacje o jego temacie oraz wymiarze godzin zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216). Zaświadczenie powinno być wystawione na papierze firmowym z logotypem Unii Europejskiej zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ, - przeprowadzenie oceny szkolenia, - umieszczenie logotypów Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi PO KL na wszystkich dokumentach dotyczących szkolenia, w szczególności na materiałach szkoleniowych zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Tematyka szkolenia: 1. Wewnętrzna współpraca pracowników w Centrum Aktywizacji Zawodowej. 2. Komunikacja werbalna i niewerbalna. 3. Asertywność. 4. Stres i wypalenie zawodowe. 5. Odkrywanie predyspozycji przedsiębiorczych klientów Urzędu Pracy. 6. Biznes plan - analiza, ocena, przykłady. Wykonawca w oparciu o wskazaną tematykę szkolenia musi dołączyć do oferty opracowany przez siebie szczegółowy program szkolenia - na załączniku nr 9 do SIWZ. Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności współpracy pomiędzy pracownikami Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie, nabycie wiedzy z zakresu badania predyspozycji przedsiębiorczych klientów oraz analizy i oceny biznes planu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 3 szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie tożsamym lub pokrewnym tematycznie do przedmiotu zamówienia, łącznie dla co najmniej 30 osób. Na potwierdzenie tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz wykonanych lub wykonywanych szkoleń dla powiatowych urzędów pracy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że szkolenia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje)- na załączniku nr 4 do SIWZ. Powyższy wykaz będzie również podstawą naliczenia punktów w kryterium Doświadczenie wykonawcy. Oznacza to, iż wykaz powinien zawierać co najmniej minimalną ilość szkoleń tj. co najmniej 3 szkolenia dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie tożsamym lub pokrewnym tematycznie do przedmiotu zamówienia, łącznie dla co najmniej 30 osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje konkretyzacji opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, gdy każdy z trenerów posiadać będzie: 1) wykształcenie wyższe, 2) doświadczenie w realizacji szkoleń dla pracowników powiatowych urzędów pracy (przeprowadził co najmniej 3 szkolenia dla pracowników powiatowych urzędów pracy w zakresie tożsamym lub pokrewnym tematycznie do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert). Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ), c) wykaz wykonanych lub wykonywanych szkoleń w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem kierunku szkolenia, ilości przeszkolonych osób, terminu realizacji wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ), d) wykaz osób (wykwalifikowanej kadry), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru (załącznik nr 7 do SIWZ), e)oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał), f) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. l pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty, h) pisemne oświadczenie o możliwości przeprowadzenia szkolenia w granicach administracyjnych województwa małopolskiego lub śląskiego, w miejscowości oddalonej od Chrzanowa, nie więcej niż 100 km, wg wzoru (załącznik nr 8 do SIWZ), i) zaparafowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), j) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, k) wzory zaświadczeń jakie uzyskają absolwenci szkolenia o ukończeniu szkolenia zawierającego informację o jego temacie oraz wymiarze godzin na papierze z logotypem Unii Europejskiej (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ), l) program szkolenia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.70
  • 2 - Certyfikaty jakości usług - 0.10
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zmiany te mogą dotyczyć: - zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie, - kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych (za zgodą Zamawiającego), - zmiany kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - terminu przeprowadzenia szkolenia, jednakże nie później niż do 30 czerwca 2011 r. 2. Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej. 3. Ewentualne wprowadzenie wyżej wskazanych zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego z realizacji umowy. 4. zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Słowackeigo 8, POKÓJ 305 III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Aktywna kadra - sprawny Urząd Działanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.