eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn. Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Świeradów-Zdrój: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn. Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju
Numer ogłoszenia: 98440 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47067 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, faks 075 7816585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn. Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn. Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju , w zakresie następujących branż : - architektonicznej bez ograniczeń, - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - kształtowania i pielęgnacji terenów zieleni. 2. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie w ramach umowy dotyczącej następujących części i zadań: Część I Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju, część I Nadzór inwestorski na n/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: Zadanie 1. Budowa oświetlenia parkowego Planowane jest usunięcie istniejącego oświetlenia i wybudowanie na jego miejscu nowego systemu oświetlenia parkowego. Planuje się montaż szafek oświetleniowych (3 szt.), wykonanie wykopów pod kable ziemne (dł. ok. 3350m), wykonanie nowej linii kablowej zasilającej słupy oświetleniowe z oprawami YAKY 4x25 mm2 (dł, ok. 3600) montaż fundamentów B-40 - 131 szt., montaż i postawienie nowych słupów oświetleniowych typu SM-1W/E (kolor grafitowy lub czarny) z wysięgnikiem WTM-20/1 - 131 szt., montaż nowych opraw oświetleniowych typu OW- S-70 W 400 - 131 szt., montaż kloszy - klosz typu Szyszka malowany na kolor biały - 131 szt.(wg wzoru wskazanego w Opisie urządzeń) Zadanie 2. Budowa fontanny wraz z przebudową nawierzchni placu W zakres ww. zadania wchodzi rozbiórka istniejącej nawierzchni oraz elementów małej architektury, wycinka drzew i krzewów oraz likwidacja trawników z murkami oporowymi. Następnie przewiduje się wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię z kostki i płyt granitowych (pow. ok. 850 m2) oraz przyłączy studzienek kanalizacji deszczowej. Kolejnym etapem prac będzie budowa fontanny (śr. 9,7 m) wraz ze wszystkimi niezbędnymi przyłączami (elektrycznym, wodociągowym i deszczowym) oraz studzienką technologiczną, montaż oświetlenia placu (3szt.) wg wzoru wskazanego w Opisie urządzeń, wykonanie i montaż elementów małej architektury (schody kamienne ławki, kosze na śmieci) wg wzoru wskazanego w Opisie urządzeń, wykonanie nowej zieleni urządzonej (kwietniki, krzewy ozdobne, drzewka ozdobne). Część II Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju, część II Nadzór inwestorski na n/w części sprawowany będzie nad wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: Zadanie 1. Rewitalizacja układu komunikacyjnego Planowane jest przeprowadzenie rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej alejek parkowych oraz fontanny wraz przyłączami i postumentów betonowych, budowa w ich miejscu nowych ścieżek parkowych o nawierzchni mineralnej (o szer. 2,5m) ograniczonych krawężnikiem z kostki granitowej (9x9cm) układanej w dwóch rzędach. Ponadto przebudowie i renowacji zostaną poddane istniejące schody ze stopniami i spocznikami z granitu wraz z balustradami (kamienne) - TYP I oraz zostaną wybudowane schody terenowe ze stopniami z piaskowca, ograniczone kostką granitową; przestrzeń pomiędzy stopniami wypełniona nawierzchnią mineralną - TYP II. Również przebudowie i renowacji ulegnie posadzka tarasu dolnego - istniejącą posadzkę z płyt piaskowca należy zdemontować (ok. 1200 m2), wykonać nową podbudowę, niespękany kamień oczyścić, ubytki uzupełnić (ok. 20% powierzchni tarasu), ułożyć według istniejącego wzoru i zabezpieczyć preparatem hydrofobizującym oraz antygraffiti. Podobny charakter prac renowacyjnych przewidziany jest dla placu eliptycznego - część środkowa - szachownica - istniejącą posadzkę z płyt kamiennych należy zdemontować , wykonać nową podbudowę, niespękany kamień oczyścić, ubytki uzupełnić (ok. 20% powierzchni szachownicy), ułożyć według istniejącego wzoru, zabezpieczyć preparatem hydrofobizującym oraz antygraffiti. Części boczne placu eliptycznego, tzn. dywanik bitumiczny, zdemontować i wykonać nawierzchnię naturalną; istniejące balustrady kamienne również oczyścić, wymienić spękane elementy, uzupełnić spoiny oraz zabezpieczyć preparatem hydrofobizującym oraz antygraffiti. Mur oporowy (pomiędzy górny a dolnym tarasem) wraz balustradami oczyścić (czyszczenie strumieniowo-ścierne), uzupełnić oraz wymienić spękane elementy, uzupełnić braki w spoinowaniu płyt kamiennych, zabezpieczyć preparatem hydrofobizującym oraz antygraffiti. Mostki kamienne wraz z murkami oporowymi oczyścić, posadzkę na odcinku mostka zdemontować i wykonać na jej miejsce posadzkę z kostki granitowej (5x5 cm- żółta). Pozostałe murki oporowe oraz elementy małej architektury także oczyścić i zabezpieczyć. Zadanie 2. Rewitalizacja elementów małej architektury Planowane jest ustawienie 114 ławek wzdłuż ciągów pieszych oraz na tarasach i placach (według wskazań planu zagospodarowania). Ławki mocowane na stałe za pomocą kołków do stóp fundamentowych (70x15x40 cm), przy czym 103 ławki według wzoru wskazanego w Opisie urządzeń, pozostałych 11 ławek również według wzoru wskazanego ww. opisu. Przewiduje się również ustawienie dwóch tablic informacyjnych z planem oraz regulaminem korzystania z parku. Tablice montowane na stałe za pomocą kołków do stóp fundamentowych (30x30x100 cm). Tablica według wzoru wskazanego w Opisie urządzeń Zamontowane zostaną również kosze na śmieci (52 szt.) przy wejściach, skrzyżowaniach alejek parkowych i innych charakterystycznych punktach. Kosze mocowane na stałe - słupki posiadają przedłużony element stalowy z kotwami do zabetonowania w gruncie. Kosze według wzoru wskazanego w Opisie urządzeń. Przewiduje się instalację tabliczek dydaktycznych (30 szt.) w pobliżu bardziej okazałej i rzadkiej roślinności z nazwami gatunków w trzech językach. Tabliczki należy wykonać według wzoru wskazanego w Opisie urządzeń. Zadanie 3. Uzupełnienie szaty roślinnej Planowane jest usunięcie drzew chorych, zniszczonych i zniekształcających kompozycję; prace pielęgnacyjne i zabezpieczające starodrzew, w tym cięcia drzew nad ciągami komunikacyjnymi; likwidację starych, chaotycznie rozmieszczonych i pojedynczych krzewów; otwarcie okien widokowych z charakterystycznych punktów; całkowitą wymianą kulistych i strzyżonych drzew na tarasach i wokół Domu Zdrojowego na inne gatunki i ich kuliste odmiany; uzupełnienie i urozmaicenie szaty roślinnej pojedynczymi drzewami, grupami krzewów o charakterze osłonowo-okrywowym, roślinami okrywowymi i żywotnymi bylinami; obsadzenie brzegów zbiorników roślinami nadbrzeżnymi; renowację najbardziej zniszczonych fragmentów trawników w niezbędnym zakresie oraz ich uzupełnienie w miejscach karczunków drzew i krzewów. Zadanie 4. Uporządkowanie cieków wodnych w parkach uzdrowiskowych Ciek w górnym parku - istniejący ciek rozebrać i w jego miejsce wykonać nowy z kamienia częściowo oszlifowanego (obrobionego jednostronnie) o szerokości 1,5 m u góry i 0,5 m na dnie oraz zagłębieniu ok. 0,6 m. Przepust na ścieżce należy rozebrać i wykonać nowy wykorzystując rury betonowe (O 600) o dużym zagęszczeniu betonu. Ponadto należy wykonać nowe ścianki oporowe dla przedmiotowego przepustu. Również konieczne jest podłączenie do cieku dwóch istniejących wylotów rurowych przez wstawienie rur PVC (dł. ok. 5m), a następnie ich przysypanie żwirem i wydobytym urobkiem. Stawek górny rozebrać i wykonać nową zaporę przelewową i końcową, oczyścić dno z osadów i wykonać nowe z kostki granitowej (20x20 cm). Stawek dolny - oczyścić i pogłębić do ok. 0,5 m, wykonać nowe dno z kostki granitowej (20x20 cm). Ponadto należy oczyścić z glonów i darni obudowę studni uzupełniając ubytki w jej kamiennej obudowie. Wymagane jest również rozebranie i wykonanie od nowa obudowy wylotu, należy wstawić nowe ceowniki i wyposażyć w nowe deski zastawkowe. Ciek w dolnym parku - należy uzupełnić braki w obudowie kamiennej cieku według potrzeb. Ponadto wymagane jest doprowadzenie dodatkowej ilości wody do przedmiotowego cieku poprzez połączenie go z istniejącym kolektorem rurociągiem z rur PVC (Dn 315 - dł. rurociągu - ok. 104 m). Niezbędnym jest wykonanie remontu istniejącej studzienki, do której podłączony zostanie projektowany rurociąg. Ponadto na przedmiotowym kanale zaprojektowane jest wykonanie trzech studni rewizyjnych - dwóch z kręgów betonowych (O 1200) - na początku i końcu kanału oraz jednej na trasie z PVC (O 425). Na końcu cieku należy wykonać renowację istniejącego zalewu, tj. rozebrać część murów oporowych i wykonać je od nowa (ok. 1 m); zalew (skarpy i dno) oczyścić z narzutu, glonów i mchów oraz porostów; uzupełnić braki w obudowie kamiennej; całe dno wykonać z kostki granitowej na ławie betonowej gr. 10 cm i cemencie; oczyścić obudowę wylotu, wstawić nowe ceowniki i wyposażyć w nowe deski zastawkowe. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z zamieszczoną dokumentacją w postępowaniu nr OR.ZP1.340-04/10 Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju (nr ogłoszenia 23924 z dnia 27.01.2010r.), umowami zawartymi z Wykonawcami przedmiotowych robót budowlanych. 3.1 Zakres usługi obejmuje pełny zakres czynności jaki dla inspektora nadzoru przewiduje ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). i będzie realizowany w branżach: - architektonicznej bez ograniczeń, - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń . 3.2 Ponadto zakres usług obejmuje nadzór nad robotami polegającymi na kształtowaniu i pielęgnacji terenów zieleni, poprzez: -reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zastosowanych materiałów/wyrobów , a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych, niepełnowartościowych; - sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; -potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 4. W przypadku niejasności w zakresie praw i obowiązków Zleceniobiorcy ustala się, iż celem niniejszej usługi jest stworzenie całościowego efektywnego systemu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju. Zleceniobiorca podczas realizacji umowy zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby najkorzystniej zrealizować inwestycje tj. przy utrzymaniu standardów jakości działać na rzecz terminowego zakończenia realizacji inwestycji, w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego, z obowiązującymi przepisami i polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, pozwoleniem na budowę, decyzją środowiskową, umową o dofinansowanie zawartą między Zamawiającym a Zarządem Województwa Dolnośląskiego, umowami o wykonanie robót budowlanych, dotyczącymi części: I i II zadania inwestycyjnego zawartymi pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, b) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; wszelkie zastosowane materiały budowlane na zadaniu inwestycyjnym muszą być nowe oraz odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. , Nr 92, poz. 881), a także wymaganiom jakościowym określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej. c) koordynacja robót poszczególnych branż, d) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach, badaniach, oględzinach oraz przygotowanie i udział w czynnościach przekazania placu budowy, odbiorów częściowych i odbiorów końcowych, e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, f) kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, g) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciągania opinii autora projektu, h) stwierdzanie gotowości do odbiorów robót zanikowych, odbiorów częściowych i końcowych wpisem do Dziennika Budowy oraz pisemne poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. i) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, j) sprawdzanie pod względem zasadności wykonania, obmiaru oraz kontroli merytorycznej i rachunkowej wycen robót dodatkowych/uzupełniających, przedstawianie do zatwierdzania protokołów konieczności robót dodatkowych/uzupełniających - wprowadzanie ich do realizacji po uzyskaniu akceptacji projektanta (rysunki zamienne lub wpis do Dziennika Budowy) i Zamawiającego (umowa na roboty dodatkowe/uzupełniające);kompletowanie protokołów nadzoru autorskiego, kompletowanie dokumentacji z naniesionymi poprawkami projektanta na dokumentacje projektowe, kompletowanie protokołów odbioru robót zanikowych, prób technicznych, itp. wynikających z prawa budowlanego i norm branżowych, k) składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji zadania inwestycyjnego i odstępstwach od umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcami w terminie do 5 - go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, l) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaniu i przekazanie kopii wniosku Zamawiającemu z potwierdzona datą wpływu PINB i oświadczeniem o przyjęciu go bez zastrzeżeń, ł) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji zgodnie z załącznikiem nr 1, m) uczestniczenie w przeglądach wynikłych z rękojmi w terminach 12, 24, 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia okresów rękojmi, n) obowiązkowy udział w radach budowy, nie częściej niż dwa razy w miesiącu, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego. W okresie kiedy roboty budowlane nie będą wykonywane z powodu tzw. przerwy zimowej strony dopuszczają możliwość rzadszego organizowania rad budowy, jednak nie rzadziej niż to wynika z charakteru zawartej między stronami umowy i obowiązujących przepisów. o) jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie uzasadniona konieczność wykonania robót uzupełniających/dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy Zleceniobiorca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego w formie sporządzonego protokołu konieczności wraz z uzasadnieniem i kosztorysem. Pisemna zgoda Zamawiającego będzie podstawą wszczęcia postępowania, o którym mowa w art. 67 ust. 5 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zawarcia stosownej umowy z Wykonawcą i wykonania robót uzupełniających/dodatkowych. 5.1. Obowiązki o których mowa w pkt. 4 wykonywane będą poprzez pobyt koordynatora/inspektora nadzoru odpowiednio do potrzeb wynikających z toku budowy jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu w godzinach pracy Urzędu. Pobyt musi być udokumentowany wpisem do Dziennika Budowy i podpisem na liście obecności złożonym w siedzibie Zamawiającego wraz z ustnym przekazaniem informacji o stanie zaawansowania prac na placu budowy. 5.2. W okresie kiedy roboty budowlane nie będą wykonywane z powodu tzw. przerwy zimowej strony dopuszczają możliwość rzadszego wizytowania placu budowy, jednak nie rzadziej niż to wynika z charakteru zawartej między stronami umowy i obowiązujących przepisów. 5.3. W przypadku wystąpienia na placu budowy sytuacji nieprzewidzianej Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Zleceniobiorcy w formie e-mailowej wysłanej do godz. 12:00 dnia poprzedniego, do stawienia się do godz. 10:00 na placu budowy w pierwszym dniu roboczym po wysłaniu wezwania. Obowiązki o których mowa w niniejszym pkt. wykonywane będą bez dodatkowego wynagrodzenia, w ramach zawartej umowy ryczałtowej. 6. W przypadku wystąpienia robót uzupełniających/dodatkowych obowiązkiem Zleceniobiorcy będzie pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązkami przewidzianymi w niniejszej umowie bez odrębnego wynagrodzenia. 7. Ponadto Zleceniobiorca zobowiązany będzie do będzie do uczestnictwa w przeglądach wynikłych z tytułu rękojmi za wady w terminach 12, 24, 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia okresów z tytułu rękojmi za wady oraz wynikających z konieczności złożenia wyjasnień w związku ze złożenim przez Zamawiającego wniosków o płatność oraz udzielenie wyjaśnień, w tym w ramach prowadzonych kontroli i audytów , w okresie trwałości projektu pn.: Rewitalizacja kompleksu parków uzdrowiskowych w Świeradowie-Zdroju. 8. Wymagany okres z tytułu rękojmi za wady na wykonane usługi wynosi 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia biegu terminu rękojmii rozumianego jako termin zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych + 60 dni na realizacje obowiązków wynikających z umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wrocławskie Biuro Inwestorskie Wrocławskiego Oddziału PZITB sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 74, 50-020 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162553,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 130000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.