eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Kontynuacja budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Biłgoraju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Biłgoraj: Kontynuacja budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 98440 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Biłgoraju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. Projekt Kontynuacja budowy sieci kanalizacji sanitarnej w Biłgoraju. polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym oraz grawitacyjno-tłocznym na terenie aglomeracji Biłgoraj-miasto. W ramach zamówienia należy wybudować sieć kanalizacji sanitarnej w południowo-zachodniej części miasta Biłgoraj w os. Puszcza Solska i Różnówka tj: w ul. Motorowa, Spokojna mb. 2 209; w ul. Nowakowskiego mb. 7 606 wraz z przepompownią; w ul. Asnyka, Staffa, Andersena, Gałczyńskiego, Fredry, Polnej mb.2 213. 2. Przedmiot zamówienia określa: Dokumentacja projektowa dołączona do specyfikacji. tj: - zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji sanitarnej w ul. Motorowej, Spokojnej i Podlesie; - zatwierdzony aneks do projektu budowlano-wykonawczego j/w; - zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy przebudowy wodociągu w drodze dojazdowej do działki przy ul. Motorowej 8,10; - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - kanalizacji sanitarnej w ul. Motorowej, Spokojnej i Podlesie; - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przebudowa wodociągu w ul. Motorowej; - przedmiar robót kanalizacji sanitarnej w ul. Motorowej, Spokojnej i Podlesie; - aneks do przedmiaru robót w ul. j/w, odcinek kanału w ul. Spokojnej; - przedmiar robót przebudowy wodociągu kolidującego z kanalizacją w drodze dojazdowej do działek przy ul Motorowej 8 i 10; - zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji sanitarnej w ul. Andersena, Fredry, Polnej i Gałczyńskiego; - zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji sanitarnej w ul. Asnyka i Staffa; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - kanalizacji sanitarnej w ul. w/w; - przedmiary robót kanalizacji sanitarnej w w/w ulicach; - informacja BIOZ kanalizacji sanitarnej w/w ulicach; - zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy budowy sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Nowakowskiego; - zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy przekroczenia kanalizacją sanitarną i kanalizacją tłoczną drogi wojewódzkiej Biłgoraj-Nisko; - operat wodno-prawny przejścia kanalizacji sanitarnej przez rzekę Biała Łada metoda przewiertu sterowanego; - zatwierdzony projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej tłoczni ścieków w rejonie ul. Nowakowskiego; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Nowakowskiego; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznej w tłoczni ścieków; - Plan BiOZ budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Nowakowskiego; - przedmiar robót - sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Nowakowskiego; - przedmiar robót - instalacji elektrycznej tłoczni ścieków. Budowa kanalizacji sanitarnej prowadzona będzie m.in. w pasach drogowych, dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych. Wykonawca winien uwzględnić potrzebę opracowania projektów organizacji ruchu na czas budowy i pozyskania decyzji o zajęcie pasów drogowych od zarządców dróg i kosztów ich odbudowy. Powyższe dokumenty znajdują się u Kierownika Oczyszczalni Ścieków w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 21 u Pana Janusza Jakóbczyka, jak również zostały zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego (www.pgkbilgoraj.netbip.pl) jako załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każdy z wykonawców ma obowiązek zapoznać się przed złożeniem oferty z powyższymi dokumentami oraz przeprowadzić wizję lokalną terenu przyszłej budowy i na tą okoliczność złożyć swój podpis w obecności Kierownika oczyszczalni ścieków na stosownej liście obecności, Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45 23 13 00-8. Uwaga: W przypadku, gdy w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ, wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktu, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Forma i zasady wnoszenia wadium Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem składania ofert. 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 70 000,- zł.(słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno ono zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty całości sumy wadium na pierwsze oświadczenie Zamawiającego, że zaszła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Pzp. Zamawiający zaznacza, że z treści poręczenia-gwarancji ma wynikać obowiązek zapłaty na samo oświadczenie Zamawiającego, że wadium jest wymagalne. Jakiekolwiek zapisy, z których interpretować można obowiązek udowodnienia, czy nawet uprawdopodobnienia okoliczności objętych oświadczeniem Zamawiającego (zwłaszcza sformułowania-jeśli suma jest wymagalna- lub równoważne) spowodują wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający sugeruje zamieszczenie w gwarancjach-poręczeniach punktu, w którym wyraźnie stwierdza się, że -oświadczenie Zamawiającego nie podlega ocenie pod względem jego prawdziwości przez gwaranta-poręczyciela. 3.Termin i miejsce wniesienia wadium 1. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 30 kwietnia 2009 r. do godz. 900. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 Cz. VI SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. 4. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; i zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Beneficjentem wskazanym w gwarancji-poręczeniu musi być Zamawiający. 4. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, gdy: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Utrata Wadium 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożyli dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki oraz dokumenty wymagane od wykonawcy 1. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: A) Spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał. że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał minimum jedno zamówienie = minimum jedna umowa w zakresie: - budowy zewnętrznych sieci kanalizacyjnych o wartości minimum brutto 4 000 000,00 zł. b)Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami uprawnionymi do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia, którymi wykonawca będzie dysponował tj: - jednego kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie i kierowania robotami w zakresie instalacji i sieci sanitarnych. - jednego kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie instalacji i sieci elektroenergetycznych, - jednego kierownika z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 8 000 000.00 zł. b) przychody netto ze sprzedaży wykonawcy za ostatni rok obrotowy wynosiły co najmniej 10 000,00 zł. c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilne w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 8 000 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. 1a. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy P.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ ofertę składającą się z: I. Wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1 do SIWZ; II. Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał przynajmniej jedno zamówienie = jedna umowa, w zakresie budowy zewnętrznych sieci kanalizacyjnych o wartości minimum brutto 4 000 000,00 zł. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 2) Wykaz- wskazanie osób (w tym kadry kierowniczej),z uprawnieniami do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. tj: -kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie i kierowania robotami w zakresie instalacji i sieci sanitarnych oraz; - kierowników robót z uprawnieniami w zakresie budowy dróg, instalacji i sieci elektroenergetycznej. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 2)a pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 3) Kopie uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego stwierdzających, że osoby wymienione w wykazie wyznaczone do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót posiadają uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy instalacji i sieci sanitarnych, dróg oraz instalacji i sieci elektroenergetycznej. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 8 000 000.00 zł. 2) Części sprawozdania finansowego( rachunku zysków i strat za ostatni rok obrotowy) potwierdzającego, że przychody netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy wynosiły co najmniej 10 000 000, 00 zł. 3) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 8 000 000,00 zł. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik. 2) Oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - P.z.p. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik. Uwaga: Dokumenty dodatkowe złożone w ofercie nie będą brane pod uwagę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkbilgoraj.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju. ZWK Biłgoraj, ul. Targowa 14 u Pana Janusza Raduja tel. /084/6881815 lub Oczyszczalnia ścieków w Biłgoraju ul. Krzeszowska 21 u Pana Janusza Jakóbczyka tel. /084/6881816.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój Nr 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie będzie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.