eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - taboret 20 szt., fotel chirurga 4 szt., stolik typu bocian 4 szt., cieplarki 1 szt., transporter rolkowy 3 szt., zestaw do ogrzewania pacjenta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Radom: Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - taboret 20 szt., fotel chirurga 4 szt., stolik typu bocian 4 szt., cieplarki 1 szt., transporter rolkowy 3 szt., zestaw do ogrzewania pacjenta 2 szt.
Numer ogłoszenia: 98436 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - taboret 20 szt., fotel chirurga 4 szt., stolik typu bocian 4 szt., cieplarki 1 szt., transporter rolkowy 3 szt., zestaw do ogrzewania pacjenta 2 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: Zakres nr 1 - taboret - 20 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Siedzisko okrągłe o średnicy 350 mm (?2 cm) podnoszone hydraulicznie za pomocą dźwigni nożnej 2. Siedzisko tapicerowane 3. Podstawa pięcioramienna wykonana ze stali nierdzewnej z obręczą pod nogi 4. Kółka o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą 5. Wymiary: 560x560x440/580 mm (?2 cm) Zakres nr 2 - fotel chirurga - 4 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Taboret z ergonomicznym oparciem, oparcie z regulacją wysokości 2. Okrągłe tapicerowane siedzisko o średnicy 350 mm (?2 cm) 3. Podstawa pięcioramienna wykonana ze stali nierdzewnej z kółkami o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą 4. Wymiary: 560x560x440/580 mm (?2 cm) 5. Siedzisko podnoszone hydraulicznie (pedałem nożnym) z obręczą pod nogi Zakres nr 3 - stolik typu bocian - 4 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Blat podnoszony przy pomocy pompy hydraulicznej za pomocą dźwigni nożnej 2. Blat obracany w poziomie o 3600 3. Podstawa w kształcie litery T z trzema pojedynczymi kółkami o średnicy 80 mm 4. Wszystkie kółka wyposażone w blokadę 5. Oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża 6. Wymiary: 740x490x815/1310 mm (?2 cm) Zakres nr 4 - cieplarka 1 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Pojemność komory - 32 litry (?2 l) 2. Drzwi pełne 3. Zakres temperatury pracy ok. 50C powyżej temperatury otoczenia +700C 4. Sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem 5. Materiał komory - stal kwasoodporna 6. Materiał obudowy - stal nierdzewna, strukturalna typ INOX 7. Wymiary zewnętrzne szer. 520 x wys. 600 x dł. 400 mm (?2 cm) Zakres nr 5 - transporter rolkowy - 3 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Służy do przemieszczania pacjentów w pozycji poziomej (ciężkich bezwładnych) z łóżka lub stołu operacyjnego na inne łóżko bądź stół 2. Wymiary: 64cmx36cmx4cm (? 2 cm) 3. Waga: 3,3 kg (? 0,5 kg) 4. Obciążenie maksymalne: 155 kg (? 5 kg) Zakres nr 6 - zestaw do ogrzewania pacjenta - 2 szt. Lp. Parametry wymagane 1. System ogrzewania pacjenta oparty o technologię suchego ogrzewania z matą i kocem grzewczym 2. System nie wymagający stosowania jakichkolwiek elementów jednorazowego użytku 3. Podświetlany wyświetlacz cyfrowy pokazujący zadaną i aktualną temperaturę 4. Możliwość mocowania jednostki sterującej do stojaka na płyny infuzyjne 5. Możliwość wybory temperatury w zakresie min. 330C - 390C 6. Silikonowa mata grzewcza o wymiarach 50x100 cm (? 5 cm), przezierna dla promieni RTG 7. Długość kabla łączącego jednostkę sterującą z matą grzewczą min. 2 m 8. Elastyczny koc grzewczy z bezpiecznymi elementami grzewczymi, przezierny dla promieni RTG o wymiarach 50 x 105 cm (? 5 cm) 9. Czas gotowości do pracy koca grzewczego max. 10 min. 10. Dostępność poszewek wielokrotnego użytku nadających się do prania i dezynfekcji 11. Gwarancja min. 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.18.62.00 - Urządzenia do ogrzewania krwi i płynów 33.19.26.00 - Sprzęt do podnoszenia dla służby zdrowia 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zakres nr 1 - 240,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści złotych 00/100). Zakres nr 2 - 1.050,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych 00/100) Zakres nr 3 - 790,00 PLN (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Zakres nr 4 - 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Zakres nr 5 - 160,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt złotych 00/100) Zakres nr 6 - 540,00 PLN (słownie: pięćset czterdzieści złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę . Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 10. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 5. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane urządzenie odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Katalogi, foldery oferowanego urządzenia w języku polskim. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4 26-610 Radom III piętro pok. 309A Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 12:00, miejsce: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY ul. Lekarska 4 26-610 Radom III piętro pok. 309A Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: taboret - 20 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: taboret - 20 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Siedzisko okrągłe o średnicy 350 mm (?2 cm) podnoszone hydraulicznie za pomocą dźwigni nożnej 2. Siedzisko tapicerowane 3. Podstawa pięcioramienna wykonana ze stali nierdzewnej z obręczą pod nogi 4. Kółka o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą 5. Wymiary: 560x560x440/580 mm (?2 cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: fotel chirurga - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: fotel chirurga - 4 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Taboret z ergonomicznym oparciem, oparcie z regulacją wysokości 2. Okrągłe tapicerowane siedzisko o średnicy 350 mm (?2 cm) 3. Podstawa pięcioramienna wykonana ze stali nierdzewnej z kółkami o średnicy 50 mm, dwa kółka z blokadą 4. Wymiary: 560x560x440/580 mm (?2 cm) 5. Siedzisko podnoszone hydraulicznie (pedałem nożnym) z obręczą pod nogi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: stolik typu bocian - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: stolik typu bocian - 4 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Blat podnoszony przy pomocy pompy hydraulicznej za pomocą dźwigni nożnej 2. Blat obracany w poziomie o 3600 3. Podstawa w kształcie litery T z trzema pojedynczymi kółkami o średnicy 80 mm 4. Wszystkie kółka wyposażone w blokadę 5. Oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża 6. Wymiary: 740x490x815/1310 mm (?2 cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: cieplarka 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń:cieplarka 1 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Pojemność komory - 32 litry (?2 l) 2. Drzwi pełne 3. Zakres temperatury pracy ok. 50C powyżej temperatury otoczenia +700C 4. Sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem 5. Materiał komory - stal kwasoodporna 6. Materiał obudowy - stal nierdzewna, strukturalna typ INOX 7. Wymiary zewnętrzne szer. 520 x wys. 600 x dł. 400 mm (?2 cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: transporter rolkowy - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: transporter rolkowy - 3 szt. Lp. Parametry wymagane 1. Służy do przemieszczania pacjentów w pozycji poziomej (ciężkich bezwładnych) z łóżka lub stołu operacyjnego na inne łóżko bądź stół 2. Wymiary: 64cmx36cmx4cm (? 2 cm) 3. Waga: 3,3 kg (? 0,5 kg) 4. Obciążenie maksymalne: 155 kg (? 5 kg).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestaw do ogrzewania pacjenta - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie następujących urządzeń: zestaw do ogrzewania pacjenta - 2 szt. Lp. Parametry wymagane 1. System ogrzewania pacjenta oparty o technologię suchego ogrzewania z matą i kocem grzewczym 2. System nie wymagający stosowania jakichkolwiek elementów jednorazowego użytku 3. Podświetlany wyświetlacz cyfrowy pokazujący zadaną i aktualną temperaturę 4. Możliwość mocowania jednostki sterującej do stojaka na płyny infuzyjne 5. Możliwość wybory temperatury w zakresie min. 330C - 390C 6. Silikonowa mata grzewcza o wymiarach 50x100 cm (? 5 cm), przezierna dla promieni RTG 7. Długość kabla łączącego jednostkę sterującą z matą grzewczą min. 2 m 8. Elastyczny koc grzewczy z bezpiecznymi elementami grzewczymi, przezierny dla promieni RTG o wymiarach 50 x 105 cm (? 5 cm) 9. Czas gotowości do pracy koca grzewczego max. 10 min. 10. Dostępność poszewek wielokrotnego użytku nadających się do prania i dezynfekcji 11. Gwarancja min. 12 miesięcy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.