eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce › Modernizacja wybranych 11 odcinków dróg gminnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-12

Wawrzeńczyce: Modernizacja wybranych 11 odcinków dróg gminnych.
Numer ogłoszenia: 98407 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, Wawrzeńczyce 57, 32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, tel. 0-12 2874003, 2874007, fax 0-12 2874003, 2874007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igolomia-wawrzenczyce.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wybranych 11 odcinków dróg gminnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się modernizacja wybranych 11 odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Igołomia - Wawrzeńczyce. Prace dotyczące modernizacji poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową z grysem kamiennym do wykonania na następujących odcinkach dróg: 1) droga nr ewid. 265 w miejscowości Tropiszów, 2) droga nr ewid. 411 w miejscowości Pobiednik Wielki, 3) droga nr ewid. 536/1 w miejscowości Dobranowice, 4) droga nr ewid. 433/2 w miejscowości Zofipole, 5) droga nr ewid. 504/3 w miejscowości Rudno Górne. Prace dotyczące modernizacji poprzez remont nawierzchni z żużla wielkopiecowego wraz z podbudową do wykonania na następujących odcinkach dróg: 6) droga nr ewid. 417 w miejscowości Pobiednik Wielki, 7) droga nr ewid. 1116/2 w miejscowości Igołomia, 8) droga nr ewid. 919/2 w miejscowości Złotniki i nr ewid. 1123 w miejscowości Igołomia, 9) droga nr ewid. 2594 w miejscowości Wawrzeńczyce, 10) droga nr ewid. 2563/2 w miejscowości Wawrzeńczyce, 11) droga nr ewid. 415/3 w miejscowości Pobiednik Wielki i nr ewid. 443/2 w miejscowości Zofipole. Uwaga! Numeracja dróg nie oznacza kolejności wykonywania robót. 2. Szczegółowy zakres prac do wykonania określają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 5 i nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Mapy sytuacyjne oraz przedmiary robót znajdują się w siedzibie Zamawiającego - do pobrania wraz z SIWZ. 3. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, którzy: 1. w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - zrealizowali roboty budowlane w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy, odbudowy, remontu dróg na kwotę łączną co najmniej 500.000 zł brutto szczegółowo opisane w pkt VII ust. 6 SIWZ. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania zamówienia, szczegółowo opisane w pkt VII ust. 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje Pełnomocnik. W miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum ( wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2. Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - robót budowlanych w zakresie budowy, modernizacji, przebudowy, odbudowy, remontu dróg na kwotę łączną co najmniej 500.000 zł brutto oraz dokumenty (referencje poprzednich Zamawiających) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: rodzaj wykonanych robót, wartość robót, termin realizacji, nazwę i adres Zamawiającego. 7. Potwierdzenie posiadania uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej - osoby mającej pełnić techniczną funkcję kierownika budowy, posiadającej wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. Określony w zaświadczeniu termin ważności musi być aktualny na dzień składania ofert. 8. Wykaz pracowników, którzy realizować będą zamówienie. 9. Wykaz posiadanego sprzętu do realizacji zamówienia, tj co najmniej: - walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt. - skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. ładowność min. 15 t - koparka kołowa samojezdna - 1 szt. - równiarka/spycharka samojezdna - 1 szt. wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie min. ilości wyżej wymienionych jednostek sprzętowych (dokumenty własności, umowy dzierżawy lub użyczenia) oraz aktualnymi badaniami technicznymi pojazdów. 10. Kosztorysy ofertowe na poszczególne odcinki dróg sporządzone na podstawie przedmiarów robót stanowiących załączniki nr 5 i nr 6 do SIWZ, zawierające ceny za poszczególne roboty wymienione i ponumerowane w przedmiarach. 11. Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane w ust.3 dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć w ofercie: a) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) Oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt. 2,3,4,5,11-oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z Wykonawców. Przy składaniu dokumentów z pkt.6,7,8,9,10 - można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje Pełnomocnik. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3, 4, 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3,4,5 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty winny zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igolomia-wawrzenczyce.prv.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce 32-125 Wawrzeńczyce Nr 57 (Sekretariat Urzędu Gminy pok. Nr 2).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.