eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi rolincze - numer postępowania JGZ.ZP/3410-4/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-28

Poznań: Usługi rolincze - numer postępowania JGZ.ZP/3410-4/11
Numer ogłoszenia: 98387 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Jednostka Gospodarcza Zasobu w Poznaniu , ul. Aleksandra Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 856 06 14, faks 61 851 50 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi rolincze - numer postępowania JGZ.ZP/3410-4/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rolniczych w Ośrodkach Hodowli Zwierzyny o których mowa poniżej, według załączonych wykazów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części zamówienia. Część I OŚRODEK HODOWLI ZWIERZYNY GOLA LP. PEŁNA NAZWA USŁUGI Jednostka miary Ilość powierzchni na której będzie wykonywania usłga Ilość powtórzonych usług Termin wykonania Dodatkowe uwagi 1 2 3 4 4 5 1 ORKA ha 72 1 x 72ha Od Marca do Kwietnia Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 2 UPRAWA PRZEDSIEWNA ha 72 1 x 72ha Od Marca do Kwietnia Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 3 SIEW ha 72 1 x 72ha Od Marca do Kwietnia Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 4 OPRYSKI ha 224 Buraki pastewne: 4 x 2 ha Kukurydza: 3 x 72 ha Od Marca do Sierpnia Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 5 NAWOŻENIE ha 376 Lucerna: 2 x 6 ha Buraki pastewne: 2 x 2 ha Kukurydza: 3 x 72 ha plus 2 x 72 ha dolsitnie Od Marca do Sierpnia Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała 6 Zbiór + transport ha 72 1 x 72ha Od Sierpnia do Listopada Ferma Bażantów Grodzisko 63-805 Łęka Mała Kukurydza 60 ha ziarno 12 ha kiszonka z kukurydzy Część II OHZ BIEGANOWO LP. PEŁNA NAZWA USŁUGI Jednostka miary Ilość powierzchni na której będzie wykonywania usłga Ilość powtórzonych usług Termin wykonania Dodatkowe uwagi 1 2 3 4 4 5 1 ORKA ha 30 1 x kwiecień OHZ BIEGANOWO, 62-305 SOKOLNIKI 2 UPRAWA PRZEDSIEWNA ha 30 1 x kwiecień OHZ BIEGANOWO, 62-305 SOKOLNIKI 3 SIEW ha 30 1 x kwiecień/maj OHZ BIEGANOWO, 62-305 SOKOLNIKI 4 OPRYSKI ha 20 1 x kwiecień OHZ BIEGANOWO, 62-305 SOKOLNIKI 5 NAWOŻENIE ha 30 1 x kwiecień/maj OHZ BIEGANOWO, 62-305 SOKOLNIKI Część III OHZ Osowa Sień 1 2 3 4 5 6 7 L.p. Nazwa usługi rolniczej Jednostka miary Ilość powierzchni na której Ilość powtórzonych usług Termin wykonania usługi Uwagi będzie wykonywana usługa 1 Oprysk ha 10 ha 2x5 ha marzec/kwiecień 1x maj 1 x kukurydza 4 ha kapusta pastewna 1 ha 2 Talerzowanie broną talerzową ha 5 ha 1 x kwiecień kukurydza 4 ha kapusta pastewna 1 ha 3 Orka głęboka ha 5 ha 1 x kwiecień kukurydza 4 ha kapusta pastewna 1 ha 4 Uprawa przedsiewna ha 5 ha 1x kwiecień maj kukurydza 4 ha kwiecień kapusta pastewna 1 ha maj 5 Wysiew nawozów ha 5 ha 1x kwiecień kukurydza 4 ha kapusta pastewna 1 ha 6 Zasiew kukurydzy siewnik punktowy ha 4 ha 1x maj kukurydza 4 ha 7 Bronowanie zasianej kapusty pastewnej broną ciąganą lekką ha 1 ha 1x maj kapusta pastewna 1 ha UWAGA! Cena musi zawierać koszt paliwa, niezbędnego do wykonania usługi! Materiał siewny oraz nawozy i środki ochrony roślin dostarcza Zamawiający. Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania usług. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakościowe i profesjonalne wykonywanie usług. Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przy uwzględnieniu przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą każdorazowo wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00 - Usługi rolnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiany - gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: zmieniały zakresu świadczenia Wykonawcy wynikającego z jego zobowiązania zawartego w ofercie, - zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt 1 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Jednsotka Gospodarcza Zasobu w Poznaniu, ul. S. Mielżyńskiego 24, 61-725 Poznań, pokój nr 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Jednsotka Gospodarcza Zasobu w Poznaniu, ul. S. Mielżyńskiego 24, 61-725 Poznań, pokój nr 205.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.