eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciagnika rolniczego rok prod.2010 (wersja drogowa)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-08

Pilchowice: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciagnika rolniczego rok prod.2010 (wersja drogowa)
Numer ogłoszenia: 98340 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Gliwicka 3, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 332 71 58, faks 32 332 71 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciagnika rolniczego rok prod.2010 (wersja drogowa).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego rok prod. 2010 ( wersja drogowa) spełniającego poniższe parametry: -Ciągnik dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, -Moc silnika - min. 100 KM wg normy 2000/25/CE lub równoważny, -Skrzynia biegów z super reduktorem do biegów pełzających ( od 300 m/h - 600 m/h), -Prędkość transportowa homologowana min - 40 km/h, - Rewers załączany jest pod obciążeniem, -Ilość biegów - min. 18 do jazdy w przód, 18 do tyłu, - Instalacja hamulcowa na wszystkie cztery koła, niezależna + oznakowana pneumatyka jedno i dwuobwodowa dla przyczep, - Układ hydrauliczny, wydatek pompy olejowej min. 55 l/min., - Szybkozłącza hydrauliczne min. 6 szt. -WOM tylny o obrotach 540/540E/1000/1000E, -WOM przedni o obrotach 1000, - Przedni TUZ z ramionami składanymi o udźwigu min. 1800 kg, - Tylny TUZ z udźwigiem min. 4000 kg, - Napęd na 4 koła z możliwością odłączenia przedniego napędu, - Blokada mechanizmu różnicowego przód i tył, - Przednie błotniki, - Kabina - ogrzewanie, klimatyzacja, regulowany fotel kierowcy + dodatkowe siedzenie, drzwi z obu stron - Kierownica regulowana w 2 płaszczyznach ze wspomaganiem, - Pełne oświetlenie drogowe + dodatkowo 2 światła robocze przód + tył, -Lampa ostrzegawcza zespolona ( belka świetlna) koloru pomarańczowego, - Standardowy zaczep rolniczy, -Zaczep transportowy tylny wielopołożeniowy, - Ogumienie szosowe niskoprofilowe, -Rura wydechowa w narożniku kabiny, - Instrukcja obsługi w języku polskim, -Homologacja, - Oryginalny folder producenta, -Oznakowana pneumatyka, -Rejestracja na 2 osoby Zamawiający określa dodatkowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: -Fabrycznie nowy ciągnik rolniczy rok prod. 2010 ( wersja drogowa Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć po pisemnym powiadomieniu o terminie dostawy Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne w Pilchowicach w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. - Dostarczony fabrycznie nowy ciągnik rolniczy (wersja drogowa) musi być sprawny technicznie i gotowy do eksploatacji. Na okoliczność tą spisany zostanie protokół przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. - W dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wszystkie dokumenty do użytkowania ciągnika w szczególności: - instrukcję obsługi w języku polskim, dokumenty gwarancyjne, świadectwa homologacji, certyfikaty zgodności CE, katalog części zamiennych, - Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego ciągnika, w dniu dostarczenia, -Wykonawca na dostarczony fabrycznie nowy ciągnik rolniczy rok prod. 2010 ( wersja drogowa) udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy bez określenia limitu motogodzin. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokółu przekazania. W okresie gwarancji Dostawca zobowiązuje się w terminie 3 dni o telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przystąpić do usunięcia ewentualnych awarii dostarczonego sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 i art.24 ust.1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz spełniający warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na druku ZP - 17 zgodnie z wyszczególnieniem w pkt 5 instrukcji dla dostawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppk.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 44-145 Pilchowice ul.Gliwicka 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Pilchowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 44-145 Pilchowice ul.Gliwicka 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.