eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonanie robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej w tym pomieszczeń sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Filipowicza 9 w Otwocku .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Otwock: Wykonanie robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej w tym pomieszczeń sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Filipowicza 9 w Otwocku .
Numer ogłoszenia: 98328 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. K.I. Gałczyńskiego , ul. Gen. J. Filipowicza 9, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 779 31 84, faks 0-22 779 35 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo.otwock.ids.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej w tym pomieszczeń sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Filipowicza 9 w Otwocku ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej w tym pomieszczeń sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Filipowicza 9 w Otwocku . Roboty budowlane będą wykonywane w obiekcie czynnym 2. Zakres prac objętych zamówieniem dotyczy ochrony przeciwpożarowej i robót malarskich i obejmuje: 1)Zamknięcie klatek schodowych drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30 zgodnie z załącznikiem rysunkowym. 2)Zamknięcie pomieszczeń niskiego parteru drzwiami o klasie odporności ogniowej EI60 zgodnie z załącznikiem rysunkowym. 3)Wyposażenie drzwi klatek schodowych K1, K2 , drzwi auli, sali muzycznej i sal lekcyjnych w samozamykacze oraz uszczelki zapewniające dymoszczelność. 4)Wyposażenie drzwi dwuskrzydłowych symetrycznych w urządzenia zapewniające możliwość otwarcia dwóch skrzydeł jednocześnie (drzwi auli, sali muzycznej, drzwi na klatki schodowe oraz do sal lekcyjnych). 5)Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla budynku zlokalizowanego w pobliżu głównego wejścia do obiektu. 6)Wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na drogach oświetlonych wyłącznie światłem sztucznym. 7)Wyposażenie klatek schodowych w urządzenia służące do usuwania dymu. 8)Wyposażenie urządzeń do usuwania dymu w sygnalizatory optyczno-akustyczne. 9)Rozszerzenie systemów detekcji dymu z klatek schodowych K1 i K2 do przestrzeni na korytarze. 10)Wykonanie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia przeciwpożarowego (ściany i stropy) według załącznika rysunkowego w projekcie. 11)Wydzielenie poddasza nieużytkowego drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30. 12)Wyposażenie w samozamykacz drzwi stanowiących wyjście z pomieszczeń na drogi ewakuacyjne. 13)Wydzielenie pomieszczeń technicznych drzwiami o klasie odporności ogniowej EI60. 14)Likwidację z poziomych dróg ewakuacyjnych okładzin ściennych i obudów z materiałów drewnopochodnych. 15)Wydzielenie poddasza użytkowego od palnej konstrukcji i palnego przekrycia dachu przegrodami o klasie odporności ogniowej EI60. 16)Montaż na niskim parterze kurtyny przeciwpożarowej o klasie odporności ogniowej EW60/E120. 17)Demontaż instalacji wentylacji przechodzącej przez ściany pożarowe oraz zamurowanie otworów pozostałych po demontażu. 18)Wymiana istniejących hydrantów na nowe hydranty HP25 z wężem półsztywnym. 19)Wykonanie koniecznej rozbudowy instalacji wodociągowej z hydrantami HP25 z wężami półsztywnymi. 20)Malowanie powierzchni ścian . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - określa Dokumentacja projektowa wraz z uzupełnieniami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, 1) co najmniej dwie roboty sanitarne o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł każda, 2.) co najmniej dwie roboty elektryczne o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł każda. Warunek zostanie również spełniony, jeżeli prace elektryczne lub sanitarne wykonywane były w ramach zamówienia obejmującego różne rodzaje robót budowlanych i stanowią tylko część całości roboty ( zamówienia) , przy czym wartość tych robót musi wynosić sanitarnych min 20.000,00 zł jedna( muszą być wykazane 2 roboty o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł) , elektrycznych 30.000,00 zł jedna (muszą być wykazane 2 roboty o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł). 3) co najmniej jedna robota ogólnobudowlana wartości nie mniejszej niż 100.000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 kierownikiem budowy ( 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, 2. jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3. jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi i - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże w wykazie , że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał : co najmniej dwie roboty sanitarne o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł każda co najmniej dwie roboty elektryczne o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł każda co najmniej jedna robota ogólnobudowlana wartości nie mniejszej niż 100.000 zł;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zamianę podwykonawcy na zasadach określonych w rozdziale XXX SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo.otwock.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Zespole Szkół Ogólnokształcących w Otwoku ul. Gen. J. Filipowicza 9 w pokoju nr 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 10:00, miejsce: W Zespole Szkół Ogólnokształcących w Otwoku ul. Gen. J. Filipowicza 9 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.