eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Usługi transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-22

Skierniewice: Usługi transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 98307 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach , ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8340821, 046 8340757, faks 046 8340821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz-skier.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach Podział na 2 zadania: Zadanie nr 1 : TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW ZESPOŁEM PODSTAWOWYM Zadanie nr 2 : TRANSPORT SANITARNY W RAMACH NOCNEJ I ŚWIĄTECZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 9 430,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta trzydzieści złotych.) , Zadanie nr 2 - 1 870,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset siedemdziesiąt złotych), lub na całość przedmiotu zamówienia (zadanie nr 1 i zadanie nr 2) w wysokości: 11 300,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy trzysta złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach: w pieniądzu : przelew na konto: Bank Zachodni WBK 54 1500 1689 1216 8002 4822 0000 z dopiskiem: Wadium - Przetarg nieograniczony: Usługa transportu sanitarnego, zadanie nr , znak sprawy:. Potwierdzenie dokonania operacji przelewu należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. W formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w formie gwarancji bankowych, w formie gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 ze zm.) , Poręczenia, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe i poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w at. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w takiej formie należy załączyć do składanej oferty, w oddzielnej kopercie z opisem: Wadium - Usługa transportu sanitarnego zadanie nr , znak sprawy: . Koperta z dowodem wniesienia wadium winna zostać złożona do koperty z ofertą - nie oddzielnie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje: - dla zadania nr 1 , co najmniej 3 pojazdami uprawnionymi do świadczenia usług transportu sanitarnego pacjentów , które będą spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN- EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe, - dla zadania nr 2 - co najmniej 2 pojazdami uprawnionymi do świadczenia usług transportu sanitarnego pacjentów , które będą spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN- EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe, Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji niniejszej usługi z ich opisem wg wzoru załącznika nr 7 siwz . Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie-deklarację w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 siwz. Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg wzoru załącznika nr 1 SIWZ . Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznika nr 5 SIWZ - jeśli dotyczy. Zobowiązanie podmiotów do oddania, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wg. wzoru załącznika nr 8 siwz - jeśli dotyczy. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje pisemnie (poprzez złożenie stosownego oświadczenia) Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. * Obowiązek doliczania wartości podatku VAT płaconego przez Zamawiającego do wartości netto Wykonawcy będzie miał zastosowanie w przypadku: wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, mechanizmu odwróconego obciążenia, importu usług lub importu towarów, z którymi wiąże się analogiczny obowiązek doliczenia przez Zamawiającego przy porównywaniu cen ofertowych podatku VAT. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas dojazdu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Szczegółowy opis zmian umowy zawiera załącznik nr 9 siwz - projekt umowy. W szczególności zmiany dotyczą: Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy po podpisaniu przez obie strony stosownego aneksu do umowy na piśmie polegające na: zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby oraz podmiotów reprezentujących, pod warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmian stron umowy, oraz zmianie telefonów kontaktowych, osób wyznaczonych do kontaktów, o których mowa w umowie, wydłużeniu terminu realizacji umowy określonego , w sytuacji przedłużania się procedury wyboru wykonawcy na kolejny okres, z tym, że przedłużenie umowy nie może nastąpić na okres dłuższy niż 3 miesiące przy zachowaniu wartości umowy określonej w § 4 ust. 2 pkt. b, zmianie postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności tzw. siły wyższej tj. wydarzeń i okoliczności nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezależnych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które uniemożliwiają jednej ze stron wywiązanie się z postanowień zawartej umowy lub powodują rażącą stratę dla którejkolwiek ze stron umowy. Gdy okoliczności siły wyższej uniemożliwiają jednej ze stron umowy wywiązanie się ze swych zobowiązań umownych przez okres dłuższy niż 2 miesiące, strony umowy mogą rozwiązać umowę w całości lub w części bez odszkodowania, wprowadzeniu zmian, których nie można było przewidzieć lub zapobiec im w chwili zawarcia umowy, bez wprowadzenia których wykonanie umowy jest niemożliwe w całości lub w części przy zachowaniu należytej staranności, obniżeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy na skutek obniżenia cen przez Wykonawcę, zmiany polegającej na zmianie ilości poszczególnych typów usługi objętej umową z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o zmianie ilości zapotrzebowania na poszczególne typy usług. Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy bez konieczności zawierania aneksu do umowy poprzez złożenie na piśmie oświadczenia drugiej stronie umowy polegające na: wprowadzeniu zmian do załącznika nr 3 do umowy w przypadku zmiany przez wykonawcę osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, chyba że Zamawiający wniesie sprzeciw do przedstawionego wykazu w terminie 14 dni od jego otrzymania. W powyższym przypadku obowiązuje ostatnio przekazany wykaz. wprowadzeniu zmian do załącznika nr 2 do umowy w przypadku zmiany przez wykonawcę pojazdów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że zmiana musi być zgodna w min. zakresie z warunkiem udziału w postępowaniu określonym w SIWZ dla potencjału technicznego, chyba że Zamawiający wniesie sprzeciw do przedstawionego wykazu w terminie 14 dni od jego otrzymania. W powyższym przypadku obowiązuje ostatnio przekazany wykaz. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w następujących przypadkach: gdy zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług i zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy poprzez zwiększenie wymogów dotyczących środków transportu wraz z wyposażeniem, w przypadku zmiany przepisów, norm i zaleceń regulujących działalność transportu pacjentów . 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p., w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i lub Zamawiającego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p., w przypadku powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p., w przypadku wystąpienia niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i lub SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie terminu jej realizacji (skrócenie) w sytuacji, gdy pozyska własne środki transportu sanitarnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz-skier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ul. Rybickiego 1 96-100 Skierniewice pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ul. Rybickiego 1 96-100 Skierniewice SEKRETARIAT DYREKTORA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW ZESPOŁEM PODSTAWOWYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW ZESPOŁEM PODSTAWOWYM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dojazdu - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRANSPORT SANITARNY W RAMACH NOCNEJ I ŚWIĄTECZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TRANSPORT SANITARNY W RAMACH NOCNEJ I ŚWIĄTECZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dojazdu - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.