eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Organizacja i przeprowadzenie imperezy integracyjnej dla pracowników Spółki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-19

Ogłoszenie nr 98288 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.

Katowice: Organizacja i przeprowadzenie imperezy integracyjnej dla pracowników Spółki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517302-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 91597-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A., krajowy numer identyfikacyjny 271506695, ul. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 326 038 861, faks 326 038 614, e-mail zamowienia@gpw.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://gpw.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja i przeprowadzenie imperezy integracyjnej dla pracowników Spółki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZ/322/26/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Założenia główne: miejsce realizacji zamówienia: Zbiornik Wodny, 43 - 230 Goczałkowice Zdrój, ul. Jeziorna 86 termin: 24 czerwca 2017 r. ilość uczestników: maksymalnie 990 osób. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia imprezy integracyjnej dla pracowników Zamawiającego, w tym w szczególności do zapewnienia: cateringu i obsługi gastronomicznej, zaplecza technicznego i logistycznego oraz osób niezbędnych do wykonania zamówienia (w tym zapewnienia kompleksowej obsługi imprezy), opieki medycznej i straży pożarnej, części artystycznej imprezy i ewentualnie atrakcji interaktywnych dla uczestników imprezy w tym dla dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do Ogłoszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79952000-2
Dodatkowe kody CPV: 55300000-3, 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie dotyczy usług społecznych o wartości poniżej 750 000 euro w odniesieniu, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy. Szczegółowe zasady postępowania określone zostały w niniejszym Ogłoszeniu. Podstawowe etapy postępowania: Etap I Ogłoszenie zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego i w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej: BZP). Etap II Zapytania do treści Ogłoszenia. Etap III Składanie ofert. Etap IV Badanie i ocena złożonych ofert wg procedury odwróconej. Etap V Wezwanie Wykonawcy, którego ofertę najwyżej oceniono do złożenia oświadczeń i/lub dokumentów. Etap VI Wybór oferty najkorzystniejszej / Unieważnienie postępowania. Etap VII Zawarcie umowy. Etap VIII Informacja na stronie internetowej Zamawiającego o udzieleniu/unieważnieniu postępowania oraz w BZP. Procedura odwrócona, zgodnie z Rozdziałem XX ust.1 ogłoszenia - zasad postępowania: W postępowaniu zastosowanie ma tzw. "procedura odwrócona", co oznacza, że w pierwszej kolejności Zamawiający dokonała oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia (Rozdział XX p.5 Ogłoszenia) oraz kryterium oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej (która otrzymała największą ilość punktów w ramach przyjętych kryteriów oceny ofert) spełnia warunki udziału w postępowaniu (nie podlega wykluczeniu). Zamawiający nie bada sytuacji podmiotowej pozostałych Wykonawców. W zakresie pkt. IV.1.1) wybrano "przetarg nieograniczony", ponieważ nie ma możliwości pozostawienia tego pola pustego. Przedmiotem zamówienia są USŁUGI SPOŁECZNE.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Jantom Art Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , info@jantom.org, ul. Moniuszki 4/9, 40-005, Katowice , kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134700.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276135.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.