eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Realizacja robót budowlanych w ramach projektu pn"Utworzenie centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich przy ulicy Kusocińskiego 4 i ulicy Żwirki 23" w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Oś Projektowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych. Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych ZIT.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-19

Ogłoszenie nr 98280 - 2017 z dnia 2017-06-19 r.

Piekary Śląskie: Realizacja robót budowlanych w ramach projektu pn: "Utworzenie centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich przy ulicy Kusocińskiego 4 i ulicy Żwirki 23" w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Oś Projektowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych. Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych ZIT.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.2. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych. Poddziałanie 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66077-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bytomska 84, 41940 Piekary Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 939 379, faks 32 287 22 69, e-mail um@um.piekary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja robót budowlanych w ramach projektu pn: "Utworzenie centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich przy ulicy Kusocińskiego 4 i ulicy Żwirki 23" w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Oś Projektowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych. Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych ZIT.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271-33/IG/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Realizacja robót budowlanych w ramach projektu pn: "Utworzenie centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich przy ulicy Kusocińskiego 4 i ulicy Żwirki 23" w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Oś Projektowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych. Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych ZIT. 1.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: a) część I dotycząca budynku przy ul. Kusocińskiego 4 w Piekarach Śląskich, b) część II dotycząca budynku przy ul. Żwirki 23 w Piekarach Śląskich. Prowadzone postępowanie dotyczy tylko części II. II. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku biurowego związana z konieczną zmianą sposobu użytkowania obiektu, który ma być przeznaczony na utworzenie w nim Centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich. Uzupełnieniem zabudowy jest pochylnia i schody zewnętrzne. Obiekt usytuowano na dz. nr 329/43, przy ul. Żwirki 23 w Piekarach Śląskich. W związku z koniecznością dostosowania budynku do utworzenia w nim Centrum Usług Społecznych zaproponowano nowy układ przestrzenny pomieszczeń, spełnienie wymaganych przepisami warunków technicznych oraz przystosowanie obiektu do dostępności dla osób niepełnosprawnych. Koniecznym stało się wykonanie nowej klatki schodowej zgodnej z przepisami, które przede wszystkim wynikają z wymogów dróg ewakuacyjnych. Projektowane schody przewidziano do wykonania w projektowanej części dobudowanej od strony elewacji tylnej w wewnętrznym narożu budynku. W zakresie dostępu osób niepełnosprawnych do obiektu przewidziano wykonanie lekkiej, ażurowej pochylni zewnętrznej umożliwiającej wejście od strony elewacji tylnej na poziom parteru budynku. Wewnątrz przewidziano zastosowanie platformy schodowej o torze krzywoliniowym umożliwiającej dostęp na poziom kondygnacji I-go piętra. Dla spełnienia wymaganych przepisami sanitariatów zaprojektowano nowe z rozdziałem dla mężczyzn oraz kobiet i osób niepełnosprawnych. Parametry techniczne po rozbudowie: 1.Powierzchnia użytkowa 267,3 m2 2.Wymiary rzutu 14,75 x 15,63 m 3.Wysokość 8,74 m 4.Kubatura 1588 m3 5.Powierzchnia zabudowy 203 m2 III. Zakres prac obejmuje m.in.: 1. Nowy budynek klatki schodowej. a) rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej - ok. 63,75 m2, b) roboty ziemne - ok. 233,66 m3, c) ławy fundamentowe żelbetowe - ok. 13,55 m3, d) izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych - ok. 7,06 m3, e) fundamenty z bloczków betonowych - ok. 13,74 m3, f) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe - ok. 97,38 m2, g) izolacje pionowe ścian z folii kubełkowej - ok. 36 m2, h) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - ok. 77.26 m2, i) ściany z bloczków z betonu komórkowego - ok. 33,17 m3, j) stropy gęstożebrowe - ok. 49,41 m2, k) płyta OSB -3 - ok. 22,99 m2, l) pokrycie dachu papą termozgrzewalną - ok. 22,99 m2, m) schody żelbetowe, zabiegowe z płytą gr.15 cm - ok. 10,09 m2, n) tynki wielowarstwowe i malowanie elewacji - ok. 57,17 m2, o) tynki zwykłe, gładzie, malowanie farbami emulsyjnymi - ok. 102,96 m2, p) drzwi aluminiowe - ok. 3,17 m2, q) okładziny schodów - ok. 24,85 m2, r) balustrada ze stali nierdzewnej - ok. 3,0 m, s) dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych - 1 kpl, t) instalacja odgromowa wraz z pomiarami, u) dostawa i montaż pochylni dla niepełnosprawnych z konstrukcji stalowej - 1 kpl. 2. Przebudowa i remont części istniejącej. a) roboty ziemne - ok. 26,4 m3, b) murki oporowe z cegły klinkierowej - ok. 11,61 m2, c) schody żelbetowe - ok. 0,58 m3, d) wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 12 szt, e) roboty rozbiórkowe ścian z cegieł i elementów konstrukcji zbrojonych, f) wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - ok. 41,4 m, g) wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych - ok. 13,66 m3, h) skrzydła drzwiowe - ok. 14,4 m2, i) belki stalowe z dwuteownika 160 mm - ok. 20,1 m, j) uzupełnienie stropów z płyt prefabrykowanych typu WPS - ok. 15,5 m2, k) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - ok. 15,5 m2, l) tynki wewnętrzne - ok. 189,7 m2, m) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - ok. 865,5 m2, n) ścianki działowe - ok. 20,55 m2, o) sufity podwieszone o konstrukcji metalowej - ok. 18,83 m2, p) posadzki z płytek typu gres - ok. 69,63 m2, q) licowanie ścian płytkami - ok. 76,13 m2, r) wymiana okien i drzwi - ok. 36,54 m2, s) ścianki aluminiowe szklone z drzwiami - ok. 13,56 m2, t) posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych - ok. 192,9 m2, u) rurociągi miedziane - ok. 60 m, v) grzejniki stalowe - 7 szt, w) wyburzenie dobudówki - 1 kpl. 3.Elewacja. a) rusztowania ramowe - ok.469 m2, b) roboty rozbiórkowe rur spustowych i obróbek blacharskich, c) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej - 1 kpl, d) tynki zwykle kat. III - ok. 200,7 m2, e) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - ok. 423,8 m2, f) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi - cokół - ok. 59,87 m2, g) zabezpieczenie ścian przeciw "graffiti" - ok. 169,3 m2, h) roboty blacharskie, i) zadaszenie wejścia - systemowe z profili aluminiowych - 1 kpl. Instalacje elektryczne. 1.Roboty zewnętrzne. a) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - ok. 18,0 m2, b) demontaż kabla - ok. 12 m, c) układanie kabli w rowach kablowych - ok. 20,0 m, d) oprawa oświetleniowa zewnętrzna ledowa - 1 szt, e) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej - ok. 18,0 m2. 2.Roboty wewnętrzne. a) montaż przepustów rurowych z przebijaniem otworów - 6 szt, b) wykucie bruzd - ok. 80 m, c) wykonanie pasów tynków - ok. 80 m, d) montaż puszek podtynkowych bakielitowych - 28 szt, e) przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej - 80,0 m, f) montaż opraw oświetleniowych rastrowych - kpl. 20, Instalacje wod-kan. 1.Instalacja wewn. a) rurociągi z tworzyw sztucznych - ok. 75,0 m, b) bateria stojąca dla umywalki - 3 szt, c) bateria zlewozmywakowa stojąca - 2 szt, d) zawory kulowe - 7 szt, e) zawory przelotowe i zwrotne - 2 szt, f) zawór antyskażeniowy - 1 szt, g) elektryczny podgrzewacz pojemnościowy - 4 kpl, h) montaż rurociągów z PCW - 75,0 m, i) montaż czyszczaków kanalizacyjnych - 2 szt, j) montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym - 3 szt, k) montaż pisuarów z zaworem spłukującym - 1 kpl, l) montaż zlewozmywaków - 1 szt, m) urządzenia sanitarne na elemencie montażowym - ustęp - 3 kpl, n) urządzenia sanitarne na elemencie montażowym - ustęp dla niepełnosprawnych - 1 kpl, o) urządzenia sanitarne na elemencie montażowym - umywalka dla niepełnosprawnych - 1 kpl. 2.Układ wodomierzowy. a) wodomierz - 1 szt, b) zespół zabezpieczający - 1 szt, c) zawory kulowe o śr. nominalnej 25 mm - 2 szt, d) filtr osadnikowy siatkowy o śr. nominalnej 25 mm - 1 szt, e) zawór antyskażeniowy - 1 szt, IV. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. V. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych VI. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty związane z rozbiórką nawierzchni, wykucia, rozbiórki elementów betonowych i stalowych, roboty ziemne; roboty: fundamentowe, izolacyjne, związane z wykonaniem i wykończeniem ścian, sufitów i posadzek, związane ze stropami, pokryciem dachu, wykonaniem schodów; roboty: konstrukcyjne, tynkarskie, malarskie, okładzinowe; montaż: stolarki, balustrady, platformy i pochylni dla osób z niepełnosprawnościami; roboty w zakresie: instalacji odgromowej, wykonania rurociągów miedzianych z zabudową grzejników, rozbiórki; roboty elewacyjne, roboty blacharskie, roboty instalacyjne elektryczne w zakresie robót zewnętrznych i wewnętrznych, roboty instalacyjne wod-kan w zakresie montażu rurociągów i armatury. Powyższy wymóg nie dotyczy osób nadzorujących te roboty, a wykonujących samodzielne funkcje techniczne na budowie takiej jak: kierownik budowy, kierownik robót. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt VIa oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy. VII.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 8 na który składają się: 1) Dokumentacja projektowa 2) STWIORB, 3) Kosztorys ofertowy (przedmiar robót).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich przy ulicy Żwirki 23
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT668792.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AS-INVEST Joanna Balbierz , asinvest.invest@gmail.com , ul. Paderewskiego 107A , 42-660 , Kalety, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 488963.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 488963.35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 721516.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.