Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Tczew: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych .
Numer ogłoszenia: 98266 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tczewskie Centrum Sportu i Rekreacji , ul. Wojska Polskiego 28a, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 5314626, faks 0-58 5314626.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tcsir.tcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji przetargowej i wizji lokalnej prac budowlanych w postaci remontu ścian i słupów w pomieszczeniu dużego basenu pływalni krytej w Tczewie, przy ul. Wojska Polskiego 28A. Szczegółowy zakres prac określony jest w : - projektach budowlanych (płytkowanie i malowanie), - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (płytkowanie i malowanie), - przedmiarach robót (płytkowanie i malowanie) z uwzględnieniem klasyfikacji robót wg Wspólnego słownika zamówień..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.35.30.00 - 45.35.30.00 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) na zasadach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 2.1a. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności tożsamej z przedmiotem zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony, nie wcześniej niż 6 m-cy licząc wstecz od daty terminu do składania ofert potwierdzający uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie objętym zamówieniem. 2.1b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia objętego przetargiem. Wykaz wymaganych dokumentów: oświadczenie o stosownej treści na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 2.1c. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia objętego przetargiem. Wykaz wymaganych dokumentów: a. oświadczenie o stosownej treści na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego w postaci narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia objętego przetargiem, b. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz sporządzić na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności załączonych wykazów. 2.1d. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przetargiem. Wykaz wymaganych dokumentów: oświadczenie o stosownej treści na druku stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia objętego przetargiem. 2.1e. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: oświadczenie o stosownej treści na druku stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji. 2.1f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykaz wymaganych dokumentów: oświadczenie stosownej treści - na druku stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji. 2.1g. Nie posiadają zaległości z tytułu wymaganych podatków i ubezpieczeń. Wykaz wymaganych dokumentów: a) aktualne zaświadczenie z właściwego terenowo Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (lub o uzyskaniu zwolnienia). Ww. zaświadczenie datowane musi być, przez instytucje je wystawiające , nie wcześniej niż 3 m-ce licząc wstecz od daty terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie z właściwego terenowo Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami (lub o uzyskaniu zwolnienia z płatności). Ww. zaświadczenie datowane musi być przez instytucje je wystawiające, nie wcześniej niż 3 m-ce licząc wstecz od daty terminu składania ofert. 2.2. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, których oferta spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zastanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony, nie wcześniej niż 6 m-cy licząc wstecz od daty terminu do składania ofert potwierdzający uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie objętym zamówieniem. 2.2.1a. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia objętego przetargiem. Wykaz wymaganych dokumentów: oświadczenie o stosownej treści na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 2.2.1b. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia objętego przetargiem. Wykaz wymaganych dokumentów: a.oświadczenie o stosownej treści na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego w postaci narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia objętego przetargiem, b. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz sporządzić na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zgodności załączonych wykazów. 2.2.1c. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przetargiem. Wykaz wymaganych dokumentów: oświadczenie o stosownej treści na druku stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia objętego przetargiem. 2.2.1d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykaz wymaganych dokumentów: oświadczenie o stosownej treści na druku stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji. 2.2.1e. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykaz wymaganych dokumentów: oświadczenie stosownej treści - na druku stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji. 2.2.1f. Nie posiadają zaległości z tytułu wymaganych podatków i ubezpieczeń. Wykaz wymaganych dokumentów: a) aktualne zaświadczenie z właściwego terenowo Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (lub o uzyskaniu zwolnienia). Ww. zaświadczenie datowane musi być, przez instytucje je wystawiające , nie wcześniej niż 3 m-ce licząc wstecz od daty terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie z właściwego terenowo Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami (lub o uzyskaniu zwolnienia z płatności). Ww. zaświadczenie datowane musi być przez instytucje je wystawiające, nie wcześniej niż 3 m-ce licząc wstecz od daty terminu składania ofert. 2.2.2. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, których oferta spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tcsir.tcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tczewskie Centrum Sportu i Rekreacji,
83-110 Tczew,
ul. Wojska Polskiego 28A,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Tczewskie Centrum Sportu i Rekreacji, 83-110 Tczew, ul. Wojska Polskiego 28A sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
- Remont pomieszczeń kuchni i zaplecza kuchennego, magazynów i sanitariatu w Szkole Podstawowej nr 4 w Tczewie przy ul. Jagiełły 8.
- Rozbudowa placu zabaw na Bulwarze Nadwiślańskim w Tczewie
- Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych pn. "Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie"
- Przebudowa i remont remizy OSP w Boroszewie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Czatkowach (dz. nr 76)
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Orła Białego przy ul. Szkolnej 10 w Wiślince, oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Danuty Siedzikówny "INKI" przy ul. Mostowej 5 w Wiślinie
- Wymiana parkietu w sali gimnastycznej mieszczącej się w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Stefana Żeromskiego w Koszalinie
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Rozbudowa żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.