eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Osuszanie piwnic budynku administracyjnego Urzędu Miasta Inowrocławia usytuowanego przy al. Henryka Sienkiewicza 1 w Inowrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-29

Inowrocław: Osuszanie piwnic budynku administracyjnego Urzędu Miasta Inowrocławia usytuowanego przy al. Henryka Sienkiewicza 1 w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 98262 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51946 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osuszanie piwnic budynku administracyjnego Urzędu Miasta Inowrocławia usytuowanego przy al. Henryka Sienkiewicza 1 w Inowrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest osuszanie piwnic budynku administracyjnego Urzędu Miasta Inowrocławia usytuowanego przy al. Henryka Sienkiewicza 1 w Inowrocławiu, działka nr 93 obręb 3 Inowrocław (budynek wpisany do gminnej ewidencji zabytków), zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) branża budowlana, w tym: a) odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach, pilastrach, stropach, belkach, schodach i spocznikach schodów, b) wywóz i utylizacja gruzu na składowisko Wykonawcy, c) osuszanie pomieszczeń nagrzewnicą, zasilaną z istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian piwnic, e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej posadzek piwnic, f) wykonanie odgrzybiania ścian piwnic, g) wykonanie iniekcji krystalicznej, h) montaż membran, i) wykonanie tynków wewnętrznych na osuszonych i odgrzybionych elementach, j) demontaż ościeżnic oraz starej stolarki drzwiowej, k) montaż ościeżnic drewnianych oraz nowej stolarki drzwiowej, l) wykonanie opasek budynku z płyt betonowych i z kostki betonowej z obrzeżami betonowymi, m) roboty malarskie, 2) branża sanitarna, w tym: a) wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach piwnicznych, b) montaż zestawu nawietrznego w postaci czerpni powietrza, wentylatora nawiewnego, nagrzewnicy wodnej, c) wykonanie czterech wywiewów w otworach w ścianach zewnętrznych; przy otworach należy zamontować zestaw wywiewny w postaci wyrzutni, wentylatora wywiewnego; kanały wentylacyjne należy prowadzić w obrębie stropów i montować przy pomocy obejm co 1 m, 3) branża elektryczna, w tym: a) instalacja wentylatorów mechanicznych, b) instalacja higrostatów, c) instalacja czujników wilgoci. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. EVENTUS Arkadiusz Kalinski, ul. Orłowska 62, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203994,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237921,38

  • Oferta z najniższą ceną: 190014,46 / Oferta z najwyższą ceną: 393987,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.